یدالله غلامی، پارکور کار ۲۳ ساله اهل نورآباد لرستان با پرش ۱۳۵ سانتی‌متری رکورد بلندترین پرش عمودی روی سکو با یک پا را در گینس ثبت کرد. یدالله غلامی‌ذالی که بر اثر تصادف یکی از پا‌های خود را از دست داده است توانست در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ این رکورد را انجام داد و امروز در صفحه اینستاگرام گینس منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در یک طباخی مشهور در ایران فیلمبرداری شده است، فرایند صفر تا صد طبخ کله پاچه در ساعات اولیه بامداد را نشان می‌دهد.
لباس مجلسی 10 میلیاردی که توسط یک خانم ایرانی خریداری و از یک کیلو طلا و۱۲۰۰ الماس روسی استفاده شده است.
سید افشین مباشر در روز پنجشنبه ۸ تیر با کشیدن دو تریلی به مجموع وزن ۹۵ تُن در مسافت ۲۵.۵۲ متر، رکوددار گینس شد. او سال گذشته هم هواپیمای ۴۳ تنی ام‌دی در مسافت ۱۴.۷۲ متر در ۳۶ ثانیه را کشید که این حرکت به عنوان رکورد ملی در ایران به ثبت رسید.
بستنی فروش های ترکیه که با شوخی کردن بستنی را تحویل می‌دهند، در واکنش با یک ایرانی عجول شوخی‌شان بی‌نتیجه ماند.
سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی که با ویدیوهای عجیب و کری خوانی هایش برای ستاره های بوکس جهان حسابی معروف و البته جنجال ساز شده بود، پس از شکست در یک مسابقه و همچنین انتشار ویدیوهایی از او و رو شدن دستش مبنی بر اینکه عکس هایش همه فتوشاپ بوده، حالا پس از ۹ ماه ویدیویی جدید از خودش منتشر کرده است.
ویدیویی از یک جوان ایرانی که در حال نماز خواندن از میرسلیم در خواست کرد برای او دعا کند تا لندکروز بخرد را ببینید.
ماجرای شهادت یک ارتشی برای پس گرفتن جسد یک دختر ایرانی از دست بعثی‌ها را از زبان امیر دریادار سیاری در این ویدیو تماشا کنید.
یک زن ایرانی نجات یافته از جنگ داخلی سودان می‌گوید: دولت عربستان تنها امید ما برای فرار از شرایط بحرانی بود.
حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل آرمان رایان شریف در نشست با رییس جمهور گفت: دستیار صوتی یک محصول راهبردی در حوزه هوش مصنوعی است و طبق تحقیقات صورت گرفته، زمین آینده فضای مجازی خواهد بود و با این محصول یک سونامی در فضای مجازی در چند سال آینده رخ خواهد داد. با فناوری های جدید می توان بسیاری از سوالات کاربران را حتی در حوزه های دینی پاسخ گفت. دستیار صوتی که شرکت های بزرگ در دست طراحی دارند، در چند سال آینده به مونس و همدم ایرانیان خواهد شد. از هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی درباره شب قدر مکاتبه کردم.
در پشت هر لباس مفهومی در مورد علاقه و احساس مسئولیتش به طبیعت وجود داشت. مثلا این یکی نامش حمله ملخ‌هاست و موفق شده به یکی از شناخته شده‌ترین جشنواره‌های طراحی لباس دنیا راه یابد.
یک نوجوان با استفاده از چند بطری و رودخانه باربیکیویی ساخت که توانایی پخت مرغ بریان را داشته باشد.
ترکی آل شیخ وزیر و مستشار سعودی جایزه اول مسابقات قرائت قرآن عطر الکلام به مبلغ ۳ میلیون ریال سعودی (بیش از ۴۰ میلیارد تومان) را به یونس شاهمرادی اعطاء کرد
یک نوجوان با استفاده از چند بطری و رودخانه، باربیکیویی ساخت که توانایی پخت یه مرغ بریان خوش پخت را داشته باشد.
پلیس ترکیه در حال بررسی ادعا‌های یک دختر جوان ایرانی درباره «ربوده شدن از سوی امیر تتلو، حبس، فحاشی، تجاوز و ضرب و شتم» است. این دختر جوان مدعی است پس از دو هفته از حبس و بازداشت امیر تتلو خواننده ایرانی رهایی پیدا کرده است و ادعا‌های مختلفی درباره او اعم از تجاوز و ضرب و شتم دارد.
یک راننده خودرو ساینا قسمت صندوق و صندلی عقب را به یکدیگر متصل کرده و تخت خواب درست کرده است.
یک راننده کامیون ۳۸ ساله و ایرانی به نام رامین خداکرم رضایی، اخیرا در ردموند واشنگتن مرتکب قتل عجیبی شد. او با بالا رفتن از پنجره یک خانه در ساعت ۲ بامداد، در ابتدا یک زن جوان پادکستر به نام زهره ۳۳ ساله و همسرش، محمد ناصری ۳۵ ساله که به عنوان مهندس نرم افزار در آمازون مشغول به کار بود را به قتل رساند و سپس به خودش شلیک کرد.
یک قلاده پلنگ ایرانی در منطقه شکار ممنوع طالقان البرز و در هوای برفی مشاهده شده است.
یکی از تماشاگران ایرانی پس از برد ایران در برابر ولز از خوشحالی در استادیوم از حال رفت.
توانستم در این مسابقه با یک رکورد عالی راهی فینال بشم و در فینال هم با کسب رتبه پنجم، اولین سهمیه کاروان ایران در المپیک پاریس را کسب کنم
یک سایت عراقی هم از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۱۵ نفر در این حادثه خبر داده است.
معمولا اسم سیارک‌ها برگرفته از نام‌های اساطیری یا نام منجمان قدیم و افرادی فعال در علم است. تعدادی از سیارک‌ها نیز ممکن است هم‌نام مکان‌ها و رودخانه‌ها و کشور‌ها و شهر‌ها و یا حتی حیوانات باشند. تعدادی از سیارک‌ها به نام انسان‌های زنده که تاثیر خاصی به ویژه در زمینه نجوم و فضا درعلم گذاشتند، نام‌گذاری شده‌اند.
یک دوربین مخفی از عراق را ببینید؛ جایی که یک عراقی قصد بیرون کردن یک زائر ایرانی از موکب را داشت، اما با واکنش دیگر شهروندان عراقی روبرو شد. نکته جالب توجه اهمیت زائر امام حسین بودن برای عراقی‌ها است و آن‌ها فرد ایرانی را به دلیل آنکه زائر است بیرون نمی‌کنند نه به خاطر ایرانی بودنش که مورد اختلاف آنهاست.
یک زائر ایرانی که از سفر ناتمام پیاده روی اربعین بازگشته می‌گوید مردم تشنه و گرسنه رها شده‌اند.
رضا سرسنگی آسیب شناس تیم ملی هندبال نوجوانان در پایان دیدار نیمه نهایی مقابل عربستان در قهرمانی آسیا به بازیکن حریف که بیهوش شده بود کمک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ