جهش در تولد و تأمین تسلیحات، تجهیزات و محصولات دفاعی از رویکردهای وزارت دفاع در دولت سیزدهم است؛ طبق اعلام سردار آشتیانی ۲۵ درصد بیشتر از برنامه مصوب تولید داشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت بازی‌های آسیایی گفت: در بازی‌ها عملکرد نظام، کاروان و دولت سنجیده می شود.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند مشکل ناترازی‌ها در حوزه برق را مرتفع کرده و گام‌های خوبی برای افزایش تولید ۴۰ هزار مگاواتی برق در طول عمر دولت سیزدهم برداشته شده است.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس ضمن انتقاد به عملکرد وزارت آموزش و پرورش، گفت: رتبه بندی در مجلس به بهترین شکل تصویب، اما وزارتخانه در تنظیم آئین نامه نتوانست خوب عمل کند.
نمایندگان در نشست علنی امروز در جریان طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، پس از استماع دلایل و توضیحات نمایندگان متقاضی استیضاح و همچنین توضیحات و دفاع وزیر مربوطه از عملکرد خود در این وزارتخانه با استیضاح فاطمی امین موافقت کردند و بدین ترتیب صندلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در کابینه دولت سیزدهم باید منتظر سرپرست یا وزیر جدید باشد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گزارش این کمیسیون در خصوص بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی را قرائت کرد.
جزئیات و شاخص های رتبه بندی نهایی وزارت ارتباطات و فناوری از نظر ارتباطات مردمی اعلام شد .
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه این که با طرح ادعا‌های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
مجلس شورای اسلامی وزارت نفت را مکلف کرد در بازه‌های زمانی چهار ماهه از ابتدای سال ۱۴۰۲ گزارش عملکرد فروش نفت، گاز، میعانات گازی و محصولات ناشی از آن را به مجلس ارائه دهد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: عملکرد وزارت ورزش در دو حوزه ورزش و رسیدگی به امور جوانان با توجه به اهمیت موضوعات و نیز تنوع بالای مسائل و پرونده‌های مطرح در کمیسیون، اهمیت بالایی دارد.
در این حمله از سه فروند ریزپرنده از نوع کوادکوپتر پیشرفته مجهز به بمبلت استفاده شده است و عوامل حفاظت پیرامونی مجموعه پس از شنیدن صدای کوادکوپتر‌ها با تجهیزات در اختیار از جمله سلاح و سامانه‌های جنگ الکترونیک اقدام به مقابله با این پرنده‌ها می‌کنند که موفق به ساقط کردن یک فروند از آن‌ها می‌شوند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور عملکرد دستگاه دیپلماسی روسیه طی یک سال گذشته را به زودی با رسانه ها در میان خواهد گذاشت.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: عملکرد وزارت ورزش در دفاع از حقوق جوانان بسیار ضعیف بوده، ابتدایی‌ترین نیاز جوانان وام ازدواج است که پرداخت نمی‌شود و هزاران نفر در نوبت دریافت آن هستند.
در طول سال‌های گذشته مدیریت مناطق آزاد تا حدی به محلی برای به کارگیری چهره‌های سیاسی تبدیل شده بود و سال‌ها بین وزارت اقتصاد و مناطق آزاد بر سر برخی مسائل اختلافاتی وجود داشت. اگر چه سعید محمد در طول مدت فعالیت اش در این سمت، به شدت از عملکرد مناطق آزاد دفاع می‌کرد.
وزیر ورزش و جوانان با تشریح عملکرد یکساله حضورش در این وزارتخانه به سوالاتی در مورد اتفاقات رخ داده پیرامون برخی فدراسیون ها و رشته های ورزشی توضیح داد.
گزارش عملکرد یک ساله وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری منتشر شده، دراین گزارش استفاده از مدیران دهه شصتی و برگزاری ۳۵۶ رویداد گردشگری به عنوان بخشی از عملکرد این وزارتخانه قید شده است.
سربازان گمنام امام زمان(عج الله) در دولت سیزدهم ۱۵ اقدام اساسی انجام دادند، البته که این اقدامات فقط بخشی از تلاش‌های شبانه روزی وزارت اطلاعات برای مقابله با دشمن و تأمین امنیت کشور است.
معطلی مرمت خانه پدری جلال آل احمد، درگذشت اولین رئیس کاخ نیاوران،حضور ایران در نمایشگاههای ژاپن و فرانسه و ایجاد تسهیلات ب‌رای سفرهای ارزان؛ خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ارزیابی عملکرد بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی در هر دو شاخص عمومی و اختصاصی رتبه برتر به خود اختصاص داد.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم، با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم. این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ماست، اما ما از موضوعات بی خبریم.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم، این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ما است، اما ما از موضوعات بی خبریم.
وزیر ورزش و جوانان به دفاع از عملکرد وزارت تحت مدیریت خود در بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس پرداخت.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در ۲۷ سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق یک ماده به قانون کاهش مجازات حبس تعزیری را در دستور کار جلسه امروز صحن مجلس دارند.
کاویان عبداللهی در گفتگو با بورس تابناک اظهار داشت: عدم وعده وزارت صمت در واگذاری دو غول خودرو سازی، صنعت خودرو را در هاله ای از ابهام فرو برده است به طوری که شاهد هستیم ورود نقدینگی در این گروه بورسی کاهش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ