«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه در مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی وجود ندارد، گفت که باید از طریق مبارزه با فقر، فساد و تروریسم وفاداری خود را به خون شهدا نشان دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۳۰ مرداد تا ۵ شهریور) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی و تردد در محورهای استان‌های مرزی که میزبان زائران اربعین حسینی(ع) هستند را اعلام کرد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
به دلیل وخامت شرایط ناشی از ادامه آتش‌سوزی‌های جنگلی در کانادا، در استان بریتیش کلمبیا واقع در این کشور وضعیت اضطراری اعلام شد.
سازمان هواشناسی کشور چند محصول هواشناسی به ویژه بولتن پیش بینی وضع هوای ۱۰ روز آینده شهرهای مرزی و زیارتی ایران و عراق برای ایام اربعین حسینی را تولید و عرضه کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران 17 بازیکن را به تمرینات تیم ملی ب برای بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک دعوت کرد.
۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ برتر مشخص شدند.
ترکیب تیم ملی فیتنس چلنج برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان مشخص شد.
اعلام دومین حریف تیم ملی فوتبال در فیفادی
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲۳ تا ۲۹ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ثبت‌نام نهایی از داوطلبان انتخابات مجلس ۲۷ مهرماه است و امکان اعتراض در پیش ثبت‌نام‌ها دیده شده است.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته دوم لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس عراب براقی برای پرسپولیس و مهدوی برای استقلال سوت خواهند زد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته دوم لیگ برتر را اعلام کرد.
فدریکو کیه‌زا برای نشان دادن وفاداری‌اش به یوونتوس پیشنهاد چشمگیر عربستانی‌ها را رد کرد.
طبق اعلام لوپاریزین، پی اس جی حاضر شده تا پاداش وفاداری امباپه را به او بدهد تا او دیگر بهانه‌ای برای ماندن نداشته باشد.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه اعلام کرد که پیوستن آنها به ای اف سی منتفی است.
کیلیان امباپه بعد از اعلام وفاداری به باشگاه پاری سن ژرمن با شرکت در یک مسابقه خیریه با حضور کودکان محروم و بستری در بیمارستان‌های پاریس مبلغ قابل توجهی به سازمان خیریه حامی آنها کمک کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت دو فلسطینی به دست صهیونیستها واکنش نشان داد و اعلام کرد: ما بر سرعهد خود در وفاداری به خون شهیدان هستیم.
صعده و شمار دیگری از شهرهای یمن شاهد برگزاری راهپیمایی برای اعلام وفاداری به «صالح الصماد» رئیس سابق و شهید شورای عالی سیاسی یمن و همبستگی با ملت فلسطین بود.
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور غیرتمندانه و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اعلام وفاداری آنان به انقلاب اسلامی بود و شر دشمنان را از سر کشور کم کرد.
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد: آمریکا به دنبال برتری دادن اسرائیل در منطقه ما است زیرا آنها را فرمانبردار می دانند.
علیرضا اکبری که به جرم جاسوسی برای انگلیس اطلاعات مهمی را در اختیار سرویس جاسوسی انگلیس قرار داده بود، به ملکه انگلیس اعلام وفاداری کرده بود.
رئیس جمهور سابق آمریکا ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) به طور رسمی نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد؛ اما بد نیست به نظر خانواده وی درباره این اقدام نگاهی بیندازیم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ