از ۲۱ مصدوم طوفان بهبهان، سه نفر کودک زیر شش سال، یک دختر ۱۴ ساله، یک مادر باردار، پنج زن و ۹ مرد بالای ۱۸ سال بودند. دو نفر نیز در دو حادثه رانندگی دچار مصدومیت شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رانش زمین در شمال غرب چین به مرگ دست کم ۲۱ نفر و مفقود شدن ۶ تن دیگر منجر شد.
پیرو سفر اخیر وزیر امور خارجه کشورمان به امارات و موافقت حکام امارات 21 زندانی ایرانی از امارات به کشور بازگشتند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی یک هفته اخیر این جمعیت به ۱۱ حادثه رانندگی در محورهای استان امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع این حوادث ۲۱ نفر مصدوم شدند.
معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: ۲۱ درصد از مشترکان خانگی تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در یک بازه زمانی ۵۰ روزه، مشمول دریافت پاداش مدیریت مصرف شدند.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن «روز عفاف و حجاب» را تبریک گفت و اعلام کرد: ۲۱ تیرماه یادآور قیام سرنوشت‌ساز مردم علیه کشف حجاب رضاخان است.
دماوند- رئیس پلیس راهور دماوند با اشاره به اینکه برخورد تریلر با ۲۱ خودرو در مسیر تهران- دماوند ۵ مصدوم بر جا گذاشت، گفت: این حادثه به علت استفاده مکرر از ترمز و ایجاد نقص رخ داده است.
بنابر اعلام روابط عمومی مرکز اورژانس تهران، در حادثه برخورد دو دستگاه
جعفر یارزلو گفت: امسال ۸۷۵۵۰ نفراز حجاج بیت‌الله الحرام از ۲۱ فرودگاه کشور به دو فرودگاه در عربستان یعنی جده و مدینه منوره منتقل خواهند شد
فواید سکوت برای ذهن بسیار زیاد است باعث آرامش و صبر زیاد و خیلی تاثیرات مثبت دیگری در فرد می شود.
درگیری‌ مسلحانه در نابلس، ادامه تعرضات علیه مسجدالاقصی و پایان سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به بیروت از جمله آخرین تحولات فلسطین در ساعات اخیر است.
اصفهان- فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف فوری ۲۱ هکتار اراضی ملی شهرستان شهرضا به ارزش ۶۳۵ میلیارد ریال در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.
اهواز - یک دستگاه اتوبوس صبح امروز چهارشنبه در محور شوش- اهواز واژگون و ۲۱ نفر در این حادثه مصدوم شدند.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
آرسنال که در دیدار امروز مقابل بورنموث در همان دقیقه اول دروازه‌اش را باز شده دید، در دقیقه ۲۱ مجبور به انجام یک تعویض اجباری شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ را اعلام کرده است.
مشهد ـ رئیس روابط عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: ۲۱ جایگاه عرضه سوخت سی. ان. جی طی دیشب و امروز در مشهد فعال شده است.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در ۲۴ ساعت اخیر ۲۱ مورد عملیات مقاومتی در کرانه باختری انجام شده که ۵ مورد از آنها عملیات تیراندازی بوده است.
تبریز-رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۱ واحد تولیدی و صنعتی این استان که با مشکلات مختلف مواجه و به حالت رکود و نیمه تعطیل درآمده بود به چرخه تولید بازگشت.
بورس کالای ایران از پذیرش ۲۱هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی از سوی شرکت‌های چانگان و کیا خبر داد.
قوچان - مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای قوچان - مشهد و قوچان- درگز برای ۲ حادثه تصادف و یک واژگونی خودرو ۲۱ نفر مجروح شدند.
اهواز - مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی و مصدومیت ۲۱ و فوت یک نفر دیگر خبر داد.
هادسون اودوی ۲۱ سال سن دارد و در پست وینگر راست بیشتر بازی می‌کند. جایی که در لورکوزن کریم بلعربی و امینه عدلی بازی می‌کنند که اکنون مصدوم هستند
مسعود ستایشی گفت: در این واقعه عده‌ای در منطقه خوزستان و آبادان فوت و عده‌ای مصدوم شدند. عده‌ای قصور داشتند و تقصیرشان قابل تعقیب شناسایی شده است. همچنین برای ۲۱ نفر کیفرخواست صادر شده و سومین جلسه دادگاه نیز برگزار شد. همه متهمان در بازداشت هستند و اولیای دم در دادگاه حضوردارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ