حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام در تهران حضور یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار از سازمان صداوسیما بازدید کرد و با حضور در بخش‌ها و معاونتهای مختلف، این روز را به خبرنگاران و کارکنان رسانه ملی تبریک گفت.
دقایقی پیش، رئیس جمهور برای ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن مجلس شورای اسلامی حاضر شد.
۱۲ آذر ۸۷ به ابتکار علی لاریجانی همایش کم‌نظیری برگزار شد که در آن تمامی رؤسای مجلس پس از انقلاب و نمایندگان مجلس ادوار گوناگون از نهضت آزادی تا مؤتلفه و جامعه روحانیت حضور داشتند. هاشمی‌رفسنجانی، ناطق نوری، کروبی، خاتمی، عزت‌الله سحابی، مهدوی‌کنی، جنتی، امامی‌کاشانی، محمدی‌گلپایگانی و حدادعادل در این مراسم حضور داشتند و غایب بزرگ این همایش محمود احمدی‌نژاد بود. جلسه‌ای که مشابه آن کمتر برگزار شد و حتی تلاش‌های بعدی لاریجانی هم در این بین برای برپایی دوباره آن بی‌نتیجه ماند.
مراسم رونمایی از موشک «هایپرسونیک» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور رئیس‌جمهور و فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران برگزار شد.
بررسی صلاحیت و برنامه‌های رضامراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار جلسه امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: همان‌طور که در بخش‌های مختلف، با حضور مردم کارها بهتر جلو رفته است، هدف دولت، مردمی سازی برگزاری مراسم اربعین است.
دقایقی پیش، رئیس جمهور برای دفاع از وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی حاضر شد.
پس از پخش شایعاتی درباره کسالت اخیر اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه امروز (پنجشنبه) همراه با پوتین و به صورت آنلاین در مراسم در مراسم تحویل سوخت هسته‌ای به نیروگاه «آق‌قویو» شرکت کرد. پیش از این ارتباط آنلاین نیز، رؤسای‌جمهور ترکیه و روسیه به صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
مراسم رژه روز ارتش صبح سه شنبه ۲۹ فروردین با حضور سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور و فرمانده‌هان نیروهای مسلح برگزار شد.
رئیس‌جمهور در جلسه هیئت‌‎دولت گفت: روز قدس امسال باشکوه‌تر از همیشه برگزار خواهد شد؛ همه مسلمانان و آزادی‌خواهان در آن مراسم حضور می‌یابند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در سفر به شهرری به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) رفت.
رئیس دانشگاه تهران در پی حضور دکتر رئیسی در آئین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران، در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری از حضور ایشان در این مراسم که به میزبانی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، قدردانی کرد.
مراسم روز دانشجو با حضور رئیسی در دانشگاه تهران در حال برگزاری است. رئیس‌جمهور برای دریافت نامه و شنیدن مطالبه یکی از حاضران جلسه مراسم روز دانشجو نزد آن فرد رفت و نامه او را شخصا دریافت کرد.
مراسم هفتمین روز شهادت «فریدالدین معصومی» با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.
سخنگوی هیئت‌ رئیسه مجلس گفت: احتمال دارد که رئیس‌جمهور فردا برای دفاع از وزیر صمت در مجلس حضور یابد.
رئیس‌جمهور ترکیه در مراسم راه‌اندازی خط تولید خودروی ملی کشور «توگ» در پردیس گملیک بورسا تاکید کرد: با خروج نخستین خودرو از خط تولید شاهد تحقق یک رویای ۶۰ ساله هستیم.
رئیس‌جمهور کشورمان امروز در نماز جمعه تهران حضور یافت.
معاون رئیس‌جمهور در مراسم راهپیمایی محکومیت حمله تروریستی حرم شاهچراغ که پس از نماز جمعه این هفته در دانشگاه تهران برگزار شد، حضور یافت.
مراسم روز ملی صادرات روز شنبه ۳۰ مهرماه با حضور رئیس جمهوری برگزار و از ۵۷ صادرکننده برتر سال ۱۴۰۱ تقدیر می‌شود.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با الهام علی‌اف حضور نظامی اروپا در منطقه را تحت هر پوششی رد کرد.
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور قصد حضور در مجمع عمومی سازمان ملل را دارد و مقدمات این کار هم انجام شده است.
مراسم تحلیف اولین رئیس‌جمهور چپ‌گرای کلمبیا با حضور مقامات بیش از ۶۰ کشور جهان، در محل کنگره و مقابل مجلس سنا و کاخ ریاست جمهوری برگزار شد.
رئیس‌جمهور با حضور در اجتماع عزاداران حسینی در جوار بارگاه مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در نماز جماعت ظهر عاشورا شرکت کرد.
مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) با حضور رئیس‌جمهور، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست‌جمهوری و با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ