کودتاگران و حاکمان جدید نیجر می‌گویند رئیس‌جمهور سابق این کشور به اتهام خیانت بزرگ و تضعیف امنیت نیجر محاکمه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با بیشترشدن پرونده‌های قضایی و جنایی علیه رئیس‌جمهور سابق آمریکا، هم‌اکنون این پرسش مطرح می‌شود که این اتهام‌های روزافزون چه تأثیری بر حیات سیاسی او خواهد داشت.
وزیر خارجه آمریکا با رئیس‌جمهور سابق نیجر پیرامون کودتا و وضعیت «محمد بازوم» رئیس‌جمهور مخلوع این کشور تلفنی گفتگو کرد.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز اعلام کرد که به‌دنبال تغییر قاضی در پرونده حمله به‌کنگره و نیز انتقال دادگاهش به خارج از پایتخت این کشور است.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی از موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد رئیس مجلس برای محاسبه ۴۴ ساعت مابه‌التفاوت تغییر ساعت کارمندان در قالب دورکاری و بازگشت ساعت کاری به روال عادی در جلسه سران قوا خبر داد.
فرمانده نظامی ارشد سابق ناتو مدعی شد، رئیس گروه واگنر حداکثر ۹۰ روز دیگر زنده می‌ماند و هدف انتقام‌خواهی رئیس‌جمهور روسیه قرار خواهد گرفت.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد با جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم دیدار کرد.
«عبداللطیف رشید» رئیس جمهور عراق دستور بررسی و بازنگری در کلیه قوانین صادره از سوی رژیم یعث سابق در این کشور را صادر کرد.
وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با حکم رئیسی به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب شد.
رئیس جمهور در حکمی وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت را به‌عنوان مشاور خود در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب کرد.
رئیس جمهور سابق ایران تاکید کرد: بازنشستگی و باز ایستادن برای یک رئیس‌جمهور پیشین معنا ندارد؛ تعامل با افکار عمومی، پاسخگویی، بیان کامیابی‌ها و ناکامی‌ها و تشریح کارنامه و میراث نمی‌تواند نقطهٔ پایانی داشته باشد.
نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل با بیان اینکه جو بایدن ضعیف‌ترین رئیس‌جمهور در تاریخ معاصر آمریکاست، گفت که زمان برکناری او فرا رسیده است.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد اگر در انتخابات پیروز شود می‌تواند به راحتی به جنگ اوکراین پایان دهد.
دادستان‌های نیویورک قصد دارند ترامپ را به دلیل پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی برای سکوت، متهم کنند به همین دلیل رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته که روز سه‌شنبه بازداشت می‌شود. همین موضوع دست‌مایه کنایه‌های آتشین جیمی فالن دموکرات علیه دونالد ترامپ شده است.
رسانه ها از بازداشت ۳ آمریکایی در ارتباط با ترور رئیس‌ جمهور سابق هائیتی در جنوب ایالت فلوریدا در آمریکا خبر می دهند.
حامیان رئیس‌جمهور سابق برزیل به ساختمان کنگره و ریاست‌جمهوری این کشور حمله کردند. ویدئو‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی آتش‌سوزی در داخل ساختمان کنگره را نشان می‌دهد. مهاجمان اثاثیه را شکستند و به اطراف پرتاب کردند. بنا به گزارش‌ها برخی اشیاء در کاخ ریاست‌جمهوری و دادگاه عالی به سرقت رفتند.
طرفداران بولسونارو، رئیس‌جمهور سابق برزیل، که به او ترامپ برزیل نیز گفته می‌شود به کاخ ریاست جمهوری، دادگاه عالی و ساختمان کنگره این کشور حمله کردند.
متاسفانه از حدود دو ماه قبل بیماری ایشان تشدید شد که همان زمان از رئیس‌جمهور درخواست کرد با کناره‌گیری او موافقت کند
رسانه‌های چین اعلام کردند رئیس‌جمهور سابق این کشور در سن ۹۶ سالگی و به علت بیماری فوت کرده است.
مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور سابق آرژانتین، در جریان یک مصاحبه از آلمان‌ها به عنوان نژاد برتر نام برد!
جو بایدن با بیان اینکه اجازه نمی‌دهد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود، گفت: باید مطمئن شوم که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به ریاست جمهوری بر نمی‌گردد.
هو در حالی که لی را ترک می‌کرد دستی به شانه رییس جمهور فعلی هم زد. او در سال ۲۰۱۳ بازنشسته شده بود.
رئیسی به نقش برجسته و پیشرو جمهوری اسلامی ایران در ایستادگی مقابل سیاست‌های زورگویانه و مداخله‌جویانه از جمله مهار تروریسم دست‌ساز آمریکا و ناکام کردن تغییر نقشه کشورهای منطقه به فرماندهی سردار شهید سپهبد سلیمانی پرداخت و تأکید کرد: رسیدگی عادلانه قضایی به جنایت رئیس جمهور سابق آمریکا را از طریق یک دادگاه عادلانه، دنبال خواهیم کرد.
شبکه سی ان ان اعلام کرد: تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که «کریستیانا فرناندز کرشنر» معاون رئیس جمهور و رئیس جمهور سابق آرژانتین درحالیکه بین جمعیت در حال خوش و بش کردن است ناگهان فردی به سمت وی اسلحه می‌گیرد و شلیک می‌کند، اما هیچ گلوله‌ای از آن خارج نمیشود.
تحلیلگران محافظه‌کار توئیت نوشته شده توسط مایکل بشلوس را پیشنهادی آشکار برای اعدام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به خاطر انتشار آن بلافاصله پس از اعلام کشف اسناد فوق محرمانه از منزل ترامپ قلمداد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ