سیاوش یزدانی فاصله چندانی تا فسخ قرارداد با استقلال ندارد و ممکن است این خبر تا ساعتی دیگر به صورت رسمی اعلام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان-مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: امسال فروش بلیت در ایام اربعین صرفا از طریق دفاتر خدمات مسافری و آژانس‌های هواپیمایی است و هیچ گونه بلیتی به مقصد عتبات در فرودگاه عرضه نخواهد شد.
اهل سفر که باشید تابستان و پاییز قزوین تفاوتی ندارد، اما اگر پاییز به نیمه‌اش رسیده و شما به دنبال یک شهر زیبا و نزدیک می‌گردید، قزوین انتخاب خوبی است. قزوین با یک عالم بنا و ساختمان زیبا رتبه اول را در ثبت آثار، در فهرست ملی دارد. ضمن آنکه اواسط آبان طبیعت پاییزی اطراف شهر هم دست کمی از زیبایی‌های داخل شهر ندارد.
اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش محلی طی یک ماه اخیر گفت: اصفهان محل مناسبی برای اراذل و اوباش نیست.
اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش محلی طی یک ماه اخیر گفت: اصفهان دیگر محل مناسبی برای اراذل و اوباش خطرناک نیست.
اصفهان- رئیس مرکز راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از میزبانی اصفهان برای برگزاری بزرگترین رویداد فناوری جهان اسلام معروف به جایزه مصطفی (ص) خبرداد.
تعداد بیماران ام‌اس در همه‌جای ایران درحال افزایش است و اصفهان از این قاعده مستثنی نیست؛ افزایشی که دلیل آن معلوم نیست؛ همین هم شده که تعدادی خشکی زاینده‌رود و گاوخونی، همچنین استفاده اصفهانی‌ها از برنج لنجان را مقصر آمار بالای مبتلایان در اصفهان بدانند؛ درحالی‌که مسعود اعتمادی‌فر، متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ بیماری ام‌اس و عضو هیئت‌مدیره انجمن ام‌اس این‌ها را شایعه می‌داند و معتقد است که هیچ فکتی دراین‌باره وجود ندارد.
اصفهان- استاندار اصفهان از آمادگی این استان برای برگزاری و میزبانی شایسته از کنفرانس جهانی گردوغبار در این دیار خبرداد.
اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: این استان با واریز ۲۸ هزار میلیارد ریال به خزانه، سهم ۲ درصدی از درآمد گمرکات ایران را به خود اختصاص داده است.
پشه خاکی‌های "فلبوتوموس پاپاتاسی" به صورت زنده از نقاط مختلف استان اصفهان که مهم‌ترین کانون لیشمانیوز جلدی روستایی (سالک) در ایران است، صید شدند. باکتری‌های روده پشه خاکی‌ها که در حین گزش ممکن است وارد پوست میزبان شوند از طریق ترشح اجباری بزاق استحصال و هویت آن‌ها مشخص شده است.
اردبیل- سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: تیم اصفهان در اولین دوره لیگ والیبال دختران دانشگاه فرهنگیان کشور به مقام قهرمانی رسید.
جعفر یازرلو گفت: در حال حاضر پروازهای چارتری از مبدأ و به مقصد تهران در شهرهای مشهد مقدس، شیراز، اصفهان، اهواز، بندرعباس و تبریز ممنوع است .
اصفهان- فرمانده یگان منابع طبیعی استان اصفهان با اشاره به اینکه این استان پایگاه اطفا حریق هوایی ندارد، گفت: ایجاد ۲ پایگاه اطفا حریق در اصفهان برای مهار آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها ضروری است.
اصفهان- فرمانده یگان منابع طبیعی استان اصفهان با اشاره به اینکه این استان پایگاه اطفا حریق هوایی ندارد، گفت: ایجاد ۲ پایگاه اطفا حریق در اصفهان برای مهار آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها ضروری است.
اصفهان- اعضای گروه دوستی پارلمانی مکزیک و ایران با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان دیدار و بر گسترش روابط علمی، فرهنگی و اقتصادی تاکید کردند.
طلایی پوشان اصفهان لحظاتی دیگر فرودگاه اصفهان را به مقصد اهواز ترک می کنند.
یکی از نکات مهم گزارشی که مقصران و اهمال‌کاران قانون هوای‌پاک را معرفی کرده، ناشناخته ماندن اسامی مقصران است. درویش می‌گوید این موضوع یکی از ابهامات است: «اگر قرار است فردی مجازات شود، باید صراحتا اعلام شود، اما نمی‌شود که مدیر داخلی یک دستگاه را مقصر آلودگی هوا اعلام کرد بدون اینکه به نقش مخرب شهرداری‌ها اشاره کرد. در این لیست خبری از شهرداری‌های تهران، اصفهان، تبریز و مشهد نیست. شهر‌هایی که در این سال‌ها به‌شدت کیفیت هوا و ترافیک‌شان بدتر شده است.»
مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: پرمخاطب ترین مقاصد سفرهای نوروزی برای مردم تهران امسال اصفهان، مشهد و کاشان بوده است.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از کسب رتبه دوم کشوری این استان در زمینه تردد گردشگران نوروزی خبر داد.
رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده، در نهایت با لبخند رضایت تهران را به مقصد اصفهان ترک کردند.
اینکه ریزپرنده‌های حمله‌کننده به مجتمع وزارت دفاع در اصفهان، از کدام نقطه برخاسته و چه مسیری را تا رسیدن به مقصد طی کرده‌اند، قاعدتاً ماهیت نوع اتحاد‌های منطقه‌ای در یک جنگ رسمی احتمالی بین ایران و اسرائیل را مشخص می‌کند.
شهناز یاری، سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق بعد از یک فصل هدایت تیم ملی این کشور، به ایران بازگشت و هدایت تیم فوتسال نطنز را به عهده گرفت.
بعد از پشت سر گذاشتن یک هفته سخت پیروزی برابر سپاهان می‌توانست انگیزه را به گل‌محمدی برگرداند اما تیم او از این مهم باز ماند.
ناصرخسرو متفکری اسماعیلی مذهب است که گزارش سفر هفت ساله خود را چنان دقیق به رشته تحریر درآورده که اطلاعات بسیار مهمی از مقاصد مسافرتی خود به دست داده است.
سرمربی تیم ملی و دستیارانش به صورت زمینی تهران را به مقصد اصفهان ترک کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ