شهردار تهران گفت: صحبت از معنویت کردیم، اما فاصله معناداری داریم و باید بازبینی و تلاش کنیم جامعه معنوی را بر مبنای نگاه دینی و اعتقادی خودمان بنیان بگذاریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه عربستان، مبارزه با تروریسم را در راستای امنیت مشترک دو کشور و کشورهای منطقه دانست.
زاکربرگ در بیانیه‌ای تند در شبکه اجتماعی تریدز، ایلان ماسک را مستقیماً به اجتناب از مبارزه و جدی نگرفتن آن متهم کرده است: «فکر می‌کنم ما موافقیم که ایلان جدی نیست و زمان آن رسیده است که آن را متوقف کنیم. من به او یک قرار واقعی پیشنهاد دادم، دانا وایت هم پیشنهاد داد که مبارزه را به یک رویداد رسمی با اهداف خیریه تبدیل کند.»
مبارزه نمایشی بین مارک زاکربرگ و ایلان ماسک منتفی است.
زاکربرگ در واقع نگفته که این مسابقه برگزار نمی‌شود، بلکه از گفته‌های وی این گونه برداشت می‌شود که چنین چیزی بعید است. پس هنوز می‌توان نیمه پر لیوان را دید.
آنچه از مضامین مداحی‌های جدید در بسیاری از هیات‌ها برمی آید، نوع نگرش به نهضت عاشورا و تاثیر گذاری تفاسیر افرادی، چون شهید بهشتی، شهید مطهری، علی شریعتی و ... به موضوعاتی، چون عدالت، آزادی، مبارزه فقر و فساد، و امثالهم است که نگرش رسمی مداحان از اسلام را دچار چالش کرده است.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس راه آهن کرمان خبر داد.
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در خارج، در گفتگو با مهر تأکید کرد که مقاومت هرگز در برابر رژیم اشغالگر قدس، به زانو در نخواهد آمد.
امیر علی‌اکبری در یکی از مهمترین مبارزه‌های خود در سازمان وان چمپیونشیپ ۲۴ تیرماه برابر فایتر کانادایی قرار می‌گیرد.
دختر ساموئل اتوائو در حال تنظیم شکایتی از اوست که در آن یک سال حبس برای ستاره سابق بارسلونا درخواست شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون حمایت از گزارشگران فساد مبارزه با فساد را در تمامی ابعاد مردمی‌سازی خواهد کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص اهداف سفر به پاکستان گفت: یکی از اهداف این سفر مربوط به حوزه امنیتی به ویژه در بحث تروریسم دریایی بود.
فدراسیون تکواندو در تلاش است اعضای تیم ملی پاراتکواندو را در صورت اخذ روادید فرانسه به مسابقات قهرمانی اروپا اعزام کند.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف ۱۷ کیلو و ۶۳۰ گرم مواد مخدر تریاک توسط پلیس راه آهن تهران خبر داد.
ساری- رئیس قوه قضائیه مبارزه و ریشه کنی فساد در حوزه های مختلف را اولویت راهبردی دستگاه قضا بیان کرد.
سازمان حفظ نباتات کشور اعلام کرد: تاکنون در سطح حدود ۴۰ هزار هکتار مبارزه با ملخ‌های بومی در کشور در سال زراعی جاری صورت گرفته و همه چیز تحت مدیریت است.
معاون امور بین الملل قوه قضائیه گفت: جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از چارچوب‌های قانونی تعهد خود را در مبارزه مؤثر با انواع جرایم مرتبط با فساد به‌ خوبی نشان داده است.
شاهرود- همزمان با گرم شدن هوا، اقدامات مرتبط با مقابله آفت ملخ در مجموعه منابع طبیعی استان سمنان در دستور کار قرار گرفته است.
رهبر انقلاب با اشاره به مشکلات کشورهای اسلامی از جمله جنگ و اختلاف و درگیری، وابستگی، فقر، و نبود پیشرفت علمی گفتند: اگر به فرمان قرآنیِ «وحدت حول ریسمان الهی» عمل شود، جهان اسلام با حدود دو میلیارد جمعیت و برخورداری از مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی جهان می‌تواند در مسیر حل مشکلات قدم بردارد.
«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه در مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی وجود ندارد، گفت که باید از طریق مبارزه با فقر، فساد و تروریسم وفاداری خود را به خون شهدا نشان دهیم.
آیت‌الله سبحانی با اشاره به آیه‌ای از سوره مبارکه ممتحنه بیان کرد: برخی از کشور‌های دنیا با کشور ما دشمنی و عداوت دارند و برخی دیگر ندارند و باید نحوه ارتباط با آن‌ها بر اساس شکل تعامل آن‌ها با ما تنظیم شود.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
آیت الله نوری همدانی گفت: اسلام برای رشد و تعالی جامعه بر مبارزه و ریشه کنی سه چیز تاکید کرده است؛ جهل، فقر و ظلم اگر به جای این سه دانش و آگاهی، رفاه اجتماعی و عدالت جایگزین شود شاهد رشد و بالندگی جامعه خواهیم بود.
آیت الله نوری همدانی، مبارزه با فقر، بی عدالتی و بالا بردن سطح آگاهی مردم را یکی از اصلی ترین برنامه های نظام مقدس اسلامی بیان نمود و در ادامه افزودند: مسئولان و دست اندرکاران نظام باید برای ریشه کردن نمودن این معضلات تمام تلاش و سعی خود را به کار برده و آرمان های انقلاب را در جامعه پیاده نمایند.
حدود ۲.۵ میلیون نفر در محله‌های فقیرنشین افغانستان زندگی می‌کنند. برای آن‌ها و بسیاری دیگر در سراسر این کشور، بقا یک مبارزه و بهای روزانه است که برای این صلح شکننده می‌پردازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ