اهل سفر که باشید تابستان و پاییز قزوین تفاوتی ندارد، اما اگر پاییز به نیمه‌اش رسیده و شما به دنبال یک شهر زیبا و نزدیک می‌گردید، قزوین انتخاب خوبی است. قزوین با یک عالم بنا و ساختمان زیبا رتبه اول را در ثبت آثار، در فهرست ملی دارد. ضمن آنکه اواسط آبان طبیعت پاییزی اطراف شهر هم دست کمی از زیبایی‌های داخل شهر ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه رسانه‌های معاند حداقل به ما یاد دادند که پافشاری روی بحث عفاف و حجاب، کار درستی است، تصریح کرد: اگر مسؤولان سال گذشته بیشتر روی عفاف و حجاب پافشاری کرده بودند، شاهد بی‌بند و باری کنونی نبودیم.
یکی دیگر از دیدارهای جذاب و حساس این هفته در اصفهان و دربی سپاهان و ذوب آهن خواهد بود.
اصفهان- عوارض آلایندگی به دومین شهر آلوده ایران، اصفهان که رکورددار آلودگی هوا در بین ۹ کلانشهر کشور است طی ۱۸ ماه گذشته داده نشده است و متولیان علت این تاخیر را تغییر قانون عنوان می‌کنند.‌
عده‌ای ناشناس بامداد دیروز به دکور و پرچم عزای سیدالشهدا (ع) در خیابان کاشانی اصفهان بنزین ریختند. عناصر ضد دین جریان اپوزیسیون طی هفته‌های اخیر تبلیغات بسیاری برای آنچه «تحریم محرم» می‌خواندند، داشته اند.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان طی هفته جاری روند افزایشی خواهد داشت.
اصفهان- شهردار اصفهان از آمادگی شهرداری برای مشارکت در نصب پنل‌های خورشیدی بر روی بام ۲ هزار منزل مسکونی با مشارکت شهروندان خبر داد.
مسابقات تنیس روی میز آقایان و بانوان کارگر و کارخانجات کشور به میزبانی تهران و اصفهان برگزار شد.
تیم فوتسال گیتی پسند تعداد خریدهای جدید و ملی پوش خود را در نقل و انتقالات تابستانی به سه نفر افزایش داد.
تیم فوتسال گیتی پسند تعداد خریدهای جدید و ملی پوش خود را در نقل و انتقالات تابستانی به سه نفر افزایش داد.
اصفهان - اجرای طرح سافاری پارک در اصفهان برای رونق گردشگری در حالی بی نتیجه مانده که اما و اگرها در خصوص فعالیت باغ وحش صفه که به پارک آموزشی حیات وحش تبدیل شده، ادامه دارد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از عبور ریز موج‌ها از روی استان و احتمال بارش‌های پراکنده در برخی ساعات روز خبر داد.
اصفهان- کارشناس گردشگری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل از بازگشایی شهر زیرزمینی نوش‌آباد به روی گردشگران خبر داد.
هواداران سپاهان استقبال پرشوری از تیم‌شان در بازگشت به اصفهان داشتند.
سرعت بالا و عدم کنترل راننده پراید منجر به سقوط آن از عرشه پل چمران شهر اصفهان شد.
وزیر دفاع گفت: نسبت به شناسایی عوامل حادثه اصفهان در حال انجام اقداماتی هستیم که نتایج آن اعلام خواهد شد.
سرمربی ملوان با تمجید از عملکرد شاگردانش تاخیر در پرواز و رسیدن دیرهنگام تیمش به اصفهان را هم روی عملکرد تیم خود بی‌تاثیر دانست.
دیدار دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن در اصفهان با یک صفحنه خطرناک همراه بود. اتفاقی که دو امبولانس را روی چمن ورزشگاه آورد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر امواج ناپایدار بارش‌زا از روی استان تا اوایل هفته آینده خبر داد.
محمدتقی رهبر، امام‌جمعه موقت اصفهان مخالف دوچرخه‌سواری زنان در سطح شهر است و می‌گوید، اگر تمام شئونات اسلامی از لحاظ پوشش حین دوچرخه‌سواری رعایت شوند، هنگامی که یک‌مرد نامحرم، زنان روی دوچرخه را دید، تحت‌تاثیر غرایز قرار نگیرند، تحریک‌آمیز نباشند و با لباس گشاد حاضر شوند؛ دوچرخه‌سواری زنان اشکالی ندارد.
اصفهان- نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد در واکنش به احتمال پیشنهاد تیم ملی اعلام کرد تمام تمرکز خود را روی فولاد می‌گذارد.
بعد از تماشای بازی‌های مهم هفته نخست لیگ برتر، حالا وحید هاشمیان به قطر رفته تا عملکرد بازیکنان ایرانی شاغل در این کشور را زیر نظر بگیرد.
اصفهان- داور بازی ذوب آهن و پرسپولیس در صحنه اخراج نادر محمدی در حالی که ابتدا از دادن کارت منصرف شد، نهایتاً این بازیکن ا اخراج کرد.
فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به تصادف برخورد پراید و درخت گفت: این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.
اصفهان- مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: یک بازیکن خارجی در تمرینات سپاهان حاضر شد اما برای آسیب دیدگی کوچک توسط مورایس رد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ