رئیس قوه قضائیه گفت: در مواجهه با مجرمی که قابل اصلاح است باید بنا را بر اصلاح او بگذاریم نه حذف و طرد او؛ باید از لغزش همه نیروهای انسانی در همه دستگاه‌ها پیشگیری به عمل آوریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده، یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی و در یک سریال سرمایه گذاری کرده است؟!
آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی کرده و در یک سریال سرمایه گذاری نموده است؟!
دینامو زاگرب در حضور ۷۸ دقیقه‌ای مدافع ایرانی خود به تساوی مقابل گوریسا رسید.
متن سوال از قبل تنظیم شد و به انگلیسی نوشته شد، اما نکته این بود که صدای من خوب شنیده نشد و بعد از توضیحات من به مجری، رئیس جمهور محترم آذربایجان، استقبال خوبی از این اقدام ایرنا کرد.
شاکا هیسلوپ، تحلیلگر فوتبال شبکهٔ ESPN، قبل از بازی دیشب بین آث‌میلان و رئال مادرید در برنامهٔ زنده از هوش رفت./فارس
عبدی نوشت: آیا دیده‌اید که به هیچ مجرمی خدمات دولتی ندهند؟ طبعا خیر، چون بر اساس مجازات می‌شوند.
شریعتمداری مدیر مسوول کیهان گفت: مسئولان نباید با تسامح در قبال این هنجار شکنی، حق مسلم توده‌های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم را به پای جماعتی اندک و کم شمار و قانون شکن قربانی کنند! آن‌ها به نمایندگی از سوی توده‌های چند ده میلیونی مردم بر کرسی‌های مسئولیت تکیه زده اند و باید حافظ ارزش‌های دینی و مجری قانون باشند.
مجری قانون بی جهت خود را در مقابل بخش قابل توجهی از مردم که به هر جهت روزه نمی‌گیرند، اما روزه خوار هم نیستند قرار می‌دهد و رفتار معمولی و روزمره کسانی که روزه نیستند را جرم تلقی می‌کند.
اگر مجرم یا مدعی علیه در نظام کاپیتولاسیون از جلب به دادگاه محلی معاف بود، لااقل طبق قوانین کشور خودش محاکمه می‌شد و در اینجا پرسش این است که قائل شدن چتر مصونیت قضایی به عنوان حمایت از برخی «اتباع ایران» در خاک ایران، حمایت در مقابل بی‌قانونی کدام کشور است؟ و رسیدگی به دعاوی علیه او توسط کدام کنسول و طبق قانون چه کشوری انجام می‌شود؟
مجری طرح پنبه کشور اعلام کرد: تاکنون حدود ۱۰۰ هزار هکتار از مزارع پنبه معادل ۸۸ درصد برداشت شده و پیش‌بینی رشد ۲۰ درصدی تولید این محصول قابل تحقق است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به اعلام شکایت باشگاه از مجری تلویزیونی واکنش قابل تاملی داشته است.
مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی از تولید قطعی ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم درسال زراعی گذشته در کشور خبر داد و گفت: این میزان تولید نسبت به سال قبل با رشدی ۳.۵ میلیون تنی روبه‌‎رو بوده است.
دینامو زاگرب در شروع دیدار با ریه‌کا مدافع ایرانی خود را روی نیمکت دارد.
تبریز- فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی از کشف مقادیر قابل توجهی مرمی فشنگهای جنگی و شکاری و دستگیری یک نفر قاچاقچی خبر داد.
مجتبی پوربخش مجری سابق شبکه ورزش برای هزینه‌های درمان سرطان خود خودروی خود را به فروش گذاشت.
منابع آگاه در آنکارا می‌گویند که ترکیه انگیزه‌های متعددی برای اجازه دادن به هیئت تحریر شام و رهبر باهوش آن «ابومحمد الجولانی» دارد تا کنترل خود را تثبیت کند. برای مثال، هیئت تحریر شام تنها نیرویی است که می‌تواند مجری هر نوع بازی‌ای در قبال نیرو‌های دموکراتیک سوریه (SDF) گروه تحت حمایت ایالات متحده و تحت رهبری کرد‌ها باشد.
نام ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب در جمع نفرات ذخیره این تیم مقابل واراژدین به چشم می‌خورد.
مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی از تدوین و اجرای طرح پایداری خودکفایی تولید گندم در قالب الگوی کشت خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت همچنین به جزئیات جدید از پرونده سرقت از بانک ملی اشاره کرد و گفت: سه نفر مجرم جدید از سارقان بانک ملی دستگیر شدند که هشت میلیارد از اموال مردم از آن‌ها توقیف شده است. این افراد اموال مسروقه را قبل از متواری شدن به بستگان و دوستان خود داده بودند.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی و گری نویل، مجری شبکه اسکای اسپورتس، لحظات عجیبی را پیش از آغاز دربی منچستر تجربه کرد.
محرمی که قبل از اردو شایعه‌های بسیاری مبنی بر خروجش از ترکیب اصلی وجود داشت، به انتخاب اصلی کی‌روش تبدیل شده و با توجه به غیبت رامین رضاییان در اردوی اتریش و همچنین لغو احتمالی بازی با روسیه، دفاع راست قطعی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود.
سید ابراهیم رئیسی در مصاحبه اختصاصی با لِسلی استال مجری شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز آمریکا گفتگو کرده است. به گفته سی بی اس این اولین مصاحبه رئیس جمهور ایران با یک خبرنگار غربی محسوب می‌شود. لسلی گفته که به من گفته شد چطور لباس بپوشم، قبل از او ننشینم و حرفش را قطع نکنم. یک ساعت برای مصاحبه به ما فرصت دادند.
مجری صدا و سیما در برخوردی عجیب در قبال کارشناسی که سخنانش را با نقد مسئولین آغاز کرده بود، وقت برنامه را تمام شده اعلام کرد. و گفت:ببخشید؛ فرصتمون تموم شد.
مجری صداوسیما: غرب همان پیش نویس ۶ ماه قبل را روی میز گذاشته؛ نباید این توافق ضعیف امضا شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ