سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت:به علت کاهش تعداد یوز ناچار به تکثیر آن در شرایط اسارت شدیم، تجربه نسبتا موفقی بود، اما قطعا با اخذ این تجربه می‌توانیم برای مراحل بعدی بارداری و زایمان یوز در اسارت برای سال‌های بعد آماده‌تر عمل کنیم تا شاهد روند روبه رشدی در این گونه ارزشمند باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- معاون اول سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور، هدف اصلی دشمن را تضعیف نیروهای مسلح دانست و گفت: دشمن نمی‌تواند تعرضی به نظام اسلامی داشته باشد چون نیروهای ما با انگیزه هستند.
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: بر اساس طرح‌های بخش کشاورزی در برنامه توسعه هفتم، تولید ۲۰ هزار تن گوشت ماهیان خاویاری و ۲۰۰ تن خاویار هدفگذاری شده است.
سد و نیروگاه «چم شیر» به عنوان بزرگ‌ترین پروژه برق - آبی کشور بوده و هدف آن ذخیره بیش از ۲.۳ میلیارد مترمکعب آب همراه با بهبود کیفیت و کنترل سیلاب‌های رودخانه زهره و نیز تولید ۴۸۲ گیگاوات ساعت انرژی برق‌- آبی در سال است. ساخت این سد بر روی رودخانه زهره از سال ۱۳۸۹ آغاز شده است، اما از دو سال پیش هشدار‌های بسیاری از سوی فعالین محیط زیستی و سازمان حفاظت از محیط زیست نسبت به مخاطرات آبگیری این سد داده شده بود.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: هدف اصلی ما، در نهضت سوادآموزی این است که در کمترین زمان ممکن و تا پایان دولت سیزدهم، بی‌سوادی پایه تمام شود.
تولید میگوی پرورشی آب شور به عنوان یک کالای صادرات‌محور در سازمان شیلات کشور هدف گذاری شده است.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار جامعه هدف مستمری بگیر سازمان بهزیستی هستند.
تبریز-رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به اینکه رهبر انقلاب شعار سال را مهار تورم و رشد تولید انتخاب کرده‌اند، هدف اصلی ما رفع موانع تولید و میدان دادن بیش از پیش به بخش خصوصی است.
ژیلا مهدی آقایی - معاون سابق آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره «ساعت زمین» می‌گوید: ساعت زمین نه فقط یک تمرین کاهش کربن بلکه یک عمل نمادین در ایجاد آگاهی و ترغیب حس مسئولیت‌پذیری محیط زیستی با هدف تشویق مردم، دولت‌ها و مشاغل برای شناسایی رد پای اکولوژیک شان است. با شرکت در رویداد ساعت زمین مردم متعهد می‌شوند که با تغییرات آب و هوایی مبارزه کنند و آینده بهتری برای زمین بسازند.
رییس سازمان شیلات کشور گفت: طبق هدفگذاری صورت گرفته در برنامه هفتم توسعه تولیدات کشور در حوزه محصولات آبزی به دو میلیون و ۶۰۰ هزار تن خواهد رسید.
هزاران سرور رایانه در ایتالیا هدف یک حمله باج افزاری قرار گرفته اند. به گفته آژانس ملی امنیت سایبری ایتالیا(ACN) این باج افزار سرورهای یک شرکت آمریکایی را هدف گرفته اند.
این میزان از تغییر و تحول نشانگر بی برنامگی است. اصلا هم موضوع جدیدی نیست و از همان سال‌های ابتدایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت‌ها و نهاد‌های مختلف هرگاه نمی‌توانند در حل مشکلات مفید باشند و اقدام مناسبی انجام دهند، مداوم سراغ راهکار‌های کوچک و دم دستی می‌روند
مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور بانوان گفت:۵۰ درصد از جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور را بانوان تشکیل می‌دهند.
جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: هنگامی که دشمن متوجه شد به زودی موفقیت‌های دولت سر سفره مردم می‌نشیند، به این پی برد که دیگر کاری از او ساخته نیست.
جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: جنگ ترکیبی در حوزه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی با هدف بی‌ثبات‌سازی کشور بود.
تفاهم نامه همکاری مشترک بین صندوق ملی محیط زیست و سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر با هدف توسعه طرح‌های سازگار با محیط زیست منعقد شد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه مفهوم پدافند غیرعامل را پویا بوده و هدف آن تشخیص تهدیدات است گفت: تشخیص پیش‌دستانه تهدید در حوزه‌های مختلف، هدف اصلی سازمان پدافند غیر عامل است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هدف دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است، اما حضرت امام با انقلاب اسلامی اثبات کرد که دین موجب هشیاری و بیداری هرچه بیشتر بشریت می‌شود.
معاون سازمان بسیج درباره هدف گذاری امروزه دشمن توضیح داد: راهبرد دشمن در مهار جمهوری اسلامی و انشقاق این ملل و قومی و مذهبی تغییری نکرده است، آنچه تغییر کرده روش های امروز دشمن است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن ملت فلسطین در اقصی نقاط جهان تروریسم سازمان یافته است که باید محکوم شود و عاملان آن محاکمه شوند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هدف از اشراف، به دست آوردن نتایج محسوس، ملموس و اثربخش است که البته آن هم شاخصه‌هایی دارد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی آغاز هفته فرماندهی انتظامی کشور را تبریک گفت.
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست پیشنهاد برگزاری جشنواره نظام پیشنهادات با هدف ارتقای عملکرد این سازمان را مطرح کرد.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: شانگهای با اعضای جدید خود می‌تواند از سازمانی با حالت منطقه‌ای به سازمانی جهانی تبدیل شود.
سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد با هدف تسهیل در دسترسی هموطنان خارج از کشور به خدمات بیمه‌ای، در ۳۵ کشور دنیا از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه، کارگزار رسمی برون‌مرزی تأمین‌اجتماعی جذب می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ