شرکتهای دانش بنیان تولید کننده تجهیزات پزشکی به هند می روند و با تجار و سرمایه گذاران این کشور در راستای صادرات محصولات به گفتگو می پردازند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: طی توافقی با گمرک قرار است دانش بنیان های ایرانی طی مدت ۲ سال ۵۰ دستگاه آشکارساز کانتینری را ساخته و تحویل گمرک دهند.
دبیر ستاد اقتصاد دانش بنیان انرژی از تخصیص تسهیلات به شرکت های فعال در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی در راستای اجرایی سازی آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان در صنعت آب و برق خبر داد.
براساس مدل جدید ارزیابی دانش بنیان ها، شاخص های فناورانه، کسب و کاری و اقتصادی دانش بنیان های نوپا، نوآور و فناور برای پذیرش مشخص شد.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و برق ۲۰۲۳ سلیمانیه (CHP Show ۲۰۲۳) با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.
شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حمایت‌‎ صندوق نوآوری و شکوفایی در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تجارت اربیل (عراق)، حضور مستقل خواهند داشت.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات از توسعه زیرساختهای ارتباطی کشور با محصولات فناوری بومی خبر داد و گفت: از دانش بنیان های ICT حمایت همه جانبه می کنیم.
در نمایشگاه چهار روزه فناوری اطلاعات و ارتباطات امارات (GTEX) که در بغداد برگزار می شود، دانش بنیان های ایرانی حضور دارند.
به همت فناوران مستقر در شرکت‌های دانش بنیان برخی تجهیزات تحریمی و ارزبر در حوزه صنعت نفت و گاز بومی‌سازی شده و به تازگی چندین مگاپروژه برای رفع نیازهای گلوگاهی این صنایع تعریف شده است.
معاون علمی رئیس جمهور از ایجاد سازوکاری برای تسهیل دریافت حمایت‌های دانش‌بنیانی برای شرکت های فعال در حوزه تجهیزات رایانه ای خبر داد.
​چهل‌وششمین رویداد «یکشنبه‌های صادراتی» همزمان با نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با موضوع پذیرش هیات تجاری و فناوری از کشور روسیه برگزار می‌شود.
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی به دنبال تامین نیازهای کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کمک توانمندی‌های فنی و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.
رئیس پژوهشگاه رویان با بیان اینکه برنامه هایی برای افزایش تعداد دانش بنیانهای این پژوهشگاه داریم، گفت: اما درصدد حمایت از شرکتهایی که به یک جریان اقتصادی و گردش مالی درستی ختم می شود، هستیم.
معاون وزیر ارتباطات با سفر به مسکو ضمن بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات روسیه موسوم به «سویاز ۲۰۲۳» با وزیر توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه دیدار کرد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با دستور رئیس جمهور تغییر و رئیس سابق مرکز شرکتهای دانش بنیان به عنوان مسئول جدید این صندوق معرفی شد.
مشاور وزیر اقتصاد در امور دانش بنیان ها گفت:بیمه دانش بنیان ها از چالش‌های اقتصاد دانش بنیان است که در این زمینه برنامه‌هایی برای توسعه بیمه این حوزه در حال تدوین است.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رفع موانع و مشکلات دانش بنیانها در دستور کار کارگروه حمایت از تولید دانش بنیان و صیانت از نخبگان سازمان بازرسی کل کشور قرار گرفت.
نشست دانش بنیان های ایرانی با هیاتی از ونزوئلایی ها در حوزه گیاهان دارویی در راستای تعاملات فناورانه برگزار شد.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های گیاهان دارویی معاونت علمی‌وفناوری از برگزاری نشستهای B۲B در حاشیه نمایشگاه گیاهان دارویی بین دانش بنیانهای ایرانی و تجار و سرمایه گذاران خارجی خبر داد.
یک مدرس دانشگاه در مطلبی تاکید کرد که با تقویت مقررات گذاری در رمزارزها، شفافیت این حوزه از سوی شرکت‌های دانش بنیان فعال در این عرصه مورد استقبال قرار می‌گیرد.
شرکتهای دانش بنیان ایرانی با حضور در نمایشگاه نوآوری ازبکستان، قرارداد همکاری فناورانه به ارزش ۵.۵ میلیون دلار و ۱۵ تفاهم‌نامه همکاری فناورانه به ارزش ۶.۵ میلیون دلار منعقد کردند.
فراخوانی مبنی بر شرکت در پاویون ایران و هیأت تجاری در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات صنعتی و ماشین‌سازی روسیه برای شرکت‌های دانش‌بنیان منتشر شد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد: طی یک سال اخیر ۲۵۶ شرکت فعال در حوزه نانوفناوری که دارای گواهی نانومقیاس هستند از ۴۵ میلیارد ریال خدمات حمایتی بهره‌مند شدند.
رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  گفت: فرآیند ارزیابی دانش‌بنیانی شرکت‌های مستقر در این پارک‌ها تسهیل می شود.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از اختصاص ۷ هزار میلیارد ریال منابع برای اعطای تسهیلات به شرکت­های دانش بنیان صنعت برق خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ