رئیس سازمان اجتماعی کشور گفت: رویداد «بنیان رصین» به همت سازمان اجتماعی کشور و مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند در راستای تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان اجتماعی کشور گفت: رویداد «بنیان رصین» به همت سازمان اجتماعی کشور و مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند در راستای تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق برگزار خواهد شد.
هاشمی طبا گفت: گروه‌هایی با نگاه رادیکال می‌خواهند یک‌دست‌بودن حاکمیت ادامه یابد.
گروه‌های مقاومت فلسطینی در کرانه باختری در پی اقدامات اخیر سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان در استمرار روند همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی، خواستار تظاهرات مردمی علیه آن شدند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی در برگزاری کنگره ملی شهدای آزاده تأکید کرد.
یزد- مدیرکل زنان و خانواده استانداری یزد گفت: یزد بر اساس شاخص‌های سرعت و دقت در برگزاری و اطلاع‌رسانی رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت همچنین استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی حائز رتبه برتر شد.
رئیس ستاد اربعین حسینی (ع) شهرداری تهران گفت: حضور گروه‌های جهادی و مردمی برگزاری مراسم اربعین را ماندگارتر و اثرگذارتر می‌کند.
همزمان با سالروز تشکیل جهاد سازندگی ، معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید از رویداد نمایشگاهی جهاد پیشرفت، از بسته ۱۲ هزار میلیارد تومانی مشارکت دولت با گروه‌های مردمی خبر داد.
مسئله اصلی و محوری کشور در سال جاری نیز، اقتصاد است. البته این به معنای نبود مشکل در بخش‌های دیگر نیست. در کشور مشکلات گوناگونی در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی وجود دارد اما اگر دولت و مجلس و فعالان اقتصادی و گروه‌های مردمی جوان و پرانگیزه تمام تلاش خود را برحل مشکلات مردم قرار دهند، بسیاری از مسایل دیگر نیز حل خواهند شد.
در روز سه‌شنبه از ساعت سه بعد ازظهر اقدامات و استقرار پلیس در خیابان‌ها و محلات تهران آغاز شده و پلیس با اخلالگران آرامش شهروندان برخورد خواهد کرد. پلیس از ظرفیت مساجد و گروه‌های مردمی استفاده خواهد کرد.
مجری طرح کاشت یک میلیارد نهال در کشور گفت: بر اساس آمار ارائه شده از استان‌ها از یک ماه گذشته تاکنون حدود ۲۵ میلیون نهال با همکاری گروه‌های مردمی، بسیج، سپاه در کشور کاشته شده است.
اصولگرایان در تاکتیکی جدید از وحدت حزبی منصرف‌شده‌اند و می‌خواهند نهاد‌های مردمی را به نفع خودشان سازماندهی کنند. مانیفست اصولگرایی- انقلابی به تمرکز و توجه به نهاد‌ها و گروه‌های مردم نهاد رسیده است. خواه نامش همان باشد که الهیان می‌گوید و «حکمرانی مردم پایه» را هدف قرار دهد یا به قول قالیباف «حکمرانی نو» در دستورکار باشد. در زمانه عسرت رای باید هر رای را غنیمت شمرد حتی اگر به این قیمت که اصولگرایان از زنان سخن بگویند و با واژه‌هایی همچون ان. جی. او که تا دیروز نهاد جاسوسی بود و نامش اسم مکروه، آشتی کنند.
انسیه خزعلی در پاسخ به گلایه مندی از قیمت پوشاک اسلامی و چادر و درخواست یکی از بانوان برای حمایت از حجاب اسلامی و طرح یارانه چادر اظهار نمود: قبلاً هم در پاسخ به مکالمه تلفنی یکی از شهروندان که پیشنهاد طرحی برای حمایت از چادر داشت، عرض کردم طرح کالای فرهنگی دانستن پوشش حجاب و چادر و اعطای یارانه به آن از گروه‌های مردمی دریافت شده و در دست بررسی است و البته هیچ مصوبه‌ای ندارد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طرح یارانه چادر و حجاب از گروه‌های مردمی دریافت شده و در دست بررسی است.
برای آنکه بدانیم چه جریان‌ها و گروه‌هایی از شعار «اصلاح‌طلب-اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا» و ایده پشت آن نفع بردند، لازم است صحنه‌ی امروز سیاست را بررسی کنیم. در فقدان اقبال مردمی به دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا، عملا بخش قابل‌توجهی از مردم از گروه‌های افراطی‌تر در داخل و خارج حمایت می‌کنند که این امر راجع به جریان برانداز و مخالف جمهوری اسلامی ملموس‌تر است.
معاون امور جوانان وزارت ورزش با تاکید بر توسعه گروه‌های مردمی، گفت: روحیه و انگیزه گروه‌های جهادی و مردمی باید همه گیر شود.
معاون امور جوانان وزارت ورزش با تاکید بر توسعه گروه‌های مردمی، گفت: روحیه و انگیزه گروه‌های جهادی و مردمی باید همه گیر شود.
آزادارمکی گفت: شهردار تهران ربطی به دانشگاه ندارد. کسی که دانشگاهی باشد، می‌داند با چه ادبیاتی، چه حرفی، چه پیامی و حتی چه تن صدایی باید با دانشجو سخن بگوید. این چهره‌ها با صدایی آمرانه و عباراتی، چون «حرف نزنید»، «بشین بابا»، «مرد حسابی» و... با دانشجو حرف زدند. انگار که فرمانده نظامی وارد پادگان شده است.
رئیس جمهور گفت: سمن‌ها، گروه‌های مردمی و به ویژه تشکل‌های جهادی ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.
رئیس جمهور گفت: سمن‌ها، گروه‌های مردمی و به ویژه تشکل‌های جهادی ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.
مشهد ـ معاون اول رئیس جمهور گفت: خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر با محوریت مردم و گروه‌های مردمی می‌تواند به نمونه و الگویی برای خدمت به زائران تبدیل شود.
قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر به نمایندگی وزارت آموزش و پرورش مصمم است تا با گروه‌های مردمی و جهادی پیگیر تحقق عدالت آموزشی باشد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های مردمی در پیامی از گروه‌های جهادی و مجموعه‌های مردمی خواست با هر توان و تخصصی که دارند برای همکاری با بهزیستی اقدام کنند.
مدیر کل بهزیستی استان تهران از توزیع نذورات و خیرات گسترده مردم و گروه‌های جهادی در مراکز اقامتی سطح استان و شهر تهران خبر داد.
در هفته امر به معروف و نهی از منکر با توجه به ضرورت ترویج عفاف و حجاب به سراغ گروه‌های مردمی رفتیم تا با نحوه فعالیت آنها در این حوزه آشنا شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ