اصفهان- مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اصفهان گفت: سازمان‌های مردم نهاد این استان از نظر تعداد و جمعیت در کشور سرآمد هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رفع تصرف ضرابخانه بازار قیصریه، کشف تازه در موزه تاریخ پزشکی، مرمت ۴ بنای مشارکتی و نمایش ۵ درصد از آثار مخازن موزه‌های دفینه از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
اصفهان- مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران از تدوین لوایح برای اصلاح برخی قوانین قدیمی در حوزه آب خبرداد.
رویدادهای ملی در حوزه صنایع دستی، برپایی نمایشگاه ملی در اصفهان، به نام زدن سند ارگ سمنان به نام دولت و تجاوز به عرصه کوشک ابرکوه یزد خبرهای حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی در این هفته بود.
اصفهان- مشاور عالی وزیر کشور در حوزه جمعیت گفت: تمامی سازمان‌های دولتی باید در حوزه جوانی جمعیت برنامه عملیاتی داشته باشند و اجرای این قانون لازم است از سازمان‌های کشوری مطالبه شود.
اصفهان- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان، همزمان با ۱۱ تیرماه روز جهانی ورزشی نویسان دومین جشنواره تخصصی این حوزه را برگزار می کند.
اصفهان-دبیر هفته فرهنگی اصفهان از برگزاری نشست «سفر در رسانه» با هدف ارتقای مهارت‌ها و سواد رسانه‌ای شهروندان در حوزه گردشگری اصفهان خبرداد.
اصفهان- دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خواستار عمل به تکالیف قانونی در مجموعه‌های تفریحی و گردشگری اصفهان در حوزه نظارت بر وضعیت حجاب و پوشش مراجعه کنندگان شد.
اصفهان- معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه دشمن سالهاست در حال فتنه‌انگیزی میان مردم ما است، گفت: راهکار مقابله با همه آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه به حوزه خانواده است.
اصفهان- کارشناس مسئول حوزه اجتماعی بهزیستی اصفهان گفت: پذیرش در مرکز مداخله در بحران به صورت خودمعرفی و یا دستور قضایی است و فرد ۲۰ روز از خدمات مددکاری، پزشکی و روانشناسی بهره‌مند می‌شود.
دستاوردهای خلاقانه و فناورانه حوزه های شناختی در پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در نمایشگاه بین المللی اصفهان به نمایش در می آید.
طی چند روز گذشته رسانه‌های عبری از کشته‌شدن دو نفر از افسران صهیونیست در دو سانحه رانندگی جداگانه خبر دادند. به گفته این رسانه‌ها «میشل پرشت» یکی از این افسران بود که در حوزه پهپاد فعالیت داشته است. پرشت که هفتم فوریه (شش روز پیش) در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «بیت العازری» واقع در «شفالا» کشته شده از افسران برنامه‌ریزی، نظارت و تولید در یک اسکادران تعمیر و نگهداری در پایگاه نیروی هوایی «تل نوف» بوده و بر تولید و راه‌اندازی پهپاد‌ها نظارت داشته است.
قرارداد سه‌جانبه تأامین، انتقال و توزیع فرآورده‌های نفتی حوزه شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع (برندینگ) بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت پالایش نفت اصفهان و شرکت راهبر ترابر انرژی امضا شد.
عرضه بنزین و گازوئیل یورو ۵ درحالی در اصفهان آغازشده که به رغم امیدها برای کاهش بار آلایندگی حوزه حمل و نقل، این سوخت پاک با فناوری‌های بیشتر خودروهای درحال تردد همخوانی ندارد.
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ارتقای گردشگری در حوزه هوایی یک هدف مهم برای توسعه و امنیت کشور بوده و لازم است دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع موجود همکاری کنند.
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ارتقا گردشگری در حوزه هوایی یک هدف مهم برای توسعه و امنیت کشور بوده و لازم است دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع موجود همکاری کنند.
اصفهان- معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، موانع صادرات محصولات کشاورزی و اقدامات دولت برای تسهیل روند صادرات در استان را تشریح کرد.
فاضل میبدی به هشدار امام جمعه اصفهان درباره برحورد «آتش به اختیار» مردم در حوزه حجاب انتقاد تندی کرد.
به جرات میتوان گفت از مهم‌ترین اخبار حوزه راه و شهرسازی در یک هفته گذشته خبر ارتحال رستم قاسمی بود.
اصفهان- رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری در گام نخست مطالبه‌گر حقابه شهر اصفهان است و برای آن وقت و هزینه می‌گذارد وحقوق شهر را در حوزه آب پیگیری می‌کند.
مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تکذیب هرگونه حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان گفت: اطلاعیه منتشر شده از سوی سپاه کذب است و جزئیات تکمیلی از رسانه‌‌های رسمی متعاقبا اعلام خواهد شد.
اصفهان- معاون دبیرکل اکو در ایران گفت: همکاری در حوزه مواد معدنی یک مولفه کلیدی استراتژی اکو در خصوص رشد اقتصادی پایدار است.‌
اصفهان- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: برآورد اولیه از خسارات ناآرامی‌های اخیر در این حوزه ۱۱۰ میلیون تومان بود.
رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: اعتماد به حوزه فناوری باعث خلق فرصت‌های طلایی در اقتصاد کشور خواهد شد و در این مسیر نیاز است بودجه پارک‌ها در بودجه ۱۴۰۲ حداقل دو برابر شود.
شهردار اصفهان: گروه بهمن با تنوع بخشی محصولات در حوزه خودروهای تجاری می تواند کمک شایانی به توسعه ناوگان شهری کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ