رئیس جمهور شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان خالقی‌پور، با مادر و دیگر اعضای خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: مخالف تشکیل وزارتخانه خانواده هستیم و به جای آن پیشنهاد ما این است که سازمان زنان و خانواده داشته باشیم.
معاون امور زنان رئیس‌جمهور گفت: دولت موافقتی با وزارتخانه خانواده ندارد، چون موجب محدودیت می‌شود و مسئله خانواده باید در همه وزارتخانه‌ها جاری باشد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: برای هفته خانواده یک رویداد در نظر گرفته‌ایم، این در واقع یک ابر رویداد است که با هدف نشاط، پایداری و حمایت از خانواده برگزار می‌شود.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تلاش برای سازگاری در کنار مودت، لازمه تشکیل یک خانواده صمیمی است که باید قدر این مودت را دانست.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)، با تعدادی از بانوان که درخواست ملاقات حضوری با معاون رئیس‌جمهور داشتند، دیدار و گفتگو کرد.
رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا از گردآوری اسناد جدید علیه رئیس‌جمهور این کشور خبر داد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در راستای دور دوم سفر استانی آذربایجان شرقی گفت: اعتباراتی که در این سفر برای حوزه زنان و خانواده در نظر گرفته شده نسبت به بودجه سفر قبلی افزایش داشت.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا می‌گوید پیگیری قضایی او و اعلام اتهامات متعدد علیه‌اش تلاشی است برای منحرف‌کردن افکار عمومی از رشوه‌گیری خانواده رئیس‌جمهور کنونی این کشور از یک شرکت اوکراینی.
انجمن علمای یمن ضمن محکوم کردن حمایت آشکار رئیس‌جمهور آمریکا از ابتذال و انحرافات اخلاقی، تأکید کرد که این مسأله نشان‌دهنده زوال قریب الوقوع این کشور است.
معاون رئیس جمهور در اموز زنان و خانواده با تعدادی از بانوان و فعالان حوزه زن و خانواده دیدار و گفتگو کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با همه زحمات انجام شده در مورد مشاوره خانواده در کشور خلا جدی داریم.
در دولت دوازدهم درباره دیدار به خانواده‌های شهیدان هواپیمای اوکراینی و اینکه اعضای هیات دولت به دیدار آنها بروند، تصمیم گرفته شد، هرچند که دولت درباره آن حادثه کاره‌ای نبود. من با 12 خانواده کشته‌شده‌های هواپیمای اوکراینی دیدار کردم و خیلی سخت و دردناک بود. آن زمان فشار و هجمه علیه دولت بسیار زیاد بود و این دیدارها رسانه‌ای نشد. من به عنوان معاون رئیس‌جمهور در شبکه‌های صدا و سیما سانسور می‌شدم، فقط در شبکه‌های استانی از من خبر می‌رفتند. منبع: خبرآنلاین
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بیان اینکه اجرای طرح ملی اشتغال خانواده‌محور در اولویت قرار دارد، گفت: این طرح در بیش از ۲۰ استان عملیاتی شده است.
اهواز- معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ضمن سفر به خوزستان، روند اجرای مصوبات حوزه زنان و خانواده را در این استان پیگیری می‌کند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با جمعی از بانوان جانبازِ هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کرد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان گرانقدر جاسم، احمد و قاسم سعیدی را به خانواده آنان و مردم شهیدپرور خوزستان تسلیت گفت.
مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در دیدار و گفتگو با خانواده مهسا امینی، گزارشی از جزئیات این دیدار و دغدغه‌های خانواده امینی را به رئیس دولت ارائه کرد.
خانواده امینی در این دیدار از قصور احتمالی تیم پزشکی و تأخیر در رسیدگی به وضعیت درمانی وی شکایت و بر پیگیری ویژه و شناسایی و معرفی مقصران احتمالی حادثه تأکید کردند.
رئیس‌جمهور شامگاه شنبه با خانواده شهید تبریزی مدافع امنیت، زنده‌یاد حسین اجاقی گفت‌وگو کرد.
خانواده شهدای ترور همزمان با سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به مقر سازمان ملل بیانیه‌ای خطاب به وی صادر کرد.
رئیس‌جمهور با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان حیدری را به خانواده این مرحومه و مردم استان همدان تسلیت گفت.
رئیس‌جمهور ضمن تاکید بر اینکه اشکالات احتمالی قانون حمایت از خانواده و جوانی نباید مانع اجرای آن شود، از دستگاه‌های مسئول خواست که این قانون را با جدیت و قوت اجرا کنند.
امسال ۱۰ محصول جدید از ایران دوچرخ راهی بازار می شود/ تیراژ تولید ۱۵ هزاردستگاهی در ایران دوچرخ
معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری به برخورد گشت پلیس با یک مادر واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ