توافق لازم برای اصلاح مستمری سایر سطوح دستمزدی حاصل شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی با اشاره به توافق اخیر ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان بین دو کشور و آزاد سازی پول‌های بلوکه شده ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران تضمین‌های لازم را برای اجرای مفاد تفاهم ایجاد شده، توسط آمریکایی‌ها دریافت کرده است و این روند در چارچوب خودش پیش می‌رود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: روند مذاکرات با آمریکا، ۲ سال به طول انجامید و روند آزادسازی زندانیان و اموال ایران طبق توافق طرفین انجام خواهد شد و ایران نیز تضمین لازم را دریافت کرده است.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد تمهیدات لازم برای خروج کشتی‌ها از دریای سیاه تا پیش از پایان توافق غلات صورت گرفته است.
وزیر خارجه آمریکا گفت: در نقطه ای که دستیابی به یک توافق ممکن بود، ایران نتوانست یا نخواست اقدامات لازم را انجام دهد. این امر مربوط به چندین ماه گذشته است.
سنگربان سنگالی چلسی به تمامی توافقات لازم با مدیران الاهلی دست یافته و قرار است امروز در تست های پزشکی شرکت کند.
روزنامه الیوم مدعی شد که الهلال با پائولو فونسکا به تمامی توافقات لازم دست یافته است.
تمام کارهای لازم برای تمدید قرارداد ژاوی انجام شده و به زودی باشگاه رسما خبر تمدید دو ساله او را اعلام خواهد کرد.
سران ایران و عمان برای تقویت روابط بین دو کشور و پایه‌گذاری چارچوبی جهت حفظ و استمرار آن، از مسئولان خواستند اقدام لازم برای تنظیم سند همکاری‌های راهبردی در زمینه‌های مختلف را انجام دهند.
رئیس مجلس گفت: لازم است درباره مسئله حقابه هیرمند عرض کنم که توافق درباره این حقابه، بخشی از تاریخ بلند همسایگی دو کشور و دو ملت ایران و افغانستان و غیرقابل خدشه است. اجرای کامل و دقیق این توافق به نفع هر دوملت و تضمین کننده منافع متقابل و همچنین محافظ وضعیت اقلیمی، جغرافیایی و مردمی بخش‌های بزرگی از غرب افغانستان و شرق ایران است.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در سالروز خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با اشاره به اینکه اجرای برجام هنوز امکان‌پذیر است، نشان دادن اراده سیاسی لازم از سوی شرکای غربی توافق را لازمه آن دانست.
آیا این ژست خوبی در برابر سعودی‌ها که قیمت نفت را افزایش دادند و از خواست امریکا برای افزایش تولید به منظور تسهیل شکست روسیه در اوکراین خودداری ورزیدند نخواهد بود که ببینند نمایندگان امریکا با مقام‌های یکی از دشمنان آنان (ایران) مذاکره می‌کنند؟ در نتیجه، باید پرسید برای آن که بایدن به نوعی با ایران معامله کند چه چیزی مورد نیاز است؟
رییس دستگاه دیپلماسی ایران گفت: من فکر می‌کنم که اگر آمریکایی‌ها واقع‌بینانه برخورد کنند و حقوق ما رعایت شود، توافق در دسترس است و هنوز فرصت برای بازگشت همه طرف‌ها به برجام وجود دارد. البته اگر آمریکایی‌ها بخواهند با تحلیل غلط حرکت کنند، فرصت برای همیشه وجود نخواهد داشت. فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. اگر لازم باشد ما وارد پلان B خواهیم شد. ما گزینه‌های متعددی روی میز داریم، اما در واسطه‌ها و پیام‌هایی که به ما داده می‌شود، گفته‌ایم که ما همچنان آماده ایم تا در یک چارچوب منطقی در گام‌های پایانی توافق قرار بگیریم.
وزیر خارجه سوئد می گوید کشورش اقدامات لازم را در راستای توافق های دو جانبه با ترکیه بر سر استرداد نیروهای تروریستی صورت داده است.
قائم مقام بانک مرکزی عنوان کرد: در نشست هیأت مالی و بانکی کشورمان و مقامات تأمین مالی و بانکی چین به منظور فراهم سازی بستر اجرایی قرارداد همکاری‌های راهبری بین دو کشور ایران و چین، بر نهایی سازی سازوکار‌های مالی و بانکی مناسب در اسرع وقت تأکید و توافق‌های لازم در این باره انجام شد.
حسین امیرعبداللهیان و خانم آنیکن هویتفلد وزیر خارجه نروژ در دیداری در نیویورک، در مورد آخرین تحولات موضوعات روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی تبادل نظر کردند.
بلینکن مدعی شد: به نظر می‌رسد ایران یا نمی‌خواهد یا نمی‌تواند کاری که برای رسیدن به یک توافق لازم است را انجام دهد و آن‌ها همچنان به مطرح کردن مسائل خارج از چارچوب ادامه می‌دهند که انجام شدن توافق را غیرمحتمل‌تر می‌کند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دیگر در مسئله برجام جایی برای مذاکره نیست، در مورد آنچه که لازم بوده توافق ضمنی و نهایی انجام شده و در چارچوب اعلامیه طرفین انشا‌الله انجام خواهد شد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دیگر در مسئله برجام جایی برای مذاکره نیست، در مورد آنچه که لازم بوده توافق ضمنی و نهایی انجام شده و در چارچوب اعلامیه طرفین انشا‌الله انجام خواهد شد.
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: برای هموار کردن راه تجارت ایران و بنگلادش، لازم است توافق تجارت ترجیحی که پیش از این نیز تصویب شده عملیاتی شود.
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: برای هموار کردن راه تجارت ایران و بنگلادش، لازم است توافق تجارت ترجیحی که پیش از این نیز تصویب شده عملیاتی شود.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در توییتی تاکید کرد که لندن و پاریس باید به واشنگتن برای اتخاذ تصمیمات لازم جهت حصول توافق در وین فشار وارد کنند.
قرار است دامنه نوسان بورس تا پایان سال به ۱۰ درصد برسد، کارشناسان عقیده دارند که این افزایش دامنه نوسان می‌تواند صف‌های بازار سرمایه را کاهش دهد.
امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: برای ما بسیار مهم است که خطوط قرمز ما در توافقی که پیش رو خواهد بود به طور کامل مورد توجه قرار گیرد.
علی مطهری به ادعاها درباره ضرورت تامین منافع روسیه در توافق برجام ، واکنش نشان داد .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ