رئیس‌جمهور در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت «امیر کمندی» در شهرستان بهارستان گفت: ظلمی که به شهدای امنیت شده است زشتی، سیاهی و تاریکی دشمنان اسلام و انقلاب را نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور کوبا امروز از حضور خود در نشست سران کشورهای عضو «بریکس» در آفریقای جنوبی برای نخستین‌بار خبر داد.
رئیس‌جمهور اندونزی امروز به‌منظور شرکت در نشست سران کشورهای عضو «بریکس» به آفریقای جنوبی سفر کرد.
رئیس جمهور در پیامی به «جوکو ویدودو»، فرارسیدن سالگرد استقلال اندونزی را به رئیس جمهور و ملت این کشور تبریک گفت.
معاون اول رئیس‎‌جمهور گفت: خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان از جایگاه ویژه‌ای نزد ملت ایران برخوردار هستند و همواره در صف نخست حفاظت و حراست از نظام و میهن اسلامی بوده اند.
کودتاگران و حاکمان جدید نیجر می‌گویند رئیس‌جمهور سابق این کشور به اتهام خیانت بزرگ و تضعیف امنیت نیجر محاکمه می‌شود.
رئیس جمهور در پی حمله تروریستی کور به حرم حضرت شاهچراغ (ع)، در پیامی این حادثه هولناک را به خانواده شهدا، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالگرد استقلال اندونزی را به رئیس‌جمهور و ملت این کشور تبریک گفت.
امروز سالروز شهادت محسن حججی بود و مراسم ملی بزرگداشت شهدای مدافع حرم برگزار شد.
رئیس جمهور شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان خالقی‌پور، با مادر و دیگر اعضای خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس‌جمهور کشورمان به طور رسمی از رئیس امارات متحده عربی دعوت کرد که به تهران سفر کند.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با عنوان مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی «غدیر» در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش با حضور رئیس‌جمهور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
دو مادر شهیدی که در استقبال رسمی از رئیس‌جمهور در فرودگاه دزفول حضور داشتند، خواستار حل مشکلات اقتصادی از آقای رئیسی شدند.
عضو مرکزیت مجمع روحانیون و معاون حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت روحانی گفت: یک عده که به نظرم اکثریت هستند، در زندگی و معیشت‌شان واقعاً دچار مشکل شدند و احساس می‌کنند که ایران قرار نبود این‌گونه اداره شود. اگر ما طبق آرمان‌های امام و شهدا و انقلاب اسلامی پیش رفته بودیم، امروز ایران باید کشور اول اقتصادی، فناوری، زندگی، آبادانی، پیشرفت و علم می‌بود.
رئیس‎ جمهور در حاشیه بازدید از طرح‌های درحال تکمیل بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرستان شهرری، از زحمات کادر درمان قدردانی کرد و به گفت‎گوی صمیمانه با پرسنل بیمارستان پرداخت.
سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت صبح امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن در آستانه ایام‌الله دهه‌فجر با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدا تجدید میثاق کردند.
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع‌مقدس گفت: رهبر انقلاب هم در ریل گذاری و هم سیاست‌گذاری برای اداره امور کشور و هشدار دادن به موقع به وظیفه خود عمل کردند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع‌مقدس گفت: رهبر انقلاب هم در ریل گذاری و هم سیاست‌گذاری برای اداره امور کشور هشدار داده‌اند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام در تهران حضور یافت.
رئیس‌جمهور کشورمان امروز در نماز جمعه تهران حضور یافت.
ایراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در بخشی از مصاحبه خود که در مسیر پرواز به آمریکا در پاسخ به این سوال که فکر‌می کنید مردم در این سقر از شما چه انتظاری دارند، تاکید کرد: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در مسیر پرواز به آمریکا گفت: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در مسیر پرواز به آمریکا گفت: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
خانواده شهدای ترور همزمان با سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به مقر سازمان ملل بیانیه‌ای خطاب به وی صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ