مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مطالعه‌ای که در Comprehensive Psychiatry منتشر شد، ۱۲ فضانورد را مورد مطالعه قرار داد که به مدت ۷۲ ساعت در انزوا یا ۷۲ ساعت محرومیت از خواب قرار گرفتند. گروهی که مجبور بودند سه روز بیدار بمانند، در مقایسه با گروهی که مجبور بودند سه روز در تنهایی زندگی کنند، ضربان قلب، خلق منفی بالاتر و احساسات مثبت کمتری داشتند.
خلق بدهی ۱۰۰میلیاردی جدید استقلال؛ اینبار یامگا؟
نتایج مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد تنفس چرخه‌ای در میان تمرین‌های تنفسی مختلف موثر است و بهتر از مدیتیشن ذهن آگاهی می‌باشد.
معاون فرهنگی هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از خلق آثار انتزاعی و هنری بر روی ۱۱ اصله درخت خشکیده در محور ولی عصر (عج) خبر داد.
تصاویری که DALL-E ۲ می‌سازد بسیار جالب‌تر از متن‌هایی هستند که چت بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌سازند.
سرمربی مس رفسنجان می‌گوید که فردا کار سختی مقابل هوادار در جام حذفی خواهند داشت.
آیا ربات‌ها می‌توانند اثر هنری خلق کنند؟ آیا Chat GPT جایگزین نویسندگان خواهد شد؟ آیا هوش مصنوعی خلاق است؟ یک نکته مسلم است: هوش مصنوعی قرار است دنیای هنر را متحول کند حتی اگر مسائل نویسندگی حل نشده باقی بماند.
اهواز - سخنگوی دولت گفت: تورم و خلق پول به وجود آمده در دولت یازدهم و دوازدهم در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود.
بعد از رسوایی رسانه‌های ضد انقلاب در پرونده جعلی حسن فیروزی، این بار سوژه‌ای قدیمی مجددا مطرح شده است که براساس آن یک زن اهل بوکان به نام شهلا عبدی به اعدام محکوم شده است.
یکی از خاص‌ترین قاب‌های تمرینات فصل جاری گل‌گهر ساعاتی پیش در ورزشگاه اختصاصی این تیم به ثبت رسیده است.
پدیده خلق پول بانک‌ها چگونه رقم می‌خورد؟
دقایقی پیش، مراسم گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی ماه تهران با حضور جمع کثیری از مردم در میدان آئینی امام حسین (ع) آغاز شد.
گل‌گهر روز گذشته موفق شد با یک بازگشت رویایی هوادار را در ورزشگاه خانگی خود شکست دهد و موقتا به صدر جدول برسد.
چهار ستاره اصلی تیم ملی مراکش در بازی با فرانسه به معنای واقعی کلمه، ضعیف و کم اثر بودند.
شهردار تهران با بیان اینکه نیازمند این هستیم که یک جهاد بزرگ در جهت خدمت و پیشرفت داشته باشیم، گفت: خلق رضایت و افتخار برای مردم جز از طریق خدمت و پیشرفت شدنی نیست.
سید رضا فاطمی امین گفت: تجهیزات پزشکی جزو اقلامی هستند که همه کشورها توانایی تولید آن را ندارند و این صنعت از نظر پیچیدگی و فناوری می‌تواند قدرت خلق کند.
تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان به‌رغم شکست در ست‌های اول و دوم دیدار با سایپا به بازی برگشت و سه بر دو به پیروزی رسید.
در حالی که در ۴ ماه اول پارسال رشد مانده تسهیلات اعطایی به ۱۶.۵ درصد رسیده بود، رشد این متغیر در ۴ ماه اول امسال در سطح ۵.۳ درصد کنترل شده که مهر تاییدی بر سیاست کنترل ترازنامه بانک‌هاست.
یک کارشناس بانکی گفت: اکوسیستم بانکداری دیجیتال باید به گونه‌ای ایجاد شود که در آن بازیگران مختلف به یک شبکه متصل شده و نیاز‌های مشتریان را به بهترین نحو برطرف کنند، به همین منظور بانک ایران زمین با تمرکز بر استراتژی تبدیل شدن به یک بانک دیجیتال در کشور خدمات نوینی را به مشتریان ارائه می‌دهد.
رگبار و رعد و برق در تهران
هرچند «وثیقه» جزو آثار کم‌نقص مایکل مان محسوب نمی‌شود، یکی از فیلم‌های دیدنی است که این فیلمساز خلق کرده است؛ تریلری که هرچند با فرمول‌های مرسوم در سینمای اکشن آمریکا پیش می‌آورد و خلاقیتی در روند داستان مشاهده نمی‌شود، یک اثر خوش ساخت و سرگرم کننده محسوب می‌شود.
هرچند ساخته دیوید فینچر، بهترین اثر این فیلمساز مولف نیست، بی‌شک یکی از مهم‌ترین آثار گونه پلیسی محسوب می‌شود و فینچر با وسواسی که در بازسازی یک جنایت سریالی از خود به نمایش گذاشته، اثری پرجزئیات را خلق کرده است؛ هرچند این جزئیات پرتعداد تا حدودی ریتم فیلم را کند کرده، با این حال همچنان امضای این فیلمساز در پای اثر مشهود است.
خلق چنین اثری کار هر فیلمسازی نیست و این اثر به همین دلیل و پرداخت استادانه مورد تحسین منتقدین قرار گرفته و البته برنده جایزه نخ طلای کن شده است.
این اثر بازگشتی به سنت‌های نئورئالیست کلاسیک در خلق یک تصویر متفاوت از مهاجرانی است که پا به نیویورک می‌گذارند؛ تصویری که برای تماشاگران حرفه‌ای بکر نیست اما نوع پرداختی که فیلمساز در نخستین ساخته‌اش به کار گرفته، جذاب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ