بازار به نواحی حمایتی نزدیک می شود و دوباره افزایش خرید حقوقی شکل گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان استقلال شایعات مطرح شده درباره قرارداد سنگین با بازیکن جوان عراقی را تکذیب می‌کنند.
کامنت جالب مهمت شول زیر متن خداحافظی لوکاس هرناندز با استقبال گسترده هواداران بایرن روبه‌رو شده است.
شاخص کل بورس روز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۱۲۸۲ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۶۲ هزار و ۶۱۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۹۹۲۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۶۲ هزار و ۸۷۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
ساعاتی پیش از شروع فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس، تنش برای خرید بلیت در ورزشگاه آزادی بالا گرفته و ترافیک سنگینی اطراف استادیوم ایجاد شده است.
در معاملات روز دوشنبه حجم همه کاره خواهد بود و اگر حجم افزایش یابد انتظار روند پرقدرت را خواهیم داشت.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۹۹۶۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۲۱ هزار و ۳۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبر مهم بورس فردا شنبه | خبر‌های مهم برای گروه قندوشکر، زراعتی و لبنی، مراحل خرید صندوق‌های قابل معامله برای متولدین ۱۴۰۱، خبرهای خوب رییس سازمان بورس، قیمت دنا پلاس اتوماتیک و پراید چقدر شد؟، آیا طلا به قیمت ۲۰۴۸ دلاری خواهد رسید؟، ورود سنگین پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۴۰۸۸۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۴۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۴۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۱۶ هزار و ۷۶۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۰۸۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۹۴ هزار و ۶۲۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
چلسی تیمی بود که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بیشترین هزینه ها را انجام داد و خرید هایی نجومی داشت به طوری که آن ها با خریدن انزو فرناندز از بنفیکا با رقم 121 میلیون یورو، رکورد گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس را شکستند.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۶۸۷۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۵۶ هزار و ۵۵۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۵۹۳۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۹۱ هزار و ۳۸۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل در معاملات امروز با رشد ۴۵ هزار واحدی مواجه شد.
شاخص کل بورس شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۸۹۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۸۹۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۲۶ هزار و ۹۳۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: مالیات هایی که برای تولیدکندگان وضع کردیم بسیار سنگین تر از قبل است و از سوی دیگر قدرت خرید بازار کاهش پیدا کرده است و اعلام هم کردیم که باید حقوق کارمندان افزایش یابد! یعنی معادله ای را درست کردیم که نتیجه آن فرار نخبگان و سرمایه ها است.
امیرعبداللهیان گفت: با صدای بلند اعلام می‌کنیم تجربه جمهوری اسلامی در منطقه اثبات کرده که در مقابل گستاخی‌های رژیم صهیونیستی هیچ چیزی جز زبان مقاومت پاسخگو نیست. با این حال جمهوری اسلامی راهکاری دیپلماتیک با محوریت رفراندوم در بین ساکنین اصیل فلسطینی را ارائه می‌دهد.
مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد از ابتدا نیز قراری برای حضور ستاره های فوتبال جهان در ایران وجود نداشته است.
کم‌خوابی یکی از مهم‌ترین عوامل چاقی است، زیرا بر اشتها تاثیر می‌گذارد. همچنین بی‌خوابی‌های شبانه تمایل به مصرف تنقلات را افزایش می‌دهد. خواب کافی و مطلوب علاوه بر کنترل اشتها، به کاهش استرس نیز که نقش جدی در بروز چاقی دارد، کمک می‌کند.
اتفاق مهم و تاثیرگذار بر بازار‌های مالی در سراسر جهان و ایران جنگ روسیه و اکراین است که موجب رشد شدید قیمت کامودیتی‌ها شده؛ به طوری که آلومینیوم در سقف قیمتی حدود ۳۸۰۰ دلار، روی ۴۱۰۰ دلار، مس ۱۰۶۰۰ دلار و نفت تا ۱۲۰ دلار رشد کرده اند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۹۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۸ هزار و ۴۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
خریدهای پیاپی بارسلونا در حالیکه این تیم به شدت در فشار مالی است و بدهی های سنگین به بار آورده است، انتقاد رسانه های اسپانیایی را در آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ