تیم ملی والیبال چین با میانگین ۲۰۰ سانتی‌متر بلندقامت‌ترین تیم حاضر در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه است و تیم ایران با ۱۹۷ سانتی‌متر در جایگاه دوم قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
هاکان دمیر تاکنون در هر 5 مسابقه ای که روی نیمکت تیم ملی بسکتبال ایران نشسته، شکست خورده است.
تیم ملی والیبال زنان ایران با پیروزی مقابل استرالیا در رتبه پنجم مسابقات چلنجرکاپ آسیا قرار گرفت تا رکورد جدیدی را برای کشورمان به ثبت برساند.
تیم ملی والیبال زنان ایران با پیروزی مقابل استرالیا در رتبه پنجم مسابقات چلنجرکاپ آسیا قرار گرفت تا رکورد جدیدی را برای کشورمان به ثبت برساند.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، در پیراهن تیم ملی فرانسه به دستاوردی استثنایی رسید.
کاپیتان اول تیم ملی در نیمه دوم دیدار برابر قرقیزستان به زمین وارد شد و صد و بیست و هشتمین بازی خود را با پیراهن ایران ثبت کرد.
مدافع میانی تیم ملی ایران مهره قابل اعتماد امیر قلعه‌نویی در ترکیب است.
تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی در کافا در حالی مقابل افغانستان به برتری 6-1 رسید که نزدیک به 700 پاس را در این بازی ثبت کرد.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران که چند سالی است در لهستان و ایتالیا بازی می کند دارای رکورد بیشترین بازی برای این تیم در دو رویداد لیگ ملت ها و لیگ جهانی است.
سرمربی جدید تیم ملی نام شش بازیکن را در اولین لیست خود برای تیم ملی قرار داده است.
امیر قلعه‌نویی در فیفادی فروردین برای هجدهمین بار روی نیمکت تیم‌ملی ایران خواهد نشست.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به چهارمین مربی تبدیل شد که دو دوره متوالی حضور در فینال جام جهانی را تجربه کرده است.
استیو مانداندا، دروازه بان تیم ملی فرانسه تبدیل به مسن ترین بازیکن تاریخ این تیم شد.
استیو مانداندا، دروازه بان تیم ملی فرانسه تبدیل به مسن ترین بازیکن تاریخ این تیم شد.
وهبی الخضری با ثبت یک گل در بازی مقابل فرانسه، به همراه سامی الجابر تبدیل به گلزن ترین بازیکن عربی تاریخ جام جهانی شد.
استرالیا برای اولین بار پس از جام جهانی ۱۹۷۴ در یک بازی جام جهانی گلی دریافت نکرد.
تیم ملی انگلیس در ۱۲ بازی خود مقابل آمریکا در تاریخ جام جهانی، هرگز نتوانست به پیروزی برسد.
«کریستیانو رونالدو» ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال با گلزنی در دیدار برابر غنا یک رکورد ماندگار دیگر از خود به جا گذاشت.
تیم ملی فوتبال ایران به عنوان مسن ترین تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر معرفی شد.
۳۶ هزار ایرانی نظاره گر بازی تیم ملی در برابر انگلیس؛ این نکته به طور حتم یک رکورد جالب توجه از سوی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود و ممکن است تیم ملی را در این جام جهانی به یکی از پرتماشاگران تیم‌ها تبدیل کند.
تیم ملی نجات غریق مردان ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان موفق با جابه جایی رکورد ملی در ماده ۴ در ۵۰ متر بامانع تیمی به فینال B رقابت ها راه یافت.
اروگوئه با هدایت این سرمربی ۴۷ ساله باختی نداشته و به ۶ برد و یک تساوی دست یافته است. آمریکا تنها تیمی بوده که به آن‌ها نباخته و ونزوئلا تنها تیمی بوده که موفق شده به لاسلسته گل بزند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ژاپن با پیروزی مقابل کره‌جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال مردان زیر 18 سال آسیا به عنوان نخستین تیم راهی فینال شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ