محمدعلی صمدی پژوهشگر تاریخ معاصر و مطالعات جنگ در رابطه با لو رفتن عملیات عملیات کربلای چهار گفته است: من لو رفتن رو به لحاظ نظامی اصطلاح غلطی می‌دانم. چیزی که وجود دارد افزایش سطح هوشیاری است که مثلاً اگر از ۶۰-۷۰ بالاتر برود می‌توان به زبان عامیانه به آن لو رفتن گفت. در همه عملیات‌ها این مشکلات را داشتیم. برای مثال در والفجر ۸ شب عملیات آقای رشید ۷ علت لو رفتن عملیات را می‌گوید اما آقای رضایی ۸ علت می‌آورد که عملیات لو نرفته و سر همان یک دلیل عملیات را انجام می‌دهند و ۱۰۰ درصد پیروزی حاصل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون زنان ریاست جمهوری درباره صدور دستور بازگشت گشت ارشاد گفت: این دستور را من نشنیده ام، معاونت زنان دستگاه اجرایی نیست و این موضوع را باید از وزارت کشور که نیروی اجرایی هستند بپرسید.
شاید تا به حال اسم رژیم غذایی BRAT را نشنیده باشید. BRAT مخفف موز، برنج، سس سیب و نان تست است. ادعا می‌شود که دنبال کردن این رژیم غذایی در درمان اسهال اثرگذار است. موز و سس سیب استفاده شده در این رژیم غذایی یک ترکیب خوشمزه را تشکیل می‌دهند. حواستان باشد در مصرف مواد غذایی زیر زیاده روی نکنید، چون این کار ممکن است ناراحتی بیشتر معده را به دنبال داشته باشد.
بازیکن سابق استقلال و سرپرست دو فصل اخیر این تیم، پس از یک فصل جنجالی، امروز در گفت‌وگویی مفصل با خبرنگار ما درباره دلایل ناکامی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی صحبت کرد و همچنین نکات جالبی را در خصوص اعتراضات ریکاردو ساپینتو و حاشیه‌های پیرامون تیم تحت هدایت او به زبان آورد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده نشنیده ام فردی از اعضای شورای شهر تهران برای انتخابات مجلس بخواهد ثبت نام کند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده نشنیده ام فردی از اعضای شورای شهر تهران برای انتخابات مجلس بخواهد ثبت نام کند.
یکی دیگر از شگفتی‌های ژاپن حمام‌های سنتی آن به نام «اوفورو» (Ofuro) است که از چوب ساخته می‌شود. وان‌های حمام اوفورو را می‌توان در هر آپارتمان ژاپنی‌ای یافت و حمام در آن یک مناسک تمام عیار است. فرد ابتدا در آب فرو می‌رود به طوری که آب تا شانه هایش را بپوشاند و سپس دریچه‌ی چوبی وان را روی آن می‌گذارد تا گرمای آب حفظ شود.
این گفته را دکتر پانته آ ایزدی، متخصص ژنتیک و استاد دانشگاه تهران هم که اصلا این ماجرا را نشنیده و می‌گوید علاقه‌ای به شبکه‌های اجتماعی و بحث‌های شان ندارد، تنها در قالب یک پرسش علمی تایید می‌کند و می‌گوید: وقتی یک تکه از موی سرتان را می‌چینید، حالا یا به سلمانی می‌روید و مو‌های تان را کوتاه می‌کنید، در حقیقت این بخش، بخش مرده مو است. ساقه مویی که فاقد دی ان‌ای. اگر قرار باشد از مو دی ان‌ای استخراج شود، باید یک دسته از مو‌های سر را از ریشه بکنید که خیلی کار دردناکی است و بعید می‌دانم کسی برای این کار پیشقدم شود.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره هو شدن مارک کوکوریا توسط هواداران چلسی گفت او چنین چیزی نشنیده است.
‌ محسن برهانی گفت: در طول تاریخ کسی نتوانسته در برابر خواست مردم بایستد. آن بخشی از سیستم اجرائی که فکر می‌کنند می‌توانند صدای مردم را نشنیده بگیرند، باید بدانند که صدای مردم شنیده خواهد شد؛ و اگر زودتر مطالبات آن‌ها را انجام دادند، نه مردم آسیب می‌بینند و نه دولت آسیب می‌بیند.
از ما نشنیده بگیرید، اما خبردار شدیم میرشاد ماجدی رئیس سابق فدراسیون فوتبال تنها مخالف جدی کارلوس کی روش است.
محمدعلی صمدی پژوهشگر تاریخ معاصر و مطالعات جنگ در رابطه با لو رفتن عملیات عملیات کربلای چهار گفته است: من لو رفتن رو به لحاظ نظامی اصطلاح غلطی می‌دانم. چیزی که وجود دارد افزایش سطح هشیاری است که مثلاً اگر از ۶۰-۷۰ بالاتر برود می‌توان به زبان عامیانه به آن لو رفتن گفت. در همه عملیات‌ این مشکلات را داشتیم. برای مثال در والفجر ۸ شب عملیات آقای رشید ۷ علت لو رفتن عملیات را می‌گوید، اما آقای رضایی ۸ علت می‌آورد که عملیات لو نرفته و سر همان یک دلیل عملیات را انجام می‌دهند و ۱۰۰ درصد پیروزی حاصل می‌شود.
گل‌گلم سرشار از ترکیبات آنتی‌اکسیدانی مانند گلوکوزینولات و ایزوتیوسیانات است که از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد و التهابات محافظت می‌کنند. گل‌کلم آنتی‌اکسیدانی به‌نام سولفورافان دارد که مانع از عملکرد آنزیم‌های مرتبط با سرطان شده و به همین دلیل از رشد تومور‌ها جلوگیری می‌کند.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تا حالا ما هیچ علائمی نشنیده ایم که نشان بدهد این اعتراضات شنیده شده و چنین رویکردی از سوی حاکمیت در جهت کم کردن دامنه اعتراضات را شاهد بوده ایم. به نظر من زمان دارد دیر می شود و تغییر در رویه و رویکرد به نفع حکومت، نظام و کشور است. به هر حال اینها هم مردم هستند و مطالباتی دارند و باید مطالبات آنها شنیده شود و اگر این مطالبات با بعضی از مناسبات سازگاری ندارد، باید مبنا مطالبات مردم باشد.
او مقام شماره دو موساد بود و پشت بسیاری از عملیات جسورانه آن ایستاد. چگونه است که ما هرگز نام "مالکا براورمَن" را نشنیده ایم؟
پپ گواردیولا می‌گوید با اینکه شعارهای هواداران سیتی در آنفیلد که لیورپولی‌ها را به شدت عصبانی کرده را نشنیده ولی به خاطر آنها عذرخواهی می‌کند.
تا به حال هیچ کس صدای برخورد یک شهاب سنگ به سیاره دیگر را نشنیده است. این درحالی است که لندر «اینسایت» ناسا امواج صوتی از برخورد صخره فضایی با مریخ را ثبت کرده است.
پیشکسوت کشتی معتقد است فشار زیادی که روی حسن یزدانی وجود دارد و آنالیز اشتباه دو دلیل از دلایل ناکامی این ورزشکار مقابل تیلور بوده‎‌اند.
پیگیری برای سرنوشت حذف رشته نمایش از هنرستان سوره، به توضیحی رسمی و دقیق نمی‌رسد، از آن توضیحاتی که گفته می‌شود «از ما نقل نکنید»، «از ما نشنیده بگیرید» و امثالهم مشخص است که امسال هم ثبت‌نامی صورت نگرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ