هفته آینده موج جدیدی از گرما وارد کشور می‌شود و احتمال افزایش مصرف برق بالا می‌رود این در حالی است که روزهای گذشته مصرف برق به رکورد ۷۳هزار و ۴۵۰ مگاوات رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنها از ۴ درصد پساب کشور استفاده می‌شود، قطعی برق ۳۰ اداره پرمصرف در پایتخت و ایران حقوق و منافع خود درباره میدان گازی آرش را پیگیری می‌کند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر ۱.۶ میلیارد متر مکعب پساب در کشور تولید می‌شود که تنها از ۴ درصد آن استفاده می‌شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: به دلیل اغتشاشات سال گذشته که دشمن آن را برنامه ریزی کرده بود، ورودی پرونده‌ها به قوه قضائیه بیش از ۴ درصد افزایش یافته بود.
سخنگوی دولت گفت: مطابق گزارش بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ با رشد اقتصادی ۴ درصد پشت سر گذاشته شد که بعد از رشد ۴.۴ درصدی در سال ۱۴۰۰ نشانه استمرار رشد اقتصادی در دو سال گذشته بوده است.
سخنگوی دولت گفت: مطابق گزارش بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ با رشد اقتصادی ۴ درصد پشت سر گذاشته شد که بعد از رشد ۴.۴ درصدی در سال ۱۴۰۰ نشانه استمرار رشد اقتصادی در دو سال گذشته بوده است.
تحقق رشد اقتصادی ۴.۰ درصدی در سال ۱۴۰۱ در امتداد رشد اقتصادی ۴.۴ درصدی سال‌ ۱۴۰۰، حکایت از تداوم رشد قابل قبول فعالیت‌های اقتصادی در کشور دارد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره بی دلیل بودن اعطای یارانه انرژی به هواپیماها و استفاده ۴ درصد مرفهین جامعه از این یارانه پرداخت.
ساوه- رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به سهم ۴ درصدی بخش کشاورزی از شرکت های دانش بنیان گفت: باید از ظرفیت این شرکت برای حوزه کشاورزی استفاده شود.
مجری طرح توسعه زنبوداری کشور گفت: پیش بینی می شود امسال تولید عسل در کشور ۴ درصد رشد داشته و این عدد در سایر محصولات وابسته ۱۵ درصد باشد.
گمرک ایران بخشنامه کاهش حقوق گمرکی یک ردیف تعرفه به یک درصد و افزایش حقوق گمرکی ۷ ردیف تعرفه از یک درصد به چهار درصد از ابتدای سال ۱۴۰۲ را ابلاغ کرد.
سمنان- جانشین رئیس پلیس راهور کشور بابیان اینکه تردد در محور مواصلاتی تهران_مشهد طی نوروز چهار درصد رشد داشته است، گفت: به همین میزان به نسبت سنوات قبل تصادفات رانندگی کاهش نداشته است.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در خصوص تعداد پرونده‌های مختومه شده در محاکم تهران گفت: تعداد پرونده‌های مختومه شعب دادگاه مجتمع‌های قضائی تهران سال ۱۴۰۱ معادل ۴ درصد رشد داشته است.
روزنامه دولت نوشت: بانک کانادا به تازگی نتایج پژوهشی را فاش کرده است که نشان می‌دهد مردم با چشم‌انداز افزایش تورم در حال حاضر شیوه‌های مختلفی برای مدیریت هزینه‌هایشان پیش گرفته‌اند. همچنین نتایج این پژوهش حاکی از آن است که اکثر کانادایی‌ها انتظار رکود ملایم تا متوسط اقتصادی را در ۱۲ ماه آینده متصور هستند.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، نرخ حقوق گمرکی از ۴ درصد به یک درصد برای کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت.
سرانجام هیات دولت، مصوبه جدید ‎اصلاح تعرفه گاز خانگی را ابلاغ کرد. بنا بر این مصوبه، تعرفه گاز حدود ۷۰ درصد مشترکان در پله‌های اول و مصرف درون الگوی بهینه، هیچ تغییری نکرده است، اما مشترکان پله آخر و بسیار پرمصرف که ۴ درصد مشترکان را تشکیل می‌دهند، نقره‌داغ شده‌اند.
هیئت دولت بالاخره مصوبه جدید ‎اصلاح تعرفه گاز خانگی را ابلاغ کرد. طبق این مصوبه، تعرفه گاز حدود ۷۰ درصد مشترکان در پله‌های اول و مصرف درون الگوی بهینه، هیچ تغییری نکرده است اما مشترکان پله آخر و بسیار پرمصرف که ۴ درصد مشترکان را تشکیل می‌دهند، نقره‌داغ شده‌اند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور وضیعت ترافیکی راه ها را اعلام کرد و گفت: طی شبانه روز گذشته ترددها در جاده های کشور ۴ درصد افزایش یافته است.
به گفته شهلا کاظمی پور؛ جمعیت شناس، حدود ۰.۲ درصد جمعیت پسران ۱۰ تا ۱۴ ساله و ۰.۲ درصد جمعیت دختران همین رده سنی «بیکار» بوده‌اند. این آمار برای پسران ۱۵ تا ۱۸ ساله ۲.۸ درصد و برای دختران ۱۵ تا ۱۸ ساله نیز ۴ درصد بوده است. همچنین این جمعیت بیکار یا به تعبیر دیگر در جستجوی کار، محصل هم نبوده‌اند.
مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، از تخصیص وام ۴ درصد به خانواده شهدای شهرداری تهران و افزایش ۳ برابری کمک معیشت آنها خبر داد.
عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور در شهریورماه گذشته ۴ درصد افزایش داشت.
طحان نظیف گفت: حقوق ورودی شامل حقوق گمرکی و سود بازرگانی است که پیشتر با مصوبه دولت، سود بازرگانی کاهش یافته بود. این لایحه دولت که حالا به قانون تبدیل شده، قانون بودجه امسال را اصلاح می‌کند و حقوق گمرکی را از ۴ درصد به یک درصد کاهش می‌دهد.
رحیمی تصریح کرد: در راستای خدمتگزاری امروز فرماندهان و مسئولان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور در سامانه ۱۹۷ پاسخگوی سوالات و مشکلات مراجعان بودند.
در چهار ماهه نخست امسال تخلیه و بارگیری کالاها در بخش دریایی و بندری ۴ درصد و جابه‌جایی مسافران دریایی نیز ۸۱ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.
با وجود تنش بین آنکارا و بغداد در پی حمله اخیر به دهوک، وزارت امور خارجه ترکیه با صدور بیانیه ای در واکنش به تحولات اخیر عراق، از همه طرف ها در این کشور خواست خویشتندار باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ