چهره نزدیک به رئیس دولت اصلاحات می‌گوید: مردمی که به سمت خاتمی نروند مسلما به سمت لاریجانی و ناطق نوری هم نخواهند رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت‌الاسلام پناهیان گفت: ادبیات دین، اصلش باید بحث آزادی باشد؛ آزادی فردی و آزادی اجتماعی، یعنی آزادی یک فرد و آزادی یک ملت. آزادی یک ملت لازمه‌اش چیست؟ لازمه‌اش مدیریت ولایی است، چون فقط مدیریت ولایی است که می‌تواند کاری کند که خوب‌های یک ملت بجوشند و بالا بیایند.
با این حال مصرف الکل در ایران چند وجه دارد، برخی‌ها به آن اعتیاد دارند و به شکل مداوم از این نوع مشروبات استفاده می‌کنند، برای برخی از افراد و خانواده‌ها هم مصرف الکل به یک سبک زندگی تبدیل شده و در ایام خاص، جشن‌ها و مراسم و دورهمی‌ها از این نوع نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند. برخی‌ها هم فقط در حد کنجکاوی سراغش می‌روند.
سید حسن موسوی چلک می‌گوید: «به عنوان یک مددکار اجتماعی که سال‌ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ام، می‌گویم که فشار روی مردم زیاد است، انواع بحران‌های سیاسی و اجتماعی داریم، سیل و زلزله و حوادث غیرمترقبه داریم، فشار‌های فراوان اقتصادی و بیکاری و تورم داریم، با افزایش اختلالات روانی روبه‌رو هستیم، امید کم است و همه این عوامل مردم را به سمتی می‌کشاند که بخواهند برای فرار به سمت مشروبات الکلی بروند. این آمار‌ها و مسمومیت‌های ناشی از مصرف الکل اصلا دور از انتظار نیست.»
وزیر نفت: در دولت مردمی یکی از محورهای اصلی بحث دیپلماسی انرژی است که در راستای آن تلاش‌های خوبی انجام شده است و پرداخت اصل بدهی به کشور ترکمنستان از این موارد است.
در سالروز قیام ۱۵ خرداد، صبح امروز راهپیمایی مردمی گرامیداشت این قیام برگزار شد و مردم قم پس از اجتماع در کنار بیت رهبر کبیر انقلاب به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) حرکت کردند.
رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور ضمن انتصاب محسن ایروانی به سمت «سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی» پیاده سازی مسـیر هدایت شغلی را هدف سازمان بهزیستی برشمرد.
رییس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: برای اجرای اصولی این طرح باید به سمت تهیه و کاشت نهال‌های جنگلی گواهی شده و شناسنامه‌دار حرکت کنیم.
خبرگزاری ایرنا نوشت: صفحه اینستاگرامی علی کریمی با ۱۴.۸ میلیون دنبال‌کننده، هفتمین اکانت اینستاگرام فارسی از نظر تعداد مخاطب است با این وجود تغییرات گرایش سیاسی این صفحه به سمت سلطنت‌طلبان باعث کاهش توجه طرفداران وی که او را فردی مستقل و مردمی پنداشته بودند، شده است.
رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به وجود نقدینگی بالا در دست مردم گفت: این نقدینگی باید به سمت تولید و اجرای پروژه ها هدایت شود.
نفوذ کلام و مشی لوطی گری شیخ حسین که امروز نیز زبان‌زد است، در ایام دفاع مقدس تاثیر بسیاری در افزایش روحیه رزمندگان و همچنین آمادگی داوطلبان برای اعزام به جبهه‌ها و روانه شدن کمک‌های مردمی به سمت جبهه‌ها داشت؛ او با آغاز جنگ تحمیلی، فعالیت‌های خود را در جبهه‌ها آغاز کرد و با حضور متعدد در مناطق جنگی و انجام سخنرانی‌ها در جمع رزمندگان و همچنین گفتگو با آن‌ها، برای افزایش روحیه آن‌ها تلاش می‌کرد.
ایلام-‍ فرماندار ویژه دهلران از تیراندازی افراد ناشناس به سمت مردم و نیروهای انتظامی در دهلران خبر داد.
لطیف صادقی اظهار داشت: به دنبال شکست اغتشاشگران برای ناامن جلوه دادن شهر‌ها و عدم همراهی مردم با آنان و ناامیدی ناشی از حضور شورانگیز مردم در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن شامگاه امشب تعدادی افراد ناشناس با در دست داشتن سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی مردم و بازار در مرکز شهر دهلران کردند.
رشت- فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی و انفال باید به سمت مردم محوری سوق پیدا کند، گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی تهدیدی جدی برای امنیت غذایی است.
رشت- فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی و انفال باید به سمت مردم محوری سوق پیدا کند، گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی تهدیدی جدی برای امنیت غذایی است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: باید برای حرکت به سمت مردمی‌سازی دولت به گونه‌ای عمل کنیم که به جای اینکه دولت همه امور را انجام دهد، بخشی از امور از ظرفیت مردمی پیگیری شود.
عین‌اللهی با تاکید بر لزوم افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه تولید داروهای دانش‌بنیان گفت: وزارت بهداشت تلاش می‌کند در حد توان خود برای تولید محصولات دارویی دانش‌بنیان بودجه تخصیص دهد، ولی ما نیاز داریم که به سمت مردمی کردن پژوهش‌های حوزه سلامت برویم و از مردم درخواست کنیم سرمایه‌های خود را به جای این که برای خرید دلار و سکه هزینه کنند، به طرح‌های تحقیقاتی حوزه دارو اختصاص دهند و مطمئن باشند که این طرح‌ها می‌تواند سودآور باشد.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس سند تحول بنیادین هدف، تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است که این تربیت مستلزم همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادها است.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش در تاسیس مدارس غیردولتی گام موثری است؛ باید در آموزش و پرورش به سمت تاسیس مدارس غیردولتی بر پایه حوزه علمیه حرکت کنیم و حوزه علمیه خود بنیان گذار مدارس غیردولتی باشد.
نبود شفافیت در عملکرد بانک‌ها می‌تواند از یک طرف منجر به افزایش نابرابری و ناعدالتی در جامعه شده و از طرف دیگر، سرمایه‌های مردمی را به سمت کسب منفعت برای عده‌ای خاص و ایجاد تورم هدایت کند.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: ما راهی نداریم جز اینکه به سمت الگوهای هوشمند و الکترونیک در حوزه کشورداری حرکت کنیم که این موضوع در دولت مردمی مورد توجه قرار گرفته است.
وزیر کشور گفت: به دلیل حجم بالای جمعیت و گرمای هوا، ظرفیت پذیرش زائر جدید در مرزها وجود ندارد، لذا از تمام مردم عزیز درخواست داریم که فعلا به سمت مرزها حرکت نکنند تا در گرمای هوا و ازدحام دچار مشکل نشوند.
وزیر کشور از مردم درخواست کرد فعلا به سمت مرز‌ها راه نیفتند چراکه گرما بسیار زیاد است و علاوه بر افراد سالمند، حتی جوانان هم به دلیل گرما دچار مشکل می‌شوند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری به تهیه بانک اطلاعاتی در خصوص دست‌فروشان اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم ساماندهی و دست‌ فروشان مترو را به سمت شغل و خوداشتغالی هدایت کنیم.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: اعتمادسازی مدیران برای رضایتمندی مردم، خط قرمز این دولت است، باید به سمت رضایتمندی و اعتمادسازی برویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ