کارآفرین مشهور و میلیاردر آمریکایی، پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری خود را برای خرید شبکه اجتماعی توئیتر دوباره مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با شروع دوباره تب نقل و انتقالات اکنون شنیده می‌شود باشگاه سپاهان برای جذب هافبک سرخ‌ها صحبت‌هایی داشته است.
با تایید فابریتزیو رومانو، کیلیان امباپه آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد پی اس جی را نیز رده کرده و قصد تسلیم شدن به خواسته‌های باشگاه را ندارد.
اتفاق جدید درباره پرونده علیرضا بیرانوند و پیشنهاد استقلال هم از همین مسیر پیش رفته است. آن‌طورکه نزدیکان باشگاه پرسپولیس در پست‌های اینستاگرامی خود به طعنه و کنایه نوشته‌اند، مالک یکی، دو شرکت هواپیمایی، پشت پیشنهاد سرسام‌آور استقلال به علیرضا بیرانوند است. با مرور افرادی که در سال‌های اخیر علاقه‌شان به استقلال را نشان داده و البته اوضاع مالی بسیار مناسبی هم دارند، یافتن این فرد متمول چندان کار دشواری نیست: عبدالرضا موسوی
آندره آ پیرلو در آستانه پذیرفتن پیشنهاد سرمربیگیری سمپدوریا قرار دارد.
هافبک جدید نساجی ابراز امیدواری کرد بتواند دوباره عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد.
ستاره ایرانی پورتو با پیشنهاد جدی از سوی باشگاه بزرگ ایتالیایی روبرو شده است.
یک مقام مسئول با بیان اینکه تولید مشترک از اهداف ایران و ترکیه است، پیشنهاد داد که شرکت‌های ایرانی در راستای ساخت دوباره شهرهای زلزله زده ترکیه اقدامات لازم را انجام دهند.
رسول خطیبی اعلام کرد می‌خواهد دوباره به مربیگری برگردد و علاقه‌ای به ادامه فعالیت به عنوان مدیرعامل در فوتبال ندارد.
انگار بعد از صد سال دوباره به این نقطه رسیده‌ایم که زنان حول یک‌سری مطالبات با هم به یک انسجام رسیده‌اند و حاضر نیستند پیشنهاد طرد اجتماعی را علی‌رغم هزینه‌هایی که بر دوششان گذاشته می‌شود، رعایت کنند و مردان هم کنار زنان ایستاده‌اند. به نظر من مردان با برادر مهسا امینی و بقیه اتفاق‌هایی که افتاده احساس همدلی کردند و این احساس همدلی و فهم مشترک مانع از طرد مردمی زنان می‌شود.
۲ سرمربی سابق پرسپولیس به باشگاه لیگ برتری پیشنهاد شده اند و شاید شاهد بازگشت آنها به ایران باشیم.
ظاهراً دولت آمریکا دیگر علاقه‌ای به بازگشت به توافقنامۀ احیای برجام ندارد و به‌جای آن، دو گزینۀ دیگر را پیشنهاد می‌کند. گزینۀ نخست یک توافق کوتاه‌مدت است، به‌صورتی که در کنار کنترلِ برنامۀ هسته‌ای ایران، نظام تحریم‌ها نیز از هم نپاشد و به‌عنوان ابزاری برای دستیابی به یک توافق بلندمدت به خدمت گرفته شود. گزینۀ دوم، توافقی بلندمدت و همراه با تمدید برخی محدودیت‌های مربوط به برنامۀ هسته‌ای ایران است که تاریخ انقضای آن‌ها طبق متن برجام نزدیک است.
ژوره مورینیو پیشنهاد چلسی را رد کرد تا در رم باقی بماند. چلسی در وضعیت ناگواری قرار گرفته و امیدوار بود آقای خاص بتواند آنها را از این شرایط بد نجات دهد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود صعود دوباره این تیم به صدر جدول تأکید کرد، هنوز برای سرخپوشان اتفاق خاصی در لیگ برتر و جام حذفی رخ نداده است.
رئیس فدراسیون والیبال گفت: افتخار والیبال این است که باشگاه‌های بخش خصوصی حضور پررنگی در لیگ دارند و ما با ازدیاد پیشنهاد برای حضور در لیگ برتر مواجه هستیم.
باشگاه النصر عربستان با پیشنهاد دستمزد سالانه ۴۰ هزار یورو مذاکرات جدیدی را برای جذب لوکا مودریچ هافبک کُروات رئال مادرید آغاز کرد.
عزت اللهی که این روز‌ها در وایله دانمارک عضویت دارد، دوباره و مثل تمام نقل و انتقالات چند سال اخیر مورد توجه تیم‌های ایرانی قرار گرفته است.
سعید عزت‌اللهی که این روزها در وایله دانمارک عضویت دارد، دوباره و مثل تمام نقل و انتقالات چند سال اخیر مورد توجه تیم‌های ایرانی قرار گرفته. البته در حد شایعه و گمانه‌زنی.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: سطوح درآمدی در سال جاری ۶۰ درصد افزایش یافت و پیشنهاداتی برای افزایش دوباره آن در سال آینده ارائه کرده‌ایم.
وزارت گردشگری عربستان سعودی بار دیگر تاکید کرد که این کشور هیچ پیشنهاد رسمی برای میزبانی جام جهانی فوتبال ارائه نکرده است.
باشگاه زنیت به جذب دوباره سردار آزمون پس از یک نیم فصل حضور این بازیکن در بایرلورکوزن فکر می‌کند.
ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، بار دیگر مذاکراتش با مدیران چلسی برای انتقال این بازیکن را آغاز کرده است.
گلیسون برمر، ستاره جدید یوونتوس، می‌گوید اعتقاد دارد تصمیمش برای رد پیشنهاد تاتنهام و انتخاب بیانکونری تصمیم درستی بوده است.
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در حالی که قرار بود ۴۳۰ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا معامله شود، وزارت صمت این عرضه را یکباره ملغی کرد. این تعلیق، آن هم در شرایطی که انتظار می‌رفت با ورود خودرو به بورس کالا، از آشفتگی بازار خودرو کاسته و قیمت‌ها شفاف‌تر شود، موجب انتقادات بسیاری شد. نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع چه واکنشی نشان دادند؟
فعال سیاسی اصلاح طلب به پیشنهاد بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس درباره ازدواج دختران مجرد ایرانی با شیعیان دیگر کشورها پاسخ تندی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ