رئال مادرید با شکست چلسی و صعود به مرحله نیمه نهایی، صاحب رکوردی دست نیافتنی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان از ساعت ۱۱:۳۰‌ با تقابل دو تیم سوئد و اسپانیا در ورزشگاه Eden Park آغاز میشه و دو تیم برای حضور در فینال تلاش میکنن.
نفرات منتخب حسین عبدی در دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های نوجوانان معرفی شدند.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
ایران در نیمه دوم، ۱۱ شوت زد و اجازه زدن فقط یک شوت را به حریف داد که آن هم در چارچوب نبود.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل بایرن مونیخ حضور ندارد.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ اسفندماه) صاف در بعدازظهر نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد و در روز دوشنبه (۲۹ اسفندماه) کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری است و حداکثر دما ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری است و حداکثر دما ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری است و حداکثر دما ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود
در مسابقات کشتی رنکینگ جهانی ، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم موفق شد با نتیجه ۱۱ بر صفر حریف آذربایجانی خود را شکست داده و به دیدار نیمه نهایی راه پیدا کند.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری است و حداکثر دما ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری و حداکثر دما ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری و حداکثر دما ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود
شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین - کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی و حداکثر دما ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود. آلودگی هوا در تهران فردا نیز ادامه دارد.
ترکیب ۱۱ نفره برزیل برای دیدار با کرواسی مشخص شد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری توام با رگبار و حداکثر دما ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.
هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی خیره کننده و تاریخی فجر سپاسی شیراز مقابل امید وحدت همراه بود.
تربت حیدریه ـ رئیس دامپزشکی تربت حیدریه گفت: در نیمه نخست سال جاری ۱۱ پرونده قضائی برای متخلفان بهداشی تشکیل شد.
حسن یزدانی با دو برد پیاپی ۱۰ بر صفر و ۱۱ بر صفر به نیمه‌نهایی قهرمانی جهان رسید و با عبور از یک حریف اوکراینی به فینال ۸۶کیلو با دیوید تیلور خواهد رسید
حسن یزدانی در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
سید مهدی هاشمی جویباری در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کشتی وزن ۱۲۵ کیلوگرم بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی مقابل ساپاروف از ترکمنستان موفق شد با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی دست یابد و فینالیست شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ