در هفته‌ای که شاخص بورس کاهشی بود، سهامداران حقیقی پول کمتری از بازار سرمایه خارج کردند که این موضوع می تواند امیدواری برای آینده معاملات بازار سهام باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۷۷۸۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۵۸ هزار و ۵۶۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
یکی از اصلی‌‌‌ترین عوامل داخلی که موجب کاهش سرمایه‌گذاری خارجی در ایران شده است، نظام بوروکراسی است. مقررات و رویه‌‌‌های پیچیده برای سرمایه‌گذاری خارجی بسیاری از سرمایه‌گذاران را از پیگیری فرصت‌‌‌ها در کشور منصرف می‌کند.
شاخص کل بورس روز شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۸۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار و ۸۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: خروج خودروهای فرسوده تا ۳۵ درصد بر کاهش ذرات معلق ( pm 2.5) هوای شهر اصفهان موثر است.‌
در روزهای اخیر خبر قطع شدن و محدودیت های گازی چند شرکت پتروشیمی و فولادی منتشر شد. نمادهای بورس تهران که این روزها درگیر محدودیت های گازی هستند، با کاهش قیمت سهام و خروج پول حقیقی از نماد های خود مواجه شدند. از سوی دیگر افزایش احتمال قطعی گاز سایر نمادهای پتروشیمی و فولادی باعث بالا رفتن ریسک سرمایه گذاری در این دو صنعت شده است.
شاخص کل بورس شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۹۱۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۲۱۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۰۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۰۹ هزار و ۱۵۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
گرچه روند خروج پول از بازار سرمایه در نیمه دوم مهرماه در مقایسه با نیمه اول کاهش جزئی داشت اما برخی از کارشناسان این موضوع را تنها به‌معنای خالی‌شدن بازار سرمایه از فروشنده می‌‌‌‌‌‎دانند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۵۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۰۳ هزار و ۹۲۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
تایباد ـ فرمانده هنگ مرزی شهرستان تایباد گفت: مرزبانان تایبادی در جلوگیری از خروج سوخت در شش ماهه ابتدایی امسال ۳۰ برابر نسبت به سال قبل کشفیات داشتند.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۱۰۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۵۱ هزار و ۳۹۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
وزیر اقتصاد از تصویب بسته ۱۰ بندی مبارزه با خروج غیر رسمی ارز از کشور در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت خبر داد.
وزیر اقتصاد از تصویب بسته ۱۰ بندی مبارزه با خروج غیر رسمی ارز از کشور در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت خبر داد.
تاباتا یک برنامه تمرینی موثر است که می‌تواند جایگزین کاملی برای کلاس‌های بدنسازی باشد. نکته مهم این تمرین این است که شما می‌توانید آن را در خانه انجام دهید، برای تمرین فقط به یک تشک، دمبل و یک تایمر نیاز دارید. تاباتا یک تمرین با شدت بالا است (مثلاً می‌توان آن را با کراس فیت مقایسه کرد) که برای چربی سوزی بسیار مؤثر است، زیرا در حین ورزش به انرژی زیادی نیاز دارد.
در فضای اقتصادی و تجاری کشور غنی و ثروتمند سوئد مناطقی وجود داشت که فعالیت در آن یک فرصت کم‌نظیر محسوب می‌شد و محوطه حوالی راه‌آهن جزء این مناطق بود. به پاس افتخارات ورزشی فرهادی، مجوز دایر کردن غذاخوری کوچکی در محوطه مقابل راه‌آهن شهر مالمو، به او داده شد و برای قهرمان موقعیتی به وجود آمد تا به بلندپروازی‌هایش بیشتر میدان دهد.
فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی ما فقط برای اول‌شدن می‌جنگیم و رتبه‌های دیگر اهمیتی ندارد. البته چند تیم دیگر هم مدعی هستند
در ماه مه ۲۰۱۱ پس از ترور بن لادن رهبر القاعده از سوی آمریکا، ایمن الظواهری رسما رهبر القاعده شد. در دهه‌های اخیر از وی بیشتر به عنوان دست راست بن لادن و همچنین مغز متفکر القاعده یاد می شد.
بازار سهام این‌‌‌ روز‌‌‌ها به واسطه ترسی از روند بازار، قهر معامله‌‌‌گران و مهم‌تر از همه عدم‌انگیزه و رغبت به حضور در این بازار سبب شده حجم معاملات به‌ویژه معاملات خرد هر روز کاهش بیشتری را تجربه کند.
از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تمام جلسات شورای عالی بورس هر ماه به صورت منظم برگزار شده و طی برگزاری ۵ جلسه فوق، تصمیماتی در راستای بهبود بازار سرمایه و حمایت از سهامداران در دستور کار این شورا قرار گرفته است.
بیش از ۱۴۱۲میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۲۱۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.
نبض بورس در گفتگو با ۵ کارشناس به پیش بینی روند چهار بازار در روز یکشنبه ۱ اسفند۱۴۰۰ پرداخته است. بورس، دلار، بیت کوین و طلا فردا چه خواهند شد؟
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۵۹۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۸۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
دادستان کل کشور در نامه‌ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس شورای‌ عالی بورس، بر اعمال دقت مضاعف در روند فرایند واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تاکید کرد.
در حال حاضر تحریم های روسیه اثرات متفاوتی را بر بازار محصولات پتروشیمی گذاشته و مساله برجام و وضع عوارض برای محصولات خام پتروشیمی معادلات جدیدی را برای این گروه ترسیم کرده است.
محدودیت جاده‌ای برای عید فطر وجود ندارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ