هافبک نفت مسجدسلیمان با انتقاد از عدم همکاری باشگاه ملوان در تعویق مصاف هفته پانزدهم مدعی شد که باید از این بازی امتیاز می‌گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده، یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی و در یک سریال سرمایه گذاری کرده است؟!
آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی کرده و در یک سریال سرمایه گذاری نموده است؟!
رئیس سازمان اجتماعی کشور گفت: رویداد «بنیان رصین» به همت سازمان اجتماعی کشور و مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند در راستای تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان اجتماعی کشور گفت: رویداد «بنیان رصین» به همت سازمان اجتماعی کشور و مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند در راستای تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق برگزار خواهد شد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان می‌توانند پنج‌شنبه ۱۹مرداد با مسئولان سازمان وظیفه عمومی ملاقات کنند.
رشت- سخنگوی دولت با تاکید بر لزوم توجه به جوانگرایی در لایه‌های مدیریتی گفت: رویکرد و گفتمان دولت سیزدهم مردمی بودن است.
رئیس قوه قضائیه گفت: در مواجهه با مجرمی که قابل اصلاح است باید بنا را بر اصلاح او بگذاریم نه حذف و طرد او؛ باید از لغزش همه نیروهای انسانی در همه دستگاه‌ها پیشگیری به عمل آوریم.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: مردمی سازی اقتصادی کشور از نگاه رهبری راه نجات اقتصاد و اعتلای کشور است.
کرج- رئیس دیوان عالی کشور گفت: تکریم ارباب رجوع و مردمی کردن دستگاه قضا یکی از اهداف سند تحول قوه قضائیه است و در این راستا پاسخگویی چهره به چهره با مردم را در دستور کار قرار داده ایم.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از مدیران برتر دستگاههای اجرایی در حوزه محیط زیست تقدیر به عمل خواهد آمد.
رشت- فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وحدت مثال زدنی نیروهای مسلح گفت: مردمی بودن پلیس ما در دنیا به عنوان یک الگوی مدیریتی مطرح است.
چهره نزدیک به رئیس دولت اصلاحات می‌گوید: مردمی که به سمت خاتمی نروند مسلما به سمت لاریجانی و ناطق نوری هم نخواهند رفت.
هافبک نفت مسجد سلیمان می گوید مشکلات مالی عدیده تمرکز را از آن ها گرفته است.
هافبک نفت مسجدسلیمان شرایط این تیم پس از تساوی مقابل هوادار را مثبت ارزیابی کرد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: دولت و شهرداری‌ها به تنهایی قادر به نوسازی وسعت بسیار زیاد بافت های فرسوده نیستند و چاره کار، مردمی‌سازی است که این فرایند از دو ماه نیم گذشته آغاز شد
مسلم مجدمی بازیکن نفت مسجدسلیمان درباره شرایط فعلی خودش و این تیم صحبت کرد.
بناب- معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: مردمی سازی ورزش خواسته اصلی رئیس جمهور از وزارت ورزش و جوانان است.
سخنگوی دولت گفت: مردمی بودن و مسیری که دولت مردمی آماده سازی کرده است در ادامه راه نیز با جدیت دنبال می‌شود.
مسلم مجدمی هافبک نفت مسجدسلیمان در خصوص پرونده شکایت خود از این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: مردمی سازی حکمرانی و حکمرانی مردمی یکی از ضرورت های بازآرایی نظام حکمرانی برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.
هافبک با تجربه نفت مسجد سلیمان می گوید باید اتفاقات تلخ اخیر را فراموش کنند.
هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان میگوید شکست تلخ مقابل نساجی را فراموش کرده اند و برای جبران آن نتیجه روبروی گل گهر قرار می گیرند.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی از تهیه سند طرح مسئولیت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی در حوزه محیط زیست خبر داد.
هافبک دفاعی نفت مسجد سلیمان می‌گوید مهره های خوبی برای گرفتن امتیازات لازم از بازی های این فصل را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ