مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر نقش شرکت ایتراک برای تایید کیفیت قطعات، گفت: با نظارت‌های دقیق ایتراک، محصولات جدید ری‌را و TF21 با سطح کیفی بالایی تولید و عرضه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طراحی یاریس ۲۰۱۸ جذاب‌تر و جوان‌پسندتر از نسل قبل خود شده بود و مطابق با سیاست‌های جدید تویوتا برای محصولات خود بود.
طبق مصوبه شورای رقابت قیمت ۳ محصول ایران خودرو باید کاهش یابد اما در قیمت های جدید، نرخ این محصولات افزایش یافته که همین موضوع تبدیل به چالش و ابهامی جدید برای خریداران شده است.
فهرست قیمت های جدید ۲۹ محصول شرکت ایران خودرو اعلام شد.
قیمت پایه محصولات سواری تولید داخلی گروه ایران خودرو ابلاغ شد.
به طور میانگین افزایش قیمت محصولات دو خودروساز اصلی کشور ۲۹ درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار هستند.
به طور میانگین افزایش قیمت محصولات دو خودروساز اصلی کشور ۲۹ درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار هستند.
در حالی که روز گذشته قرار بود، قیمت‌های جدید خودرو‌های تولید داخلی از سوی شورای رقابت اعلام شود، با یک روز وقفه، به صورت ناقص و در حد درصد تغییر قیمت‌ها از سوی یک مقام مسئول در این شورا رسانه‌ای شد.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از تجهیز محصولات این گروه صنعتی به دو استاندارد چراغ روشنایی در روز (دی لایت) و چراغ اتوماتیک (چراغ موقعیت عقب و سنسور نور) از ۲۰ اسفندماه خبر داد.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان از برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه محصولات هایما در سال آینده خبر داد و گفت: ۱۰ هزار دستگاه از این برنامه به محصول جدید هایما 7X اختصاص دارد که براساس تقاضای بازار قابل افزایش است.
مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو، مهم ترین محورهای فعالیت در ایران خودرو را افزایش تیراژ تولید، ارتقای کیفیت و توسعه سبد محصولات در راستای بهبود رضایتمندی مشتریان اعلام کرد.
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی توقف تولید محصول پژو 206 و جایگزینی آن با محصولات جدید را در تضمین سلامت و جلب رضایت مردم موثر دانست.
ایران خودرو با هدف تولید محصولات صادراتی با استانداردهای روز، تولید انبوه دو محصول جدید با نام های دنا جوانان و تارای سال را آغاز کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که با بهبود مشخصات و کیفیت محصولات در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان گام برمی داریم، اعلام کرد: به زودی محصول جدید تارای سال که طبق نظرات مشتریان بهبود یافته از طریق بورس کالا عرضه خواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: استفاده از موتور EFP در دناپلاس‌توربوشارژ آغاز شده و تا سال آینده دست کم ۳۵ درصد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به این موتور مجهز خواهند شد.
معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هیات همراه از مرکز تحقیقات و نو آوری صنایع خودرو سایپا و خط تولید خودرو شاهین بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولید محصولات جدید این گروه خودروساز قرار گرفت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید باثبات، در تیراژ بالا و به صورت کامل را سه شاخص اصلی تولید در سال ۱۴۰۱ دانست و اعلام کرد: به دنبال افزایش تیراژ هستیم و با کمک تمامی همکاران در زنجیره تامین و تولید، با تولید بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو، زمستان بی‌سابقه‌ای را در تاریخ ایران خودرو رقم می‌زنیم.
بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو ایران در شهر تبریز، شاهد حضور تجاری‌سازان گروه خودروسازی سایپا خواهد بود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو با تاکید بر جوان‌پسند بودن محصولات جدید، گفت: محصول جدیدی با همکاری یکی از شرکت های خارجی در بهمن‌ماه امسال عرضه خواهد شد.
عضو انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور حرکت گروه خودروسازی ایران خودرو در راستای ارتقای استاندارد محصولات تولیدی این شرکت در شرایط تحریمی را قابل تقدیر و بسیار ارزنده دانست و گفت: اگر زیان ناشی از قیمت‌گذاری دستوری بر صنعت خودرو تحمیل نمی‌شد، شرکت ایران خودرو بسیار زودتر به اهداف خود در راستای ارتقای استاندارد دست می‌یافت، هر چند اقدامات اخیر نیز قابل تقدیر است.
غلامحسین کرمی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به این مطلب که ایران خودرو از ظرفیت کافی برای تولید و صادرات محصولات جدید و باکیفیت برخوردار است، در این رابطه مشارکت با شرکای خارجی به شرط انتقال تکنولوژی را مثبت ارزیابی کرد.
مدیرعامل شرکت تحقیقات، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو (ایپکو) ضمن تشریح سه گام توسعه‌ای در مسیر پوست‌اندازی موتور محصولات ایران‌خودرو، از آغاز تولید انبوه نسل نوین موتور EF7 تا پایان سال خبر داد.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از نزدیک اقدامات ایران خودرو را در حوزه های مختلف رصد می کند و آمارهای اعلام شده، نشان از نتایج مثبت این اقدامات در بازار خودرو دارد.
اصلی‌ترین بنیان توسعه صنعت معدن کشور، تامین و نوسازی ماشین‌آلات است که در سال‌های گذشته به طور کل به دست فراموشی سپرده شده بود؛ نیاز فعلی بخش معدنی کشور برای نوسازی ماشین آلات، حدود ۱۵ هزار دستگاه است که این موضوع، نشان از لزوم ایجاد تسهیل در زمینه تأمین و نوسازی ماشین آلات صنعت معدن دارد
١۴ مصدوم در تصادف زنجیره ای اتوبان قزوین-تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ