شب گذشته مراسم رونمایی از شماره هفت جدید النصر عربستان برگزار شد و ورزشگاه مرسول پارک پراز تماشاگر و آتش بازی بود. در این جشن همسر و فرزندان کریستیانو رونالدو هم حاضر بودند. حجاب جورجیانا همسر رونالدو در عربستان سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است. او با وجود هوای معتدل ریاض، لباس پوشیده‌ای بر تن کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار آخر، اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
قانون هنگامی کارایی دارد که همسو با اخلاق و سنت و رسوم باشد. قانونی که بخواهد در مقابل آن‌ها قد علم کند، خود را پیشاپیش ناکارآمد کرده است. نمونه آن قانون ماهواره و قوانین قبلی آن در زمینه رسانه‌هاست. از همان آغاز که این قانون تصویب شد، بسیار روشن بود که امکان اجرایی شدن آن وجود ندارد. پس از گذشت مدتی و استهلاک شدید نیروی پلیس و... در مبارزه با ماهواره، اکنون به جایی رسیدیم که کلا قانون مزبور متروک محسوب می‌شود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همسر و فرزندان مسئولان که بی حجاب باشند مشمول تخفیف نمی‌شوند، جریمه‌ها مستقیماً از حساب افراد کسر می‌شود، پرونده آن‌ها در دادسرا بدون نوبت بررسی می‌شود و جلب پاسپورت و … از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای مقابله با بی حجابی است.
رییس مجلس در نامه ای، به همسر شهید باب‌الخانی دربارۀ مطالبۀ تصویب لایحۀ عفاف و حجاب پاسخ داد.
رئیس مجلس در پاسخ به همسر شهید باب‌الخانی درباره مطالبه تصویب لایحه عفاف و حجاب، گفت: حتی یک روز در تصویب قانون عفاف و حجاب تأخیر نخواهیم داشت و به‌ زودی شاهد بررسی آن در مجلس خواهید بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به همسر شهید باب‌الخانی درباره مطالبه تصویب لایحه عفاف و حجاب گفت: حتی یک روز در تصویب قانون عفاف و حجاب تأخیر نخواهیم داشت و به زودی شاهد بررسی آن در مجلس خواهید بود.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول به همراه همسر و دو دخترش مکه و کیان روز شنبه در آخرین دیدار لیورپول برابر استون ویلا در آنفیلد حاضر شد. پس از این دیدار که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید محمد صلاح به همراه همسرش ماجی صدیق و دخترش کیان ظاهر شد.
علم الهدی استفاده از راهبرد نفرت را نقطه مشترک تجددگرایی و سنت‌گرایی دانست و نمود آن را در استهزا، ایجاد ترس و اعلام خسارات برشمرد و اظهار داشت: این راهبرد‌های مشترک در اتفاقات اخیر کشور به خصوص در بحث عفاف و حجاب هم از سوی این نوع کفر وجود داشت.
حسن عباسی، سخنران جنجالی دانشگاه‌ها و مراسم‌های مذهبی بار دیگر و به بهانه بدحجابی، اظهارات عجیبی را علیه فوتبالیست‌ها و همسران‌شان مطرح کرد.
تصویری از مهدی قائدی، فوتبالیست معروف در کنار همسرش در کنار دریا منتشر شده که همسر وی کشف حجاب کرده است.
انتشار تصاویر شاهدخت کیت میدلتون با حجاب اسلامی بسیار خبرساز شد و مورد تحسین بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
معصومه ابتکار: امام (ره) از ابتدا با نگاه‌های سخت‌گیرانه به حجاب درگیر بودند/ همسرم از آمرین به معروف کتک خورد/، چون باورمان شده کسی هستیم، خطا می‌کنیم و عذرخواهی نمی‌کنیم/ آیا به مشکلات اقتصادی زنان همپای حجاب، توجه می‌شود؟ / پایه جهاد تبیین، گفتگو و درک حق اعتراض است/ اتفاقات ماه‌های اخیر، انباشت سال‌های طولانی مطالبات و اعتراضات زنان بود/ هیچ راهی نداریم جز اینکه اصلاحات مبنایی داشته باشیم
معصومه ابتکار: امام (ره) از ابتدا با نگاه‌های سخت‌گیرانه به حجاب درگیر بودند/ همسرم از آمرین به معروف کتک خورد/، چون باورمان شده کسی هستیم، خطا می‌کنیم و عذرخواهی نمی‌کنیم/ آیا به مشکلات اقتصادی زنان همپای حجاب، توجه می‌شود؟ / پایه جهاد تبیین، گفتگو و درک حق اعتراض است/ اتفاقات ماه‌های اخیر، انباشت سال‌های طولانی مطالبات و اعتراضات زنان بود/ هیچ راهی نداریم جز اینکه اصلاحات مبنایی داشته باشیم
مهاجم برزیلی باشگاه پرسپولیس برای انجام تست‌های پزشکی و حضور در تمرینات به تهران آمد.
جوانا سانز اخیرا عکس‌های دنی آلوز را از حساب اینستاگرامی خود پاک کرده بود تا مشخص شود موضع او درباره اتهامات همسرش چیست.
مهاجم خارجی جدید پرسپولیس در حال آماده شدن برای حضور در ایران است.
مشاور وزیر آموزش و پرورش: همسو با راهکارهای علمیاتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در رابطه با عفاف و حجاب، همکاری با دبیرخانه عفاف و حجاب وزارت آموزش و پرورش و کمک به اجرای طرح «یادآوران معروف» از جمله برنامه‌های در دست اجرای ستاد همکاری است که با افزایش مسئولیت‌پذیری و کنشگری اجتماعی دانش آموزان و مشارکت اولیاء و مربیان بر مبنای اقدامات فرهنگی و تربیتی تحقق خواهد یافت.
بعد از حملات اینستاگرامی یک چهره رسانه‌ای مشهور در ایتالیا به فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری، حساب اینستاگرامی او مسدود شد.
این دو زن که عصر روز گذشته -ششم شهریور ۱۴۰۱ -دختر و همسر شهید منصور خادم صادق را به دلیل تذکر لسانی رعایت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر مورد هتاکی و ضرب و شتم قرار داده بودند، خواهر هستند.
خانواده چهار نفره یورگن لوکادیا حالا در تهران حضور دارند. آنها خیلی زود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده‌اند.
یکی از شرکت‌های بزرگ پخش دولتی در سال ۹۹ در قراردادی عجیب ۴ سوله و بارانداز را در زمینی به مساحت حدود ۵۰ هزار با اجاره ماهانه ۱۶ میلیون تومان به یک شرکت واگذار کرده که مستاجر علیرغم اتمام قرارداد، زمین را به گروگان گرفته و مورد اجاره را پس نمی دهد.
محسن رضایی با بیان اینکه در چند سال اخیر، تورم ۴۰ درصدی را تجربه کردیم، اظهار داشت: در پنجاه سال اخیر، فروش دلار‌های نفتی به بانک مرکزی مشکلات زیادی برای اقتصاد کشور ایجاد کرد، ولی دولت جلوی این اقدام را گرفت و تصمیم گرفته شده این دلار‌ها به تمامی بانک‌ها فروخته شود.
جمیله علم الهدی گفت: در تاریخ اسلام و در کشور‌های اسلامی و ایران حجاب مساله اول سیاسی کشور بوده است. وی افزود: شاید اینکه در دولت سیزدهم اتفاقات ناگوارتری در حوزه عفاف و حجاب رخ می‌دهد به خاطر پیروزی‌های سیاسی بیشتری است که نظام جمهوری اسلامی در این دولت با آن رو به رو است.
مشاور سابق احمدی نژاد نوشت: منشأ سختگیری‌های اخیر در حوزه اجتماعی، خود دولت است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ