بوشهر- مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس از ثبت رکورد ۱.۳ میلیارد دلاری صادرات در تاریخ فعالیت این شرکت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال چین با میانگین ۲۰۰ سانتی‌متر بلندقامت‌ترین تیم حاضر در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه است و تیم ایران با ۱۹۷ سانتی‌متر در جایگاه دوم قرار دارد.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و سایت‌های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
در ادامه ورود موج گرمای شدید به همسایه‌های غربی کشورمان، حالا خبر رسیده که دمای هوا در جنوب ترکیه از ۵۰ درجه سلسیوس عبور کرده است.
خولین آلوارز با تنها 23 سال سن و با کمتر از 200 بازی حرفه ای، 13 قهرمانی به دست آورده است.
پپ گواردیولا به اولین سرمربی‌ای تبدیل شد که همراه سه باشگاه مختلف قهرمان سوپرکاپ اروپا شده است.
ملوان فصل گذشته سه بار در ورزشگاه خانگی پرسپولیس و استقلال شکست خورد.
وینگر با تجربه آلومینیوم بیشترین آمار بازی در تاریخ لیگ برتر را دارد.
هاکان دمیر تاکنون در هر 5 مسابقه ای که روی نیمکت تیم ملی بسکتبال ایران نشسته، شکست خورده است.
سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: امروز چهارشنبه با تکمیل فرآیند ثبت نام ۱۷۳۴۱ نفر موفق شدیم از آمار ۱۶۰۳۳ نفری ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس یازدهم عبور کرده و رکورد را شکستیم.
هفته آینده موج جدیدی از گرما وارد کشور می‌شود و احتمال افزایش مصرف برق بالا می‌رود این در حالی است که روزهای گذشته مصرف برق به رکورد ۷۳هزار و ۴۵۰ مگاوات رسید.
سخنگوی صنعت برق از رشد ۴ هزار مگاواتی (۵.۷ درصدی) مصرف برق نسبت به سال گذشته خبر داد.
در سال ۲۰۲۲ یک ورزشکارا استرالیایی به نام جکسون ایتالیانو توانست در مدت زمان ۲۴ ساعت ۸۰۰۸ بارفیکس بزند و رکورد قبلی را که که ۷۷۱۵ بود شکست. وی این کار را در جریان یک رویداد خیریه به منظور درمان زوال عقل انجام داد. قرار بر این بود که به ازای هر بارفیکس یک دلار جمع شود.
یدالله غلامی، پارکور کار ۲۳ ساله اهل نورآباد لرستان با پرش ۱۳۵ سانتی‌متری رکورد بلندترین پرش عمودی روی سکو با یک پا را در گینس ثبت کرد. یدالله غلامی‌ذالی که بر اثر تصادف یکی از پا‌های خود را از دست داده است توانست در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ این رکورد را انجام داد و امروز در صفحه اینستاگرام گینس منتشر شده است.
ایوان یاریگین آزادکار مطرح کشتی جهان رکوردی دارد که بعید است کشتی‌گیری بتواند به آن نزدیک شود؛ ۱۳ برد پیاپی در ۳ تورنمنت بزرگ با ضربه فنی حریفان.
تقاضای مصرف برق کشور در روز هجدهم اردیبهشت ودر میانه فصل بهار از ۵۱ هزار مگاوات عبور کرد .
سرمربیان سپاهان و آلومینیوم در دور برگشت فقط یک باخت در کارنامه‌شان داشتند.
سرمربی آلومینیوم از آخرین مسابقه دور رفت تاکنون فقط یک باخت همراه تیمش تجربه کرده است.
رئال مادرید با شکست چلسی و صعود به مرحله نیمه نهایی، صاحب رکوردی دست نیافتنی شد.
آیفون ۱۵ پرو مکس در بین تمام گوشی‌های هوشمندی که تاکنون عرضه شده‌اند، باریک‌ترین حاشیه نمایشگر را خواهد داشت و رکوردی که درحال‌حاضر در اختیار شیائومی ۱۳ است را می‌شکند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهارمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
نفتی‌های مسجدسلیمان، با چهار گلی که مقابل سپاهان دریافت کردند، هم‌چنان رکورد منفی خود را افزایش می‌دهند.
امروز مطالبی همچون رکورد جدید قیمت دلار و یورو در بازار توافقی، مجمع وتوصا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، تحلیل بنیادی خساپا | عملکرد ۶ ماهه سایپا چگونه بوده است؟، ۵ خبر مهم از ۴ نماد بانکی | سهامداران وبصادر و وتجارت بخوانند، کامیون کشنده فاو در بورس کالا | ثبت سفارش چه زمانی است؟، احتمالا بیت کوین به ۱۴۹هزار دلار برسد، سود‌های سنواتی در جیب چند سهامدار؟، تحلیل فروسیل امروز ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | تغییر روند صورت گرفته است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
چین تصمیم دارد با ساخت یک مزرعه بادی جدید با ظرفیت تامین برق ۱۳ میلیون خانه تا قبل از ۲۰۲۵ میلادی، رکورد خود برای بزرگترین مزرعه بادی جهان را بشکند.
پدیده شنای جهان توانست رکورد شنای ۱۰۰ متر آزاد جهان را بعد از ۱۳ سال بشکند.
دو اثر «شاعر نشسته» پرویز تناولی به قیمت ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ‏تومان و اثر منیر فرمانفرماییان با نام «شیراز» به قیمت ۱۳ میلیارد تومان رکورد گرانترین آثار به فروش رسیده در ادوار گذشته حراج تهران را ارتقا دادند. ۳۵ اثر با ارزش بیش از یک میلیارد تومان برآورد قیمت به مجموعه‌داران ایرانی پیشنهاد شدند که در نهایت ۳۸ اثر، یعنی نیمی از آثار دوره پانزدهم با قیمت میلیاردی چکش خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ