سخنگوی سازمان محیط زیست گفت: زنان طلایه دار حفاظت از محیط‌ زیست هستند، چراکه مسئولیت اصلی اصلاح و مدیریت مصرف در خانواده و جامعه عملاً بر دوش آنها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حاشیه هشتمین نشست کمیسیون ورزش و زنان کمیته ملی المپیک از شهلا قهرمانی، دارنده مدال طلای پاورلیفتینگ آسیا تجلیل شد.
باند معروف جیب‌بر که به زنان انگشت طلایی شهرت داشتند به دام افتادند.
تیم هندبال زنان ایران در حالی راهی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شده که سرمایه گذاری روی نسل جوان امیدها برای ایستادن روی سکوی این تیم را افزایش داده است.
تیم هندبال زنان ایران در حالی راهی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شده که سرمایه گذاری روی نسل جوان امیدها برای ایستادن روی سکوی این تیم را افزایش داده است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پیامی به دکتر داوران به دلیل کسب مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا تبریک گفت.
در پایان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در باکو، تیم ملی ایران در بخش مردان به جایگاه دوازدهمی اکتفا کرد.
تکواندوکار زن ایران، آبروی تیم ملی ۱۵نفره کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را خرید و تنها نشان طلای کاروان اعزام شده به باکو را به دست آورد تا نتایج تلخ باکو، یک شیرینی تاریخی هم داشته باشد.
تکواندوکار زن ایران آبروی تیم ملی ۱۵نفره کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را خرید و تنها نشان طلای کاروان اعزام شده به باکو را به دست آورد تا نتایج تلخ باکو، یک شیرینی تاریخی هم داشته باشد
ناهید کیانی تکواندوکار تیم ملی ایران با پیروزی در فینال مسابقات قهرمانی جهان به اولین تکواندوکار زن ایران تبدیل شد که در این مسابقات مدال طلا می گیرد.
مریم طلایی گفت: در این مدت تنها اتفاقی که افتاد این بود که در انظار عمومی و دید مردم جامعه، موتورسواری زنان جا افتاد. روز‌های اولی که ما سوار موتور می‌شدیم، خیلی عجیب بود برای همه. ولی الان اگر یک خانم سوار موتور وسپا در خیابان دیده می‌شود دیگر کسی تعجب نمی‌کند.
یک عضو فراکسیون زنان مجلس لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی و ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار را تکمیل کننده قانون حمایت از خانواده دانست و گفت: یکی از مطالبات پرتکرار رهبری مساله مقابله با ظلم علیه زنان است. شاید اگر تاکیدات ایشان وجود نداشت هیچگاه چنین لایحه‌ای در دستور قوه قضائییه و دولت قرار نمی‌گرفت و به مجلس نمی‌رسید. امروز هم مجلس به پشتوانه همین نگاه فکری است که به دنبال تصویب این لایحه است.
برای اینکه بتوانم دوباره همین مدال را بگیرم یا به مدال بهتری برسم، باید امکانات را 3-2برابر قبل کنم. درحالی‌که فراهم کردن شرایط قبل هم خیلی برایم سخت بود چه برسد به اینکه بخواهم چندبرابرش کنم
الهام حیسنی اولین مدال طلای آسیا در تاریخ وزنه برداری زنان ایران را به گردن آویخت.
الهام حیسنی اولین مدال طلای آسیا در تاریخ وزنه برداری زنان ایران را به گردن آویخت.
سرقت طلای زنان مسافر با روش بدل اندازی
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی است. او در مجموع برنز گرفت.ورزش بانوان ایران تشنه سرمایه‌گذاری است
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی است. ورزش بانوان ایران در صورت سرمابه‌گذاری آینده درخشانی دارد
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری بازی های کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی بود
حسینی در دسته ۸۱ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با ثبت رکورد این بازی ها در این وزن در حرکت یکضرب صاحب گردن آویز طلا و ۲ مدال برنز دوضرب و مجموع شد.
ملی‌پوشان پارا تیراندازی با کمان ایران صاحب مدال طلا بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی شدند.
براساس آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار تعداد کدهای بورسی فعال در بازار در سال ۱۴۰۰ با رشد بیش از ۲۶۰ درصدی نسبت به سال ۹۸ همراه بوده است.
گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق شد با تولید ۱۳ هزار و ۶۲۷ دستگاه خودرو سواری از ۲۱ تا ۲۷ خردادماه، از رکورد تولید هفتگی در ۱۵ ماه گذشته عبور کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری از ۲ هزار نفر به بهانه خرید و فروش خانه/ دکتری که سیلی خورد!/ شلیک مرگبار به مرد زندانی در مرخصی/ باند ۴ نفره سارقان مسلح در کرمان متلاشی شد/ مرگ عجیب پسر نوجوان با اسلحه بادی/ متهم به قتل: فقط ۳ قرص در آبگوشت ریختم/ کشف اسکلت انسان در زمین‌های کنار جاده/ هدیه ۵۰ میلیون تومانی سارقان برای تولد عمه
دو طلای دیگر زنان تکواندوکار ایران در آسیا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ