فعالیت در بازار سهام ایران به ظاهر بسیار ساده بوده اما بسیار تخصصی و سخت است و نیاز به زمان برای فعالیت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شرکت اماراتی فعال در زمینه انرژی از خرید ۳۰ درصد از سهام میدان گازی جمهوری آذربایجان خبر داد.
ستاره پرتغالی حالا تصمیم گرفته است که از طریق شرکت "اکسپرسو لایو" سهام شرکت "کوفینا مدیا" را بخرد. این گروه رسانه‌ای مدیریت شبکه تلویزیونی CM، مجله سابادو و روزنامه "ال کوریو دامانیا" را به عهده دارد.
بعد از بازگشت دورتموند به صدر جدول بوندس‌لیگا و افزایش احتمال قهرمانی این تیم سهام این باشگاه در بورس فرانکفورت با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه شد.
گروه سرمایه‌گذاری "Arctos Sports Partners" قصد خرید 5 تا 15 درصد سهام باشگاه پاری سن ژرمن را دارد.
فرصت خرید سهام یکی از مشهورترین باشگاه های جهان امشب به پایان می رسد.
با توجه به اینکه یک سال از دستور رئیس جمهور برای واگذاری خودروسازان می گذرد؛ معاون وزیر صمت می گوید دولت تمام کارهای مربوط به واگذاری سهام تودلی را انجام داده اما کسی حاضر به خرید نیست.
پیشنهاد نجفی ارزش سهام باشگاه را تقریباً سه میلیارد دلار می‌کند. او جزو سهامداران باشگاه فنیکس‌سانز در بسکتبال NBA و سهامدار و نایب‌رئیس تیم مک‌لارن در فرمول یک است.
دستورالعمل ارسال گواهینامه حق تقدم خرید سهام جدید به طور الکترونیکی، در ۶ ماده و ۳ تبصره، در تاریخ ۵ دی ماه ۱۴۰۱ به تصویب هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار رسید و امروز برای اجرا به کلیه ناشران ثبت‌شده نزد سازمان ابلاغ شد.
امروز مطالبی همچون قیمت‌ها در بازار خودرو کاهشی می‌شود، موافقت با ایجاد مرکز مبادله ارز و طلای ایران، ارزآوری ۱۷۲ میلیون دلاری طلای سرخ، بورس در چاله خودرو!، بازار نفت در انتظار سیگنال چین، بورس چه زمانی صعودی می‌شود؟، واردات ارز به هر میزان از مالیات معاف شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بازار به نواحی حمایتی نزدیک می شود و دوباره افزایش خرید حقوقی شکل گرفته است.
محدودیت انجام معامله توسط سرمایه گذاران حرفه ای در نماد تپسی از امروز چهارشنبه 21 دی ماه اعمال نخواهد شد.
نماد 2 باشگاه بزرگ کشور روزهای سختی را در بورس سپری می‌کنند و در صف فروش، قفل شده‌اند.
مالک قطری پاری‌سن‌ژرمن، سهام تیم پرتغالی را خرید
کارآفرین مشهور و میلیاردر آمریکایی، پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری خود را برای خرید شبکه اجتماعی توئیتر دوباره مطرح کرد.
بعد از یک فصل دشوار اکنون یحیی گل‌محمدی در همان مسیری قرار گرفته که همه هواداران پرسپوليس از وی انتظار دارند؛ روحیه برتری طلبی و پیروزی.
این روز‌ها صحبت‌هایی در مورد حد نصاب خرید سهام توسط صندوق‌های درآمد ثابت مطرح شده است. ماجرا از این قرار است که برخی از فعالین فضای مجازی اعلام کردند که صندوق‌های درآمد ثابت در زمینه خرید سهام حد نصاب ۱۵ درصد را رعایت نکرده اند. علی تیموری مدیرعامل گروه مالی کاریزما به این موضوع پاسخ داد.
ستاره فرانسوی سابق تیم فوتبال آرسنال و بارسلونا قصد خرید سهام باشگاه کومو ایتالیا را دارد.
سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ما حتی نظر هم ندادیم و این موضوع به عهده فدراسیون فوتبال است.
متهم تصاویری از حبس یک پسر جوان در لانه سگ و داخل صندوق عقب خودرو و اخاذی از وی را تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده بود.
ویوو Y30 5G یک گوشی 5G مقرون به صرفه از این برند است که به چیپست دایمنسیتی ۷۰۰، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین پشتی دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.
عملکرد شناختی، سلامت روان و حتی جرم و جنایت همگی با درجه حرارت بالا مرتبط هستند.
در هفته‌ای که شاخص بورس کاهشی بود، سهامداران حقیقی پول کمتری از بازار سرمایه خارج کردند که این موضوع می تواند امیدواری برای آینده معاملات بازار سهام باشد.
در ۷روز نخست پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۷۳ و ۸۳ میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شد.
شرکت ایران خودرو به منظور دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، برای خرید سهام شرکت‌های متعلق به این گروه، فراخوان صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ