اصفهان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان خواستار افزایش پروازهای مستقیم خارجی و قرارگیری اصفهان بعنوان پایلوت پرواز مستقیم هواپیمای پهن پیکر به خارج از کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهل سفر که باشید تابستان و پاییز قزوین تفاوتی ندارد، اما اگر پاییز به نیمه‌اش رسیده و شما به دنبال یک شهر زیبا و نزدیک می‌گردید، قزوین انتخاب خوبی است. قزوین با یک عالم بنا و ساختمان زیبا رتبه اول را در ثبت آثار، در فهرست ملی دارد. ضمن آنکه اواسط آبان طبیعت پاییزی اطراف شهر هم دست کمی از زیبایی‌های داخل شهر ندارد.
اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش محلی طی یک ماه اخیر گفت: اصفهان محل مناسبی برای اراذل و اوباش نیست.
اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش محلی طی یک ماه اخیر گفت: اصفهان دیگر محل مناسبی برای اراذل و اوباش خطرناک نیست.
اصفهان- رئیس مرکز راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از میزبانی اصفهان برای برگزاری بزرگترین رویداد فناوری جهان اسلام معروف به جایزه مصطفی (ص) خبرداد.
اصفهان- استاندار اصفهان از آمادگی این استان برای برگزاری و میزبانی شایسته از کنفرانس جهانی گردوغبار در این دیار خبرداد.
اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: این استان با واریز ۲۸ هزار میلیارد ریال به خزانه، سهم ۲ درصدی از درآمد گمرکات ایران را به خود اختصاص داده است.
پشه خاکی‌های "فلبوتوموس پاپاتاسی" به صورت زنده از نقاط مختلف استان اصفهان که مهم‌ترین کانون لیشمانیوز جلدی روستایی (سالک) در ایران است، صید شدند. باکتری‌های روده پشه خاکی‌ها که در حین گزش ممکن است وارد پوست میزبان شوند از طریق ترشح اجباری بزاق استحصال و هویت آن‌ها مشخص شده است.
اردبیل- سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: تیم اصفهان در اولین دوره لیگ والیبال دختران دانشگاه فرهنگیان کشور به مقام قهرمانی رسید.
اصفهان- فرمانده یگان منابع طبیعی استان اصفهان با اشاره به اینکه این استان پایگاه اطفا حریق هوایی ندارد، گفت: ایجاد ۲ پایگاه اطفا حریق در اصفهان برای مهار آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها ضروری است.
اصفهان- فرمانده یگان منابع طبیعی استان اصفهان با اشاره به اینکه این استان پایگاه اطفا حریق هوایی ندارد، گفت: ایجاد ۲ پایگاه اطفا حریق در اصفهان برای مهار آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها ضروری است.
اصفهان- اعضای گروه دوستی پارلمانی مکزیک و ایران با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان دیدار و بر گسترش روابط علمی، فرهنگی و اقتصادی تاکید کردند.
حسینی از شناخت دو طرفه اش با امیر قلعه نویی صحبت می کند و می گوید تلاشش را برای دعوت به تیم ملی انجام می دهد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از کسب رتبه دوم کشوری این استان در زمینه تردد گردشگران نوروزی خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع رگبارهای بهاری در اکثر نقاط استان در روزهای سه‌شنبه‌ و چهارشنبه (یکم و دوم فروردین) خبرداد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های رگباری فردا مناطقی از استان از جمله کلانشهر اصفهان
اهواز - تیم‌های استان‌های اصفهان و مازندران به فینال رقابت‌های فوتبال دانش آموزی کشور در آبادان راه یافتند.
باشگاه سپاهان درخواست داده است که میزبان دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر روسیه باشد.
اصفهان- مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اصفهان گفت: سازمان‌های مردم نهاد این استان از نظر تعداد و جمعیت در کشور سرآمد هستند.
اصفهان بالاتر از مازندران و تهران، فاتح بادی‌بیلدینگ باشگاه‌های کشور
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت متناوب سامانه بارشی بویژه در غرب و جنوب استان طی چهار روز پیش‌رو خبر داد.
مسابقات ووشو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم‌های ملی به منظور اعزام به بازی‎های آسیایی هانگژو و رقابت‌های قهرمانی جهان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
اصفهان-معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان گفت: این استان در طرح ملی تولید و کاشت یک میلیارد اصله نهال در مدت ۴سال با مشارکت ارگان‌ها سالانه ۷میلیون اصله درخت با نیاز آبی کم می‌کارد.
سیاوش یزدانی فاصله چندانی تا فسخ قرارداد با استقلال ندارد و ممکن است این خبر تا ساعتی دیگر به صورت رسمی اعلام شود.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان گفت: به ازای هر ۱۳ هزار هکتار از مناطق چهارگانه این استان یک محیط‌بان وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ