نتانیاهو جزو معدود شخصیتهای اسرائیلی است که توانسته است بیش از ۱۵ سال بر اریکه قدرت تکیه زند. با این حال وجود پرونده‌های قضایی سبب می‌شود تا وی همواره سایه دادگاه را بالا سر خود احساس کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تفاوت در کلاس بندی های خودروها ریشه در تفاوت فرهنگ ها و انواع متفاوت معیارهای دسته بندی در کشورهای مختلف دارد اما تمام آن چیزی که باید در مورد شناخت خودرو ها بدانیددر این مطلب وجود دارد.
ساری- رئیس قوه قضائیه مبارزه و ریشه کنی فساد در حوزه های مختلف را اولویت راهبردی دستگاه قضا بیان کرد.
در مورد حفظ ارزش پول ملی، ما با مسائلی ریشه‌ای و کلان رو به رو هستیم. مسائلی مثل تورم و اختلاف تورم داخل و شرکای تجاری در کنار بحث ناترازی ارزی کشور از مهمترین موارد است. ناترازی ارزی کشور تحت تاثیر کسری‌های تجاری غیرنفتی و کسری حساب سرمایه تشدید می‌شود. ناترازی ارزی در نهایت روی افزایش قیمت دلار تاثیر می‌گذارد.
دکتر امیر حسین جلالی ندوشن، روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران معمولا خودزنی بصورت تعمدی اتفاق می افته که در جوان ها اگر همراه با اختلالات دیگر رفتاری دیده شود باید جدی گرفته شود، می افزاید: اما خود زنی در نوجوان ها هم تحت تاثیر همسالان و از آن مهم تر فشارهای ناشی از دوران بلوغ دیده می شود که معمولا گذراست و اختلال جدی روان تلقی نمی شود . ولیکن حتما باید با نوجوان در ارتباط با این رفتار و رفع ریشه های آن صحبت شود. منبع: خبرآنلاین
موضوع مهمی که از آن نباید غافل شده این است که ریشه و مبنای این تجمعات و نشست ها علاوه بر حمایت و طراحی کشورهای غربی و منطقه ای از علل داخلی هم برخوردار است و اتفاقا این رخدادهای داخلی است که بهانه ای برای تشکیل این رویدادها می شود.
تغییرات متوالی در ترکیب پرسپولیس انتقاداتی را نسبت به عدم ثبات در تصمیم گیری های سرمربی سرخپوشانمطرح کردهاست که ریشه در اتفاقی دیگر داردو
فرمانده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر اینکه دشمنان ما با ایران قوی و مستقل مخالفند، گفت: ریشه اصلی دشمنی دیرینه دولت های استکباری با جمهوری اسلامی ایران، ماهیت حق‌طلبی، عدالت‌محوری، ظلم‌ستیزی و حمایت از مظلومان جهان است.
محمدرضا فرزین، اقتصاددان، رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی و مدیرعامل بانک ملی ایران در گفت وگو با همشهری ریشه تورم سازی بانک ها را حجم بالای تسهیلات تکلیفی، نسبت منفی کفایت سرمایه بانک ها و البته بدهی دولت به شبکه بانکی می داند.
تربت حیدریه ـ معاون قضائی دادگستری خراسان رضوی گفت: ریشه اصلی اغتشاشات و ناامنی های اخیر در تبلیغات دشمنان از طریق فضای مجازی یا شبکه‌های ماهواره‌ای است.
ریشه درگیری په‌په و لیونل مسی به یک دهه قبل و تقابل های حساس در ال کلاسیکو برمی گردد.
رئیس مجلس شورای اسلامی یکی از ضعف های امروز کشور را که دشمن از آن استفاده کرده، عدم بهره مندی از مردم در مسائل کشور دانست و افزود: هر کاری را که در کشور با حضور مردم انجام دادیم، در آن موفق بودیم و هر کجا مردم را حذف کردیم، ناموفق بودیم،
ری- فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: اغتشاشات اخیر حاصل چهار ضلع توطئه آمریکایی‌ها, سرمایه سعودی, تشویق منافقان و گروهک‌های مورد حمایت انگلیس و صهیونیست ها است.
رئیس جمهور کوبا ریشه درگیری ها در اوکراین را به سیاست های تهاجمی آمریکا و ناتو نسبت داد.
مسئله قطبی شدن منحصر به دموکراسی آمریکایی نیست و مطالعات انجام شده در خصوص دموکراسی های قطبی شده در سراسر جهان الگوی مشابهی را نشان می دهد که بسیاری از ریشه ها و محرک های آن یکسان هستند.
رئیس جمهور الجزایر از موضوع فلسطین به عنوان موضوع محوری و ریشه ای یاد کرد.
خاتمی: آنچه در جامعهٔ ما جاری‌ست و می‌توان ریشه های آن را از دیرباز جستجو کرد و رو به سوی آزادی و زندگی دارد، درخور توجه است؛ ولی با کمال تأسف بروز خشونت -از هر طرف که باشد- دلها را آزرده می‌کند.
لاروسا مانند ملونی در حالی که ماهیت خودکامه رژیم موسولینی را رد می کند، سطحی از ابهام را در مورد ریشه های نئوفاشیستی حزبش حفظ کرده است.
آقای انبارلویی نباید درگیر تعداد معترضین شود. به شهادت شاهدان، اعتراض های اجتماعی از ناحیه تعداد قابل توجهی از جوانان و نوجوانان حمایت می شود.
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: باید ریشه آنهایی را که طراح صحنه های فساد هستند و ذهن کارگر ما را از تولید و بازار غافل می کنند، شناسائی و برخورد شود.
علوم پایه ریشه دانشی به حساب می آید و تمام کاربردهای زندگی بشر را شامل می شود این رشته کمک کننده ساخت وسایل نقلیه برای رفت و آمد انسان ها تا درمان بیماری های مختلف و سیاست گذاری برای مسائل مختلف اجتماعی و اقتصادی را شامل می شود.
کمیته های مقاومت فلسطین در پنجاه و سومین سالگرد به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی تأکید کردند: تنها راه دفاع از مسجد الاقصی، ریشه کن کردن غده سرطانی رژیم صهیونیستی از کل منطقه است.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما این مجموعه ها مجبور به اصلاح روند خود پرداختند.مثلا در یک پرونده ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده ای رخ می دهد و حکم جریمه 14 میلیاردی برای آنان صادر شد.
خاخام صهیونیست می گوید: تنها روش درست برای به راه انداختن یک جنگ، راه و روش یهودیان است؛ این روش می گوید، اماکن مقدس آن ها را ویران کنید و مردان، زنان، کودکان و دام های آنها را بکشید.
عدم استقبال مخاطبان به سینما در فروردین سال 1401 ربطی به پاندمی کرونا ندارد و فروش فیلم ها در بازده زمانی آبان تا اسفند 1400 و فروش نزدیک به 130 میلیارد تومانی سینماها و استقبال حدود 6 میلیون نفری از فیلم ها این فرضیه را که پاندمی کرونا یکی از دلایل افت فروش فیلم های فروردین سال 1401 است را باطل می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ