سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت صبح امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن در آستانه ایام‌الله دهه‌فجر با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدا تجدید میثاق کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تجدید میثاق بانوان ایران اسلامی با آرمان‌های امام و رهبری
معاون رئیس جمهور گفت: امروز برای تجدید میثاق با امامی که نجات بخش زنان بود به مرقد مطهر آمدیم.
تجدید میثاق نمایندگان پیروان ادیان به آرمان های امام خمینی (ره)
ری- وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.
مراسم تجدید میثاق فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح با آرمان‌های امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز حماسه‌سازی رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر برگزار شد.
فرماندهان و مسؤولان نیروهای مسلح صبح امروز سه شنبه با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب تجدید میثاق کردند
فرماندهان ارشد نیروهای مسلح صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ضمن حضور در حرم امام (ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح با حضور در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام خمینی ره تجدید میثاق کردند.
وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های ورزشی به همراه مدیران و معاونان بخش های مختلف ورزش با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
تجدید میثاق نمایندگان مجلس با آرمان‌های امام (ره)
در این فیلم تجدید میثاق مسئولان قوه قضاییه با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی را مشاهده می‌نمایید.
رئیس دستگاه قضا و مسئولان عالی قوه قضائیه صبح پنجشنبه و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
رئیس دستگاه قضا و مسئولان عالی قوه قضائیه صبح پنجشنبه و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم صبح امروز و در آستانه ایام‌الله دهه‌ی فجر، با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
اوجی، وزیر نفت گفت: در این ساعت هیات دولت در معیت ریاست جمهور برای تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب در مرقد امام راحل حضور دارند و بنده به عنوان عضو کوچک دولت از اینجا به روح پرفتوح حضرت امام سلام و درود می‌فرستم. باید بگویم قولی که از این تریبون به نمایندگان دادم به لطف و عنایت الهی محقق شده و توانستیم دوره سخت و طولانی سرمای ماندگار و کم سابقه را مدیریت کرده و در حال عبور از آن هستیم.
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.
تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان های شهدا
مسئولان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به‌مناسبت سالروز تأسیس این سازمان در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور یافتند و با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
تجدید میثاق خبرگان رهبری با بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران
یادگار امام در تجدید میثاق رییس جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های امام راحل گفت:سید حسن خمینی: امروز روز حمایت بیشتر از دولت و خدمت بیشتر به مردم است.
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت صبح امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان های بنیانگذار انقلاب تجدید میثاق کردند.
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت صبح امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان های بنیانگذار انقلاب تجدید میثاق کردند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: صنعت خودروسازی باید به استفاده از تفکر، ابداع و توانمندی شرکت های دانش بنیان قطعه‌ساز روی بیاورد و به رفع این معضلات بپردازد. آغاز دانش‌بنیان شدن صنعت خودرو باید از طریق داخلی‌سازی قطعات نیز انجام گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ