اهواز - تیم‌های استان‌های اصفهان و مازندران به فینال رقابت‌های فوتبال دانش آموزی کشور در آبادان راه یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای امروز بعد از ظهر در ارتفاعات البرز، تهران، سمنان، مازندران و قزوین، اصفهان، ارتفاعات استان مرکزی، چهارمحال و بختیاری، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان رگبار و رعدوبرق خواهیم داشت.
اعضای شبکه‌ی گسترده‌ی تروریستی که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان و مازندران را داشتند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان‌های مذکور شناسایی و بازداشت شدند.
وزارت اطلاعات از بازداشت اعضای شبکه تروریستی - صهیونیستی به همراه ۴۳ بمب خبر داد که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان کردستان و مازندران را داشتند.
وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای از بازداشت شبکه تروریستی - صهیونیستی به همراه ۴۳ بمب خبر داد که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان کردستان و مازندران را داشتند.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به این که سه استان مازندران، اصفهان و گلستان، پرحادثه‌ترین استان‌ها در هفته گذشته بوده است، اعلام کرد: در هفته گذشته، به ۱۳۱۴ نفر امدادرسانی شد.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اورژانس کشور در استان تهران بر اثر تندباد ۲۷ نفر مصدوم شدند که ۱۸ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و ۹ نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند، در استان اصفهان نیز بر اثر سیلاب ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۹ نفر نیز مصدوم شدند، همچنین در محور کندوان استان مازندران نیز ۲ نفر بر اثر ریزش سنگ مصدوم شدند.
ذوب آهن اصفهان با پیروزی در سومین بازی مرحله یک چهارم لیگ برتر بسکتبال به مرحله نیمه نهایی رسید و حریف کاله مازندران شد.
معصومی گفت:امروزبرخی محورهای استان‌های آذربایجان‌غربی وشرقی و اردبیل بارش برف وباران وبرخی محورهای استان‌های مازندران،گیلان،اصفهان،چهارمحال وبختیاری،فارس و خراسان جنوبی دارای بارش باران است.
اصفهان بالاتر از مازندران و تهران، فاتح بادی‌بیلدینگ باشگاه‌های کشور
گزارش‌های ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که شدت بارش برف امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، آذربایجان شرقی، مازندران، لرستان و چهارمحال و بختیاری «سنگین یا نیمه سنگین» بوده است.
تیم‌های شهرداری گرگان، صنایع هرمزگان، مس رفسنجان، ذوب آهن اصفهان، کاله مازندران و مس کرمان درهفته سیزدهم لیگ بسکبتال موفق به شکست حریفانشان شدند.
تیم‌های مس رفسنجان، شهرداری گرگان، ذوب آهن اصفهان، کاله مازندران، صنایع هرمزگان و مهرام تهران در هفته نهم لیگ بسکتبال حریفانشان را شکست دادند.
رئیس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره توزیع جغرافیایی دیابت در شهر‌های کشور، بیان کرد: بیشترین شیوع دیابت در استان‌هایی است که در نوار مرکزی کشور از شمال تا جنوب واقع شده‌اند. استان‌های تهران، مازندران، گیلان، یزد، مرکزی، اصفهان، سمنان، خوزستان و فارس در نقاط مرکزی شیوع بالای دیابت را دارند و شیوع دیابت در استان‌های شرقی و غربی کمتر است. به طور کلی ۵ استان اول از نظر ابتلا به دیابت به ترتیب شامل مازندران، گیلان، یزد، خوزستان و سمنان هستند.
هفته ششم لیگ بسکتبال با پیروزی تیم‌های شهرداری گرگان، کاله مازندران، ذوب آهن اصفهان، آویژه مشهد، نفت آبادان و مس کرمان همراه بود.
عصر دیروز نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان به دیدار هم رفتند که در پایان دو تیم امتیازات را تقسیم کردند
دو تیم نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان از هفته هشتم لیگ برتر به دیدار هم رفتند که در پایان هیچکدام موفق به باز کردن دروازه حریف خود نشدند.
دو تیم نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان بعد از ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند. این بازی برخلاف دیدار پرگل هفته گذشته نساجی، بدون موقعیت جدی گلزنی به پایان رسید
دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر با نتیجه تساوی به پایان رسید.
دو تیم نساجی مازندران و سپاهان اصفهان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران مقابل هم قرار گرفتند .
هیئت دولت با اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل و آبگرفتگی در برخی شهرستان‌های استان‌های مازندران، اردبیل، تهران، اصفهان، خوزستان و ایلام موافقت کرد.
اولین بازی فصل تیمهای نساجی مازندران و مس کرمان به میزبانی شمالی ها اما در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
به گزارش سازمان هواشناسی استان های گیلان، مازندران، گلستان، فارس، مرکزی، شرق همدان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری،دامنه‌های استان البرز و تهران رگبار باران پیش بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی استان های گیلان، مازندران، گلستان، فارس، مرکزی، شرق همدان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری،دامنه‌های استان البرز و تهران رگبار باران پیش بینی می‌شود.
امروز در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی، اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان هشدار نارنجی برقرار است. برای تهران، البرز، قزوین، زنجان، سمنان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و هرمزگان نیز هشدار زرد صادر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ