بعد از یک فصل دشوار اکنون یحیی گل‌محمدی در همان مسیری قرار گرفته که همه هواداران پرسپوليس از وی انتظار دارند؛ روحیه برتری طلبی و پیروزی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی با وجود انتقادهای بسیار تندی که به داوری بازی دیشب بارسا و ختافه و همینطور لالیگا داشت با محرومیت طولانی‌مدت مواجه نخواهد شد.
مریم طالبی می‌گوید با وجود مدال نگرفتن در یونیورسیاد، کادر فنی به اهدافش رسیده است.
سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری امروز خود درباره انتقادهای مهدی طارمی دقایقی به صحبت پرداخت.
با گذشت بیش از یکماه از دربی دور برگشت لیگ برتر بالاخره ریکاردو ساپینتو دلیل غیبت ارسلان مطهری در ترکیب تیمش را افشا کرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل سمپدوریا از رسانه‌ها و هواداران خواست فعلا از انتقاد خودداری کرده و در سه بازی باقی‌مانده پشت تیم‌شان باشند.
روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، به انتقادها از دعوت کریستیانو رونالدو به تیم ملی پاسخ داد و او را کاپیتانی بزرگ برای پرتغال دانست که از بازی کردنش در تیم ملی خوشحال است.
درحالیکه سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، با انتقادهای شدیدی مواجه است خاویر زانتی، نایب‌رئیس باشگاه، از او حمایت کرده و می‌گوید هدایت نراتزوری هنوز از دست اینزاگی خارج نشده است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، به انتقادهای جنجالی ریچارلیسون از او و شرایط تاتنهام واکنشی تند و صریح نشان داد و صحبت‌های این مهاجم برزیلی را به او برگرداند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌‌جی، در آستانه بازی تیمش با بایرن مونیخ می‌گوید بر خلاف انتقادها از نیمار غیبت او به ضرر تیمش خواهد بود.
رفتار جنجالی سرمربی آتالانتا بعد از شکست 2-0 مقابل میلان، در ایتالیا پر سر و صدا شده و او را با موجی گسترده از انتقادها مواجه کرده است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دیدار تیمش با مونزا گفت روسونری شرایط خوبی دارد و نه از انتقادها تاثیر می‌گیرد و نه از تحسین‌ها.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، به انتقادها از عملکرد ضعیف تیمش در بازی‌های اخیر پاسخ داد و جام جهانی را مهم‌ترین دلیل مشکلات این تیم دانست.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید انتقادها از رفتار میکل آرتتا در کنار زمین به خاطر حسادت به این مربی جوان است.
آنتونیو کونته امشب در کنفرانسی خبری شرکت کرد و با روحیه چالشی به سوالات خبرنگاران درباره انتقادهای شدید از او و تاکتیک‌هایش پاسخ داد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه بازی فردا مقابل ولوز در یک کنفرانس خبری درباره مصدومیت فن‌دایک، انتقادها از خط میانی لیورپول، کودی خاکپو و برخی مسائل دیگر صحبت کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه بازی با منچسترسیتی گفت بعد از کسب نتایج ضعیف انتقادها طبیعی است ولی مربیان مطرح فوتبال از جمله گواردیولا برای او و تیمش احترام قائلند.
فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، بعد از تساوی 1-1 مقابل منچسترسیتی انتقادها از تیمش به خاطر بازی دفاعی مقابل سیتی را رد کرد و گفت اورتون لایق این یک امتیاز بوده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران که این روزها با برخی انتقادها رو به رو شده است، درباره این نقدها و دلایل دوری طولانی مدت خود از بسکتبال آسیا صحبت کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، نسبت به انتقادهای مطرح شده از ترنت الکساندر آرنولد واکنش نشان داد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا به انتقادهای سرمربی لاتزیو واکنش نشان داد و گفت ادعاهای مائوریتزیو ساری غیر واقعی و غیر قابل قبول است.
استیون جرارد، سرمربی استون‌ویلا با فشاری بی‌سابقه مواجه است و آمار فاجعه‌بار تیم او در بازی‌های اخیر، اسطوره لیورپول را در آستانه اخراج قرار داده است.
استیون جرارد، سرمربی استون‌ویلا، با فشاری بی‌سابقه مواجه است و آمار فاجعه‌بار تیم او در بازی‌های اخیر، اسطوره لیورپول را در آستانه اخراج قرار داده است.
مهاجم سابق استون‌ویلا و کارشناس برنامه تاک‌اسپورت که یورگن کلوپ اخیرا انتقادهای تندی از او کرده بود به سرمربی لیورپول پاسخ داد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است منتقدان برای قضاوت ارلینگ هالند و داروین نونیز خیلی زود اقدام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ