مدیر کل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی از سوی معاون رئیس جمهور منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون شورای امنیت روسیه به پیشنهاد مسئول دفتر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) درباره شرط پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی، پاسخ داد.
رییس‌جمهور فرانسه دبیرکل ناتو را از مخالفت پاریس با بازگشایی دفتر این نهاد نظامی در توکیو مطلع کرده است.
در پی هتک حرمت نسخه‌ای از قرآن کریم در سوئد که با مجوز پلیس این کشور رخ داد، دفتر حضرت آیت الله العظمی سید علی سیستانی نامه‌ای به آنتونیو گوترش فرستاد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهادت شیخ خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامی را به وی تسلیت گفت.
دیدار اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان با رئیس دفتر جنبش حماس در وبگاه صهیونیستی واللا بازتاب داشت.
در اوج تنش‌ها میان مقاومت و رژیم صهیونیستی که همزمان با ماه مبارک رمضان رخ داده است، دبیرکل حزب‌الله لبنان با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در بیروت دیدار و گفتگو کرد.
دفتر دبیرکل سازمان ملل امروز در بیانیه ای اعلام کرد: توافق غلات تمدید شده است؛ اما ۶۰ یا ۱۲۰ روزه بودن مدت آن هنوز مشخص نیست.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین انتخاب دوباره او را به دبیرکلی این جنبش تبریک گفت و بر حمایت دو جنبش از یکدیگر در مسیر مقاومت تأکید کرد.
دفتر اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد، به دلایل جسمانی و ابتلای سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به آنفلوآنزا سخنرانی که قرار بود عصر جمعه باشد، لغو شد.
نشست کارگروه VAR (سیستم کمک داور ویدئویی) امروز در دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
نشست کارگروه سیستم کمک داور ویدئویی امروز در دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
معاون دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» و دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر همکاری برای تقویت مقاومت تاکید کردند.
اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰، تشکیلات شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب را جایگزین جمنا کردند. در یکی دیگر از بولتن‌ها به تاریخ سی‌ام تیرماه مطلبی از قول حسین فدایی نقل شده است که «در انتخابات جمنا تقلب شده است». فدایی که در حال حاضر در بازرسی دفتر رهبری مسئولیت دارد و پیش از این مدتی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بود، گفته بود تعدادی از نیرو‌های حزب‌اللهی، برای اینکه به قدرت برسند به راحتی تقلب کرده‌اند.
نشست هماهنگی جایزه بین‌المللی فناوری و نوآوری یونسکو با حضور معاون فناوری وزارت علوم در دفتر دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران برگزار و بر ایجاد کارگروهی مشترک متشکل از متخصصان تاکید شد.
دکتر سیدحسین موسویان گفت: طبق آماری که برخی از مسئولین کشور اعلام کرده‌اند حدود ۶ تا ۷ میلیون ایرانی مقیم خارج ازکشور داریم که ظرفیت‌های علمی، اقتصادی، تخصصی، سیاسی و فرهنگی آن‌ها کم نظیر است. حدود ۱۰ سال پیش دبیرکل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور نهاد ریاست جمهوری، توان اقتصادی و گردش مالی ایرانیان خارج از کشور را حدود ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ میلیارد دلار اعلام کرد. با این وجود در ۴۰ سال گذشته هیچ دولتی در جذب ایرانیان خارج از کشور جهت بهره مندی کشور از توانایی‌های آن‌ها موفق نبوده است که به پنج دلیل آن اشاره می‌کنم.
دفتر رسانه ای نخست وزیر عراق از گفتگوی تلفنی وی با احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب خبر داد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد که اظهارات اخیر دبیرکل ناتو، بر همه آشکار کرد که این سازمان در اوکراین (با روسیه) می جنگد.
«عبدالله بیتالی» به عنوان نماینده ویژه آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در لیبی و همچنین رئیس دفتر نمایندگی این نهاد بین المللی در لیبی تعیین شد.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق، امروز، به منظور پیشگیری از وقوع فتنه‌ای جدید در کشور، دستور داد دفاتر این جنبش تا اطلاع ثانوی بسته شود.
قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود از تعطیلی تمامی دفاتر این جنبش تا اطلاع ثانوی خبر داد.
منابع رسانه ای از دیدار هیئت حماس به ریاست نائب رئیس دفتر سیاسی این جنبش با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان خبر دادند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با دبیر کل وزارت امور خارجه الجزایر در مورد آخرین تحولات مربوط به فلسطین و اراضی اشغالی گفتگو کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در گفتگویی تلفنی بر وحدت مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر و شکست دشمن در زمینه در هم شکستن عزم و اراده ملت فلسطین تأکید کردند.
مهران فاطمی استاندار یزد به همراه حجت الاسلام زارع مدیر کل بنیاد شهید، ابوترابی عضو شورای شهر، سردار فرهنگ دوست، حسینی مطلق مدیر کل امور زنان، شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، دکتر حدادزاده دادستان یزد، حجت الاسلام صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت الاسلام زحمتکش معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پارساییان دستیار ویژه استاندار با حضور در منزل زینب جعفری فرزند شهید و بانوی محجبه ماجرای قطار ۹ مرداد تهران یزد از وی تجلیل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ