ویوو Y30 5G یک گوشی 5G مقرون به صرفه از این برند است که به چیپست دایمنسیتی ۷۰۰، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین پشتی دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اودیون ایگالو بهترین گلزن الهلال در دو فصل اخیر لیگ عربستان، به همراه لوسیانو ویتو، از این تیم جدا شدند.
نخستین موزه هوافضای کشور با همکاری شهرداری کرمان و بخش خصوصی روز شنبه با سخنرانی فضانورد روس در این شهر افتتاح شد. مجموعه‌ای کم‌نظیر در خاورمیانه که جزو پنج موزه ترویجی علم هوافضا در جهان به شمار می‌رود و گنجینه‌های یک عمر فعالیت علمی استاد سیروس برزو محقق هوافضا را نیز به نمایش عموم می‌گذارد.
یزدان‌مهر با بیان اینکه منطقه دوم ارزشمند فسیلی نسبت به منطقه دارهند و چرخه از وسعت کوچک‌تری برخوردار است، گفت: نمونه‌برداری فسیل از منطقه انجام شده است و روند اداری نسبت به ثبت این منطقه در فهرست آثار ملی صورت گرفته است.
تصاویری از خداحافظی رئیس جمهور چین و پوتین در کرملین منتشر شده است.
خودرو‌های ولوو در سال‌های اخیر جزو ایمن‌ترین خودرو‌های جهان قرار گرفتند که یک نمونه آن را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.
ویدیویی از مقاومت عجیب خودرو ولوو در آزمایش با ریخته شدن آجر بر روی ماشین را ببینید.
سعید جلیلی در واکنش به شعار مرگ بر دیکتاتور برخی از دانشجویان حاضر در نشست دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: بزرگترین دیکتاتور جهان خود آمریکا است
محمدمهدی کلانتری، پژوهشگر مرمت و احیای بافت تاریخی: از مردم زمین را می‌خرند متری ۸ میلیون تومان و در آن قبر می‌سازند و آن را متری ۳ میلیارد به همان مردم می‌فروشند! آقای وحیدی، وزیر کشور جز هیئت امنای حرم هستند و ۱۰۰ میلیارد تومان از طرف وزارتخانه به این موضوع کمک کرده‌اند!
شرکت خودروسازی ولوو کارز اعلام کرد که احتمالاً سال ۲۰۲۳ با وجود تقاضای مناسب برای خودروهایش، سال چالش‌برانگیز دیگری خواهد بود زیرا این خودروساز سوئدی کاهش سود سه ماهه را گزارش کرده است.
چندی پیش ماجرای هانا و معصومه، دخترانی که CNN و نیویورک‌تایمز گفتند به آن‌ها تجاوز شد است را در رسانه‌های غربی منتشر شد. حالا گزارش صداوسیما درباره این ماجرا را مشاهده کنید.
این گوشی که ساخته شده در شرکت iQOO از زیرمجموعه‌های شرکت ویوو (Vivo) است، پیش‌تر در چین عرضه شده و حالا در اوایل ماه آینده میلادی به هند، دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند جهان می‌آید. بر اساس مشاهدات و آزمایش‌های انجام شده می‌توان گفت که این گوشی، سریع‌ترین گوشی اندرویدی جهان نیز محسوب می‌شود.
یک دانشجو روز گذشته در دانشگاه شریف خطاب به شهردار تهران گفت: آقای زاکانی! شما بخاطر پاداش حضور پوششی در انتخابات، از بین وزارت بهداشت و شهرداری یکی را انتخاب کرده‌اید! در حالی که مدرک تحصیلی شما مرتبط به پست شما نبود شهردار تهران شدید. شما نماد مدیران کم‌سواد در قدرت هستید که باعث تشدید مهاجرت نخبگان شده‌اند.
زاکانی در دانشگاه شریف: شماها گروه فشارید / بشین بابا مرد حسابی! / آنقدر غیرت داشتم بروم دادگاه؛ شما حاضرید یک سیلی بخورید؟ / خائن کسی‌ست که از محیط دانشگاه استفاده کرده و به ارکان نظام فحش می‌دهد / من فاسدم؟ / مرد حسابی، حرف‌های دلت را در اینترنت خواندی و اینجا تکرار می‌کنی؟ / قصه تعریف می‌کنید برای کسی که با واقعیت‌ها طرف است و به جنگ مفسدین رفته؟ / یک عمر است دارید داد می‌زنید / با «گروه فشار» کسی به جایی نمی‌رسد
هرچند جام جهانی قطر در پاییز در حال برگزاری‌ست، درجه حرارت هوا در طول روز کمی گرم و رطوبت بالاست. تمامی استادیوم‌های جام جهانی به سیستم خنک کننده که زیر صندلی‌ها و اطراف زمین تعبیه شده‌اند. هوای استادیوم را به شدت مطلوب کرده‌اند.
در نمایندگی آدیداس در قطر چندین نسخه از توپ فوتبال مخصوص جام جهانی فروخته می‌شود. توپ‌ها بسته به اصل یا کپی بودن از یک میلیون تا حدود شش میلیون به پول ایران ارزش دارند. یک مدل توپ جام جهانی در فروشگاه آدیداس در دوحه ۶۲۵ ریال قطر قیمت دارد. ویدئو اختصاصی فرارو از جعبه گشایی توپ جام جهانی را ببینید.
عرضه رایانه بر روی چرخ ولوو
به گفته متهم تنها به این علت اینکار را انجام داده که فرهود (پدر علم ژنتیک ایران) برای او خواستگاری رفته است. متهم به خبرنگار صدا و سیما گفت: سال 93 تا 96 پیش ایشان کار می کردم و منشی‌اش را به من معرفی کردند و گفتند بیاید با آن خانم ازدواج کنید و ازدواج هم صورت گرفت. بنا به گفته متهم چون خانم مهریه اش را به اجرا گذاشته همه چیز را از چشم پرفسور فرهود می داند.
ولوو با کمک خودروهای برقی صعود کرد
جلسه سخنرانی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در دانشگاه خواجه نصیر به جنجال کشیده شد.
پایان تعطیلی موقت ولوو در چین
گزارشی جدید مشخصات یک موبایل سری V۲۵ شرکت ویوو را فاش کرده که طبق آن دستگاه دارای نمایشگر۶.۴۴ اینچی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و تراشه مدیاتک است.
ویوو به تازگی یک گوشی اقتصادی جدید به نام ویوو Y02s را در چین عرضه کرده است. این گوشی هوشمند به ویژگی‌هایی مانند باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، پردازنده هیلو P35 مدیاتک و صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی مجهز شده است.
ویوو Y77e t1 با چیپست دایمنسیتی ۸۱۰ و ۸ گیگابایت رم LPDDR4x ارائه می‌شود.
ویوو Y22s تراشه اسنپدراگون ۶۸۰، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی تغذیه خواهد کرد.
ویوو V25 پرو به پردازنده دایمنسیتی ۱۳۰۰، هشت گیگابایت رم داخلی و دو نوع حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی مجهز خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ