امروز مطالبی همچون رکورد جدید قیمت دلار و یورو در بازار توافقی، مجمع وتوصا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، تحلیل بنیادی خساپا | عملکرد ۶ ماهه سایپا چگونه بوده است؟، ۵ خبر مهم از ۴ نماد بانکی | سهامداران وبصادر و وتجارت بخوانند، کامیون کشنده فاو در بورس کالا | ثبت سفارش چه زمانی است؟، احتمالا بیت کوین به ۱۴۹هزار دلار برسد، سود‌های سنواتی در جیب چند سهامدار؟، تحلیل فروسیل امروز ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | تغییر روند صورت گرفته است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن از افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و سه دهک اول ایثارگران به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی شده بودند و دولت طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۱ موظف بود، به افرادی که به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی می‌شوند، سهام عدالت اختصاص دهد.
حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان این که برای اختصاص سهام عدالت به جاماندگان ابتدا باید تامین اعتبار سهام ارزنده وجود داشته باشد گفت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری با تخصیص سهام شرکت های مس، فولاد و پتروشیمی خلیج فارس مخالف کرده است.
معاون اول رئیس جمهور اختصاص سهام عدالت به هر یک از مشمولان به ارزش حداکثر ۱۰۰ میلیون ریال را ابلاغ کرد که این سهام از محل سهام دولت در بانک‌های ملت، تجارت و صادرات اختصاص خواهد یافت.
در حالی که ششم فروردین ماه خبری مبنی بر ابلاغ اختصاص سهام عدالت به جاماندگان رسانه ای شد؛ امروز رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی از درخواست لغو تصویب‌نامه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور اختصاص سهام عدالت به هر یک از مشمولان به ارزش حداکثر ۱۰ میلیون تومان را ابلاغ کرد که این سهام از محل سهام دولت در بانک‌های ملت، تجارت و صادرات اختصاص خواهد یافت.
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی گفت: ما لیست افراد محروم از سهام عدالت را به سازمان خصوصی سازی ارسال کردیم تا سهام عدالت این افراد هم صادر شود.
مجید عشقی ضمن اعلام آخرین جزییات تعیین‌تکلیف وضعیت سهام عدالت وراث و جاماندگان، گفت: اکنون در حال آماده کردن یک سامانه برای تعیین وضعیت وراث سهام عدالت هستیم که به محض آماده شدن زیرساخت فنی آن اعلام خواهیم کرد تا وراث از طریق این سامانه پیگیر سهام متوفیان خود باشند.
چند سالی است که جاماندگان سهام عدالت منتظر دریافت سهام عدالت هستند اما هر بار به دلایلی این موضوع به تعویق می افتد. حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی حالا خبر خوبی به جاماندگان سهام عدالت داده است.
معاون وزیر تعاون، گفته تصمیم گیری درباره جاماندگان سهام عدالت با وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی است.
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به ارزش ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی سهام عدالت، گفت: از طریق سازمان خصوصی سازی در تلاشیم که جاماندگان سهام عدالت نیز بتوانند سهام عدالت خود را دریافت کنند.
۳.۵ میلیون نفر از اقشار کم‌درآمد که تاکنون سهام عدالت دریافت نکرده‌اند، به‌زودی مالک سهام عدالت خواهند شد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی آخرین وضعیت تخصیص سهام عدالت به جاماندگان را تشریح کرد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی آخرین وضعیت تخصیص سهام عدالت به جاماندگان را تشریح کرد.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: مصوبه هیأت دولت برای اختصاص سهام عدالت به بازماندگان ۲ دهک تحت پوشش نهادهای حمایتی منتظر تصویب نهایی دولت است.
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ابتلای بازیکنان تیم فوتبال امید به کرونا و مصدومیت چند بازیکن اعزام این تیم به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را لغو کرد.
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه امدادرسانی در ۱۵ استان کشور همچنان ادامه دارد از یاری رسانی به بیش از ۶۱ هزار آسیب‌دیده از سیل خبر داد.
تغییر قانون گل در لیگ قهرمانان آسیا
ایذه - بخشدار مرکزی ایذه از پیدا شدن پیکر دومین قربانی سیل در این شهرستان خبرداد.
منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از درگیری بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در جنین خبر دادند.
رئیس کمیته بازار سرمایه مجلس درباره آینده بازار بورس، گفت: پیش‌بینی می‌شود؛ بازار سرمایه در بلندمدت بازدهی بهتری نسبت به بازارهای موازی خود داشته باشد اما در کوتاه مدت نیازمند اصلاحاتی است.
وخاور یکی از نمادهای گروه بانکی است که سهامدار عمده آن شرکت کیا آسا تجارت توس با نزدیک به ۴ درصد مالکیت سهام می باشد. همچنین مقدار سهام شناور شرکت ۷۴ درصد است. وضعیت این بانک به لحاظ بنیادی چگونه است؟
براساس دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس و فرابورس اگر ظن دستکاری قیمت یا معامله متکی بر اطلاعات نهانی وجود داشته باشد با دستور بازارگردان موافقت نخواهد شد.
اخبار جالب توجهی این روزها از بازار سهام به گوش می‌رسد. این اخبار به واسطه ارتباط با سهام عدالت و همچنین صندوق پالایش یکم جنبه عمومی بیشتری نسبت به فضای کلی بورس تهران دارد. با توجه به افت شدید قیمت سهام عدالت و همچنین صندوق پالایشی یکم شاید این اخبار بتواند اثر قابل توجهی بر روند سهام این شرکت‌ها داشته باشد.
با وجود اینکه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی طی چند مرحله از مشمولان سهام عدالت دعوت کرده برای دریافت سود اطلاعات خود را ثبت کنند، همچنان و بعد از سه دوره فراخوان، حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشمول اقدام به ثبت اطلاعات و دریافت سود خود نکرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ