دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با عنوان مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی «غدیر» در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش با حضور رئیس‌جمهور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحاد اسرائیل و عربستان باید به عنوان بخشی از تعهد ایالات متحده به خاورمیانه تلقی شود نه جایگزینی برای آن. به نظر می رسد ایران ترفند جدیدی را یاد گرفته است. باید دید آیا ایالات متحده نیز می تواند ترفند تازه ای را به کار گیرد یا خیر.
اینتر میامی از همین حالا مزیت های در اختیار داشتن سوپر استار آرژانتینی را از جنبه ورزشی و تبلیغاتی حس کرده اند.
با توجه به شروع عملیات پمپاژ آب از تلمبه خانه سد لار به سد لتیان، واحدهای نیروگاهی کلان و لوارک در مدار تولید برق قرار گرفتند.
بیشترین گلایه بیماران از اصرار به تجویز شیمی‌درمانی و پرتودرمانی‌های غیرضروری، در بخش خصوصی است و در بخش دولتی چنین موضوعی کمتر دیده می‌شود. این نکته را یک متخصص پرتودرمانی هم تایید می‌کند و می‌گوید:پزشکان شاغل در این بخش هیچ نفعی از شیمی‌درمانی نمی‌برند و سود اصلی آن از دارو‌هایی است که تامین و فروخته می‌شود. بخشی از این داروها، وارداتی هستند، اما تنها بخشی از آن‌ها از شرکت‌های معتبر تامین می‌شود، بخش دیگر از کشور‌هایی خریداری می‌شود که کیفیت لازم را ندارند و سود کلانی به تامین‌کنندگان می‌رسانند.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با نام «غدیر» صبح امروز (۱۶ تیرماه) در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش و با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.رئیس جمهور ضمن افتتاح کلان بیمارستان غدیر از بخش‌های مختلف این مجتمع پزشکی، آموزشی و درمانی بازدید کرد.
کلان بیمارستان غدیر ۸۲۱ تختخوابی امروز با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد.
فرمانده سپاه گفت: کلان بیمارستان غدیر یکی از پروژه‌های معظم ملی ما است که با همت و مجاهدت‌های فرزندان ایران اسلامی و متخصصین داخلی در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ساخته شده است.
فرمانده سپاه گفت: کلان بیمارستان یکی از پروژه‌های معظم ملی ما است که با همت و مجاهدت‌های فرزندان ایران اسلامی و متخصصین داخلی در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ساخته شده است.
رئیس جمهور در آیین افتتاح کلان بیمارستان غدیر گفت: گزارش وزیر بهداشت درباره اقداماتی که در حوزه سلامت انجام شده است، گزارش قابل توجهی بود.
اگرچه پرتقال و آب پرتقال مملو از آنتی اکسیدان هستند، اما سرشار از پتاسیم نیز هستند. پرتقال و آب پرتقال به دلیل سطح پتاسیم بالایشان باید در رژیم غذایی بیماران کلیوی محدود یا کلا پرهیز شوند، اگرچه آن‌ها بیشتر به دلیل محتوای ویتامین C خود شناخته می‌شوند، اما برای بیماران کلیوی دردسر و آسیب به همراه دارد.
کلان بیمارستان هوشمند هزار تختخوابی حضرت مهدی (عج) با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.
کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) تحت عنوان «مهدی کلینیک» چهارشنبه با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.
فرماندار کاشمر گفت: "مهدی نیازی" در ساعت کلاس ورزش دچار ایست قلبی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل گشت. متاسفانه تلاش پزشکان برای زنده ماندنش نتیجه نداد.
یکی از برادران مونا می‌گوید: «مونا کلاس اول بود. اول آبان ماه ساعت ۶ و نیم صبح وقتی با یکی دیگر از خواهرنم به مدرسه می‌رفت این اتفاق برایش افتاد و یک تیر به «شاهرگ» مونا برخورد کرد. چون صبح زود بود کسی آنجا نبود. مدرسه‌شان شش، هفت کوچه با خانه ما فاصله دارد. وقتی این اتفاق افتاد خواهرم به ما خبر داد و ما هم او را به بیمارستان رازی رساندیم. مادرم فقط گریه می‌کرد. الان هم من و برادرانم کار می‌کنیم و مخارج خانه را می‌دهیم.»
پدر کیان بعد از ۶۰ روز بستری بودن در بیمارستان‌های اهواز و تهران، بعد از مرخص شدن از بیمارستان عرفان تهران، به مکانی در نزدیکی بیمارستان منتقل شده تا ادامه مراقبت‌ها در آن محل ادامه یابد.
بهارستان- رئیس جمهور در شورای اداری بهارستان گفت: ساخت ۱۰ مدرسه با ۱۵۰ کلاس در بهارستان فوری و ضروری است.
بهارستان- رئیس جمهور در شورای اداری بهارستان گفت: ساخت ۱۰ مدرسه با ۱۵۰ کلاس در بهارستان فوری و ضروری است.
پدر کیان پیر فلک پس از چند هفته، در بیمارستان از کشته شدن فرزندش با خبر شد.
مسعود پزشکیان با بیان اینکه اگر نماینده مجلس مریض شود او را به بهترین بیمارستان می‌برند، گفت: نمایندگان مجلس بیمه‌های تکمیلی جداگانه دارند و پول‌های کلانی برای سلامت خودشان خرج می‌کنند.
شلیل احمدی به درمان عفونت‌های بیمار با داروی آنتی‌بیوتیک اشاره کرد و افزود: به علت شرایط شدید تخریب بافت‌ها و استخوان‌ها، درمان بیمار طولانی مدت خواهد بود و امیدواریم بدن وی بتواند مقاوم باشد تا شرایط موجود را تحمل و این مرحله از بیماری و درمان را به خوبی سپری کند.
نماینده سابق ایذه در پخش زنده خبر صدا و سیما گفت: افرادی که تیراندازی کردند، خودشان کیان را به هلال احمر که مقر نیرو‌های امنیتی بوده برده و سپس به بیمارستان رسانده اند.
نماینده سابق ایذه در پخش زنده خبر صدا و سیما گفت: افرادی که تیراندازی کردند، خودشان کیان را به هلال احمر که مقر نیروهای امنیتی بوده برده و سپس به بیمارستان رسانده اند.
از ساعاتی قبل شایعه فوت پدر کیان پیر فلک، شهید خردسال حادثه ایذه منتشر شده است.
حسین کلانی بازیکن سال‌های دور تیم ملی و پرسپولیس بر اثر سکته مغزی در بیمارستان بستری شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ