آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی کرده و در یک سریال سرمایه گذاری نموده است؟!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آ. ا. ک آتن در حضور ملی‌پوش ایرانی خود مانع از برتری و صعود یاران محرمی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان شد.
آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده، یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی و در یک سریال سرمایه گذاری کرده است؟!
مدافع ایرانی دینامو زاگرب آماده تقابل با هموطنان خود در آ. ا. ک آتن است.
مجری تلویزیون سرپرست کمیته جوانان فوتبال تهران شد
او همچنین به عنوان کارشناس در برنامه‌ «سیاست خارجی» از شبکه سه صدا و سیما نیز ایفای نقش کرده است. او از منتقدان برجام و محمد جواد ظریف است.
از اکبر طبری، مهدی هاشمی، محمدعلی نجفی، شهرام جزایری و... چه خبر؟ این پرسشی است که مجری صدا و سیما در گفتگو با محمدی، رییس سازمان زندان‌ها با طرح آن باعث شکل‌گیری دامنه وسیعی از حاشیه‌ها در فضای عمومی جامعه شد. رییس سازمان زندان‌ها گفت: آقایان هاشمی و طبری و نجفی در چارچوب موازین قانونی از زندان آزاد شده‌اند و هیچ‌کدام الان به واسطه مرخصی طویل‌المدت خارج از زندان نیستند.
قزوین- دادیار دادسرای قزوین یک مجرم را به تهیه کنندگی اثر هنری مکف کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
رئیس قوه قضائیه گفت: در مواجهه با مجرمی که قابل اصلاح است باید بنا را بر اصلاح او بگذاریم نه حذف و طرد او؛ باید از لغزش همه نیروهای انسانی در همه دستگاه‌ها پیشگیری به عمل آوریم.
مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب حضور ۹۰ دقیقه‌ای مقابل گوریسا داشت.
حضور مدافع راست ایرانی در ترکیب دینامو زاگرب همچنان ادامه دارد.
دادگاهی در آمریکا یک تبعه این کشور را در پرونده تأمین مواد نیروزا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو مجرم شناخت.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: ما اشتباه گرفتیم و فکر کردیم که مجری سند وزیر است در حالی که مجری سند تحول معلمان هستند.
سال گذشته بود که دیوان عالی کشور اعلام کرد درخواست اعاده دادرسی، ولی الله سیف، احمد عراقچی و سایر متهمان پرونده بانک مرکزی که به اتهام برخی تخلفات مجرم و مقصر شناخته شده بودند، در شعبه اول دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده جهت بررسی مجدد به شعبه هم‌عرض ارجاع شده است. پس از ارجاع این پرونده به شعبه هم عرض، محتویات آن مجددا در هفت نوبت جلسه رسیدگی دادگاه، مورد بررسی قرار گرفت.
محمد میر، مجری تلویزیون و رادیو در سوگ پدرش عزادار شد.
آیا کسی شنیده است که خیابان را به خاطر ارتکاب قتلی در آن توقیف کنند؟ آیا ممکن است اداره‌ای را به خاطر ارتشا در آن تعطیل کرد؟ آیا به خاطر تخلف رئیس جمهوری از وظایف قانونی خود، میز ریاست جمهوری را می‌توان توقیف کرد؟ گویندگان متوجه بار کلمات خود نیستند؛ اگر ایشان مدعی اند محدوده‌ای حوزهٔ عمومی است، یعنی در تملک مجرم نیست، سببیتی در وقوع جرم نداشته و نمی‌توان با آن رفتار آلت جرم کرد. در حوزهٔ عمومی، مسئولیت کیفری شخصی است و عرصهٔ عمومی سهمی در ارتکاب جرم ندارد. به همین طریق نمی‌توان واحد‌های صنفی را به دلیل رخداد کشف حجاب در آن‌ها پلمب کرد.
شریعتمداری ضمن انتقاد از دستیار رئیس‌جمهور به‌خاطر غیرقانونی خواندن محرومیت افراد بدون حجاب از خدمات اجتماعی، نوشت: از کجای قانون اساسی بر می‌آید که شخص مجرم باید از همه خدمات اجتماعی بهره‌مند باشد؟
نسائی زهان گفت: افراد مجرم در زمینه عفاف و حجاب، خودروی افراد بی حجاب یک تا ۲۰ روز توقیف می‌شود؛ بی‌حجاب‌ها یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و به محاکم معرفی و احضار می‌شوند. بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، بالای یک میلیون تومان جریمه و در صورت تکرار، با افزایش جریمه و محرومیت امکانات در جامعه روبرو خواهند شد.
عبدی نوشت: آیا دیده‌اید که به هیچ مجرمی خدمات دولتی ندهند؟ طبعا خیر، چون بر اساس مجازات می‌شوند.
پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، معتقد است ریچارلیسون به دلیل حمله به آرون رمزدیل در دربی شمال لندن، مستحق حداقل سه جلسه محرومیت است.
یک مجری معروف رادیو در آمریکا به خاطر اظهارنظر ضد دولت آمریکا، در دادگاه به پرداخت ۹۶۵ میلیون دلار جریمه نقدی محکوم شد.
پریگوژین مجرمی که تبدیل به یک رستوران دار متنفذ شده است اهل سن پترزبورگ زادگاه پوتین است. از او به عنوان «آشپز پوتین» یاد شده است. او اثبات کرده که مایل است کار‌های کثیف کرملین را انجام دهد از طرح‌های خلاقانه و اغلب شرورانه برای پیشبرد اهداف ژئوپولیتیک کرملین حمایت مالی می‌کند.
دادستان کل کشور در بخشی از این بخشنامه به روسای دادگستری و دادستان‌ها اعلام کرد که به هیچ عنوان به سارقان به عنف، مقرون به آزار و مسلحانه و دارای سابقه سرقت مرخصی داده نشود، همچنین برای محکومین و مجرمین حرفه‌ای و سابقه‌دار (کیف قاپ، به عنف، مسلحانه و مقرون به آزار) پیشنهاد عفو داده نشود.
منابع آگاه به رویترز گفته‌اند که رهبر سابق میانمار که در حال گذراندن محکومیت ۱۱ ساله است، در پرونده‌ای دیگر مجرم شناخته شده و ۶ سال دیگر به محکومیتش اضافه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ