یکی از شرکت‌های فناور با تولید نانو مواد، اقدام به استفاده از این مواد در کرم‌های ضد پاتوژن و کاهش‌دهنده جوش روی بدن کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان گفت:: با وجود پیش بینی تولید ۱۴۲ هزار تنی در طرح جهش تولید در دیم زارها اما با پایان برداشت محصولات شاهد تولید ۱۴۶ هزار تن محصول از سطح مزارع استان بودیم.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از نقش مصرف کودهای یارانه‌ای در افزایش معنادار تولید محصولات اساسی در سال ‌جاری خبر داد.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران از آنالیز پوست و تولید بسته های مراقبتی پوستی کاملا گیاهی در یک شرکت دانش بنیان دانشگاهی با کمک هوش مصنوعی خبر داد.
خط تولید محصولات دو خودروساز ایرانی در ونزوئلا با حضور رئیس جمهور احیا شد.
عباس زاده از رونمایی سند زنجیره ارزش خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تولید واقعی محصولات پتروشیمی امسال با افزایش ۱۰ میلیون تنی به ۸۰ میلیون تن خواهد رسید.
گروه خودروسازی سایپا، با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رشد تولید و شعار سال مهار تورم و رشد تولید و بر اساس سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین با تلاش کارگران، مهندسان و مدیران این مجموعه، توانست در بدترین شرایط ارزی و با وجود استاندارد‌های سخت گیرانه، رشد تولید را در انواع محصولات خود محقق کند.
معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در فروردین ماه سال جاری ۲۹ هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو تولید کرد که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۱ درصدی داشته است.
بررسی جزئیات تولید محصولات معدنی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ حکایت از رشد ۱ تا ۲۷ درصدی این محصولات دارد.
وزیر نیرو گفت: با مدیریت صحیح و بهینه منابع آبی در حوزه کشاورزی، امکان تولید دوبرابری محصولات در این بخش میسر می‌شود.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از تجهیز محصولات این گروه صنعتی به دو استاندارد چراغ روشنایی در روز (دی لایت) و چراغ اتوماتیک (چراغ موقعیت عقب و سنسور نور) از ۲۰ اسفندماه خبر داد.
جانشین فرمانده کل سپاه روند تولیدات سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع را به لحاظ کمی و کیفی، مطلوب و رو به رشد ارزیابی کرد و گفت : انتظار می‌‍رود تمامی بخش‌های تولیدی در وزارت دفاع نیز بتوانند در حوزه کیفی روند رو به رشد و مطلوب را ایجاد کنند.
معاونت علمی اعلام کرد با برگزاری رویدادی در حوزه ناباروری، فرصتی جدید برای افزایش ظرفیت تولید محصولات داخلی در زمینه‌ درمان ناباروری فراهم می‌شود.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به طراحی و تولید پروژه TF21 به عنوان یکی از پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: این خودرو، محصولی کاملا جدید است که منطبق با استانداردهای ۸۵گانه، طراحی و تولید می‌شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، تولید محصولات دفاعی به لحاظ ارزش ریالی ۸۰ درصد رشد داشته است و علاوه بر تأمین نیازهای دفاعی، تأمین نیازهای کشور و تولید محصولات غیر نظامی نیز حدودا دو برابر شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: استفاده از موتور EFP در دناپلاس‌توربوشارژ آغاز شده و تا سال آینده دست کم ۳۵ درصد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به این موتور مجهز خواهند شد.
معاون وزیر جهاد گفت: سالانه ۱۳۰ میلیون تن محصولات کشاورزی تولید می‌شود که اگر بخشی از ارزش ریالی آن به بخش کشاورزی و طرح‌های آن به خصوص حوزه آب و خاک بازگردد، کمبود اعتبارات جبران می شود.
معاونت علمی اعلام کرد مجموع محصولات و تجهیزات نانویی تولید شده در کشور از سال ۹۲ تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۶ برابر شده است.
رئیس اتاق تهران گفت: پیش‌بینی می‌شود که میزان تولید محصولات پتروشیمی در سال ۱۴۰۴ به ۱۳۳ میلیون تن برسد که اگر با صنعت دیجیتال همراه شود، با سرعت بیشتری این میزان رشد محقق می شود.
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: راه اندازی سامانه سماک با هدف ثبت تمامی فرایندهای تولید محصولات کشاورزی از مرحله قبل از کاشت، داشت تا برداشت، سورتینگ، بسته بندی و... است.
اردبیل- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بهره‌مندی از ظرفیت شهرک‌های گلخانه‌ای و تجهیز اراضی به سیستم آبیاری نوین تولیدات کشاورزی اردبیل را به ۵ میلیون تن در سال افزایش می‌دهد.
یک شرکت دانش بنیان موفق شده محصولات مختلفی را با گیاه رازک به تولید برساند.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد جهش تولید محصولات گواهی شده کشاورزی با اجرای ۵ پروژه قوت گرفت.
شرکت‌های دانش‌بنیان با تولید محصولات فناورانه خود، گامی بزرگ در جهت رونق بازار مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری‌های شیمیایی برداشتند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: تولید محصولات کشاورزی باید صادرات محور و منطبق بر استانداردهای بهداشتی روز دنیا باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ