دستورالعمل ارسال گواهینامه حق تقدم خرید سهام جدید به طور الکترونیکی، در ۶ ماده و ۳ تبصره، در تاریخ ۵ دی ماه ۱۴۰۱ به تصویب هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار رسید و امروز برای اجرا به کلیه ناشران ثبت‌شده نزد سازمان ابلاغ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جورجو کیه‌لینی، مدافع تیم لس‌آنجلس اف‌سی، توضیح می‌دهد که چگونه تیم‌های MLS می‌توانند لیونل مسی را در اینتر میامی متوقف کنند.
مدیرکل آموزش قوه قضاییه از تنظیم دستورالعمل جدید تبدیل وضعیت قضات رسمی_آزمایشی به رسمی_قطعی خبر داد.
گمرک ایران در بخشنامهای تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اعلام کرد.
بانک مرکزی در راستای تأمین مالی برای تکمیل پروژه‌های ارزآور ملی «دستورالعمل اجرایی عرضه اوراق مرابحه ارزی» را در بخشنامه ای به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
وزیر جهاد کشاورزی از ابلاغ دستورالعمل اجرایی طرح کشاورزی قراردادی در آینده ای نزدیک خبر داده است.
دستورالعمل نحوه درخواست به‌کارگیری نیروی قراردادی کار معین جدید و تمدید قراردادهای قبلی مشخص شد.
در نخستین جلسه هیات امنای حساب ملی پیشرفت و عدالت به ریاست معاون اول رئیس جمهور، دستورالعمل اجرایی تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور بررسی، تصویب شد.
رونالدو علاوه بر زدن گل و معروف کردن باشگاه عربستانی النصر، در امور مدیریتی باشگاه هم دخالت می‌کند.
رونالدو علاوه بر زدن گل و معروف کردن باشگاه عربستانی النصر، در امور مدیریتی باشگاه هم دخالت می‌کند.
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران دستورالعمل ثبت قرارداد فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به باشگاه ها ابلاغ کرد.
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران دستورالعمل ثبت قرارداد فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به باشگاه ها ابلاغ کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی دستورالعمل جدیدی برای نیروهای خود در نوار مرزی با مصر صادر کرده و از نظامیان خواسته است تا به موانع مرزی نزدیک نشوند.
تصویری از یک بیلبورد شهری در تهران منتشر شده که روی آن نوشته: «ماموریت ویژه ۱۱ نهاد برای حذف دور دور از اندرزگو!»
دستور العمل تکمیلی و سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ارسالی فدراسیون فوتبال توسط سازمان لیگ به باشگاه‌های مربوطه ابلاغ شد.
بیمه مرکزی ایران موظف است دستورالعمل ورود بیمه های تجاری به فرایند بیمه مسئولیت مدنی شرکت های ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی کشاورزی فناورانه را تا ۶ ماه پس از ابلاغ این قانون تدوین کند.
رئیس قوه قضائیه دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه را ابلاغ کرد.
دستور العمل قراردادهای میان باشگاه ها و بازیکنان در 30 بند ارائه شده و قوانین جدیدی باید در قراردادها گنجانده شوند.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستورالعملی از سوی فراجا دریافت کرده و بومی سازی کرده‌ایم، یادآور شد: این دستورالعمل به شهرستان‌های استان ارسال و کارکنان و پلیس برای اجرای طرح عفاف و حجاب نیز توجیه شده‌اند.
احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه دستورالعمل برگزاری تجمعات آماده است، اظهار کرد: در مجلس هم طرحی در این زمینه وجود دارد و الان بحث است که دستور العمل به قانون تبدیل شود یا نه. در دولت هم لایحه‌ای اماده شده است که اگر تصمیم گیری شد، به مجلس ارسال شود. دستورالعمل هم در وزارت کشور آماده است.
سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی و مؤسسات غیردولتی سازمان بهزیستی گفت: دستورالعمل اجرایی فعالیت مراکز مثبت زندگی تأیید و برای تصویب نهایی به شورای هماهنگی مراکز خدمات بهزیستی ارسال شد.
میانگین رشد ترازنامه بانک گردشگری در فصل بهار امسال برابر با 1.65 درصد بوده که حاکی از رعایت کامل مقررات بانک مرکزی درخصوص دستورالعمل رشد دارایی‌ها است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از جدیدترین تصمیم‌ها برای اربعین خبر داد و گفت: امسال قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما در ایام اربعین به عراق ۶ میلیون تومان است.
رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق گفت: هیچ دستور العمل یا ابلاغیه‌ای برای دریافت گواهی بکارت در زمان ثبت عقد دائم به دفاتر ثبت ازدواج ارسال نشده است.
پاسخ در واقع بسیار ساده است: اگر به جای تئوری‌های اقتصاددانان از احساسات مردم واقعی استفاده کنید بیکاری بیش‌تر از تورم بالاتر بدتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ