دختران ۹ ساله به دیدار رهبر انقلاب رفتند تا «جشن فرشته‌ها» در سایه گرم پدرانه او را برگزار کنند؛ جشنی که حال و هوای تازه به حسینیه امام داد و فرشته‌هایی که با خودشان رنگ و لعاب آورده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دقایقی پیش ماموران نوپو توانستند با عملیات روانی یک فرزند را که به دست پدر خود به گروگان گرفته شده بود را نجات دهند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهید سردار سرلشکر حاج اسماعیل دقایقی فرمانده لشکر ۹ بدر را تسلیت گفت.
استقلال دقایقی قبل با بیرانوند به توافق رسید
طبق اعلام کیکر، الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ، با وجود قهرمانی بایرن در بوندسلیگا از سمت خود برکنار شدند.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج علی دقیقی کاشانیان، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر حمید، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان را تسلیت گفت.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی در گذشت پدر شهیدان دقیقی را تسلیت گفت.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تا دقایقی دیگر در تهران و سراسر کشور آغاز می‌شود.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تا دقایقی دیگر در تهران و سراسر کشور آغاز می‌شود.
دقایق ابتدایی بازی امشب چلسی و دورتموند تحت تاثیر جو متفاوت استموردبریج سپری شد.
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ از دقایقی دیگر در تهران و سراسر کشور آغاز خواهد شد.
فرمان بسیار مهم حضرت آیت الله خامنه ای در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا دقایقی دیگر اعلام خواهد شد.
کوثر - دقایقی پیش ریزش سنگ در محور اردبیل - سرچم ورودی تونل شماره ۹ اتفاق افتاده و راهداران شهرستان کوثر در حال پاکسازی جاده و بازگشایی مسیر تردد هستند.
سرمربی تیم لبنیات هراز آمل با بیان این‌که شاگردانش منظم‌تر و کم اشتباه‌تر از شهرداری ارومیه بازی کردند، گفت: حریف دقایقی از بازی کار را برای لبینات سخت کرد.
فرمانده کل سپاه گفت: لشکری که شهید دقایقی ساخت پایه‌گذار یک حرکت عظیم و مؤثر یعنی حشد الشعبی در عراق شد که توانستند در عراق کارهای بزرگی را انجام دهند.
منابع روس تصاویری از برخورد صاعقه به یک موشک روسیه لحظاتی پس از پرتاب آن، منتشر کرده اند.
یکشنبه دو هفته پیش برای لیونل مسی کسب جایزه بهترین بازیکن جام جهانی کمترین اهمیت را داشت و او بی‌تاب بالابردن کاپ قهرمانی جام جهانی بود.
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: از دقایقی پیش، رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با رمز مقدس یا زهرا (س)، آغاز شد.
استرس همسر مسی پیش از شروع فینال جام‌جهانی قطر سوژه عکاسان حاضر در استادیوم لوسیل شد
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی تا دقایقی دیگر با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز می‌شود.
در این فیلم دقایقی از مراسم عزاداری اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی را مشاهده می‌نمایید.
رئیس جمهور کشورمان پس از سفری سه روزه به ازبکستان، به منظور دیدار رسمی دوجانبه و شرکت در بیست و دومین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، دقایقی پیش سمرقند را به مقصد تهران ترک کرد.
زن گفت: من و پدرم نیز به طرف منزل پدر شوهرم حرکت کردیم. دقایقی بعد با حضور نیرو‌های امدادی و پلیس تلاش برای نجات ناصر آغاز شد. آن‌ها با شکستن قفل در منزل، وارد اتاق شدند و ناصر را در حالی به بیمارستان انتقال دادند که حال وخیمی داشت و تعدادی بسته‌های خالی قرص در کف اتاق افتاده بود.
در شرایطی که پایدارسازی قسمت باقی مانده ساختمان ۱۰ طبقه متروپل ممکن نیست، این قسمت از سازه کج شده و آواربرداری قسمت فروریخته آن ممکن است به ریزش دوباره در محله ته لنجی آبادان منجر شود، امدادگران از هیچ تلاشی برای سرعت دادن به عملیات آوربرداری و رسیدن به زیرزمین سازه فروگذار نمی‌کنند تا جایی که برخی ساختمان‌های مجاور را هم تخلیه و تخریب کرده و به این طریق بر سرعت کار افزوده‌اند.
پرو در آخرین دقایق وقت های تلف شده بازی بامداد امروز می رفت دروازه استرالیا را باز کند ولی کانگوروها خوش شانس بودند و از این موقعیت جان سالم به در بردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ