این دو زن که عصر روز گذشته -ششم شهریور ۱۴۰۱ -دختر و همسر شهید منصور خادم صادق را به دلیل تذکر لسانی رعایت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر مورد هتاکی و ضرب و شتم قرار داده بودند، خواهر هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی کل سپاه از دستگیری عاملان شهادت دو تن از پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، هنگام خروج غیرقانونی از کشور در مرزهای شمال غرب توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
سواری پور با اشاره پیگیری ماموران برای یافتن پدر خانواده گفت: جست‌وجو در پاتوق های احتمالی متهم فراری شروع شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اطلاعات بدست آمده به شهر ورامین اعزام شده و پس از حدود شش ساعت تعقیب و مراقبت، متهم را به جرم قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری دو نفر دیگر از عاملان شهادت سرهنگ مسعود پرکاس طی اقدام اطلاعاتی دراین استان توسط مرزبانان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند، چه اتفاقی می‌افتد، گفت: اتهام افراد یاد شده، مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست، اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند، به تبع برای تادیه حقوق دولت، بازداشت خواهند شد.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند چه اتفاقی می‌افتد؟ گفت: اتهام افراد یاد شده مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست؟   اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند به تبع برای تادیه حقوق دولت،   بازداشت خواهند شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل ناامنی که پس از درگیری با اهالی ساختمانی در تهرانپارس اقدام به آتش زدن دو خودرو کرده بود، خبر داد.
پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری دو نفر در خصوص تبلیغ جشنواره نوروزی شرط بندی در فضای مجازی خبر داد.
دو فردی که ضمن شایعه‌سازی با اقدامی ماجراجویانه به دنبال وحشت‌آفرینی در یکی از مدارس قم بودند، دستگیر شدند.
دو نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه در ایذه دستگیر و دو نفر دیگر کشته شدند.
روزنامه اعتماد نوشت: خواهر خدانور گفت: خدانور دو، سه ماه قبل از اینکه کشته شود، دستگیر شده بود. تازه از زندان آزاد شده بود که این اتفاق برایش افتاد. عکسی هم که از خدانور منتشر شده مربوط به زمانی است که در کلانتری بود. پس از یکی، دو ماه هم با قید وثیقه آزاد شد. ما هم درست نمی‌دانیم به چه دلیل زندان رفته بود. وقتی هم که از زندان آزاد شد همان روزی که معروف به جمعه خونین زاهدان است، خدانور هم کشته می‌شود. البته اول تیر می‌خورد و چند روزی در بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان بستری می‌شود بعد هم می‌میرد. پس از آن هم عکسش زمانی که در کلانتری به میله پرچم دستبند زده شده بود، پخش شد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: این دو متهم با توجه به اینکه فاقد سابقه قبلی بودند با هماهنگی قضائی با اخذ تعهد آزاد شدند.
فرماندهان انتظامی صومعه سرا از دستگیری دو نفر از عوامل اصلی ارتباط با شبکه های معاند خبرداد.
مشهد ـ فرماندار مشهد از دستگیری عامل شهادت دو بسیجی مدافع امنیت در مشهد خبر داد.
نیروهای امنیتی ترکیه دو تن از سرکردگان سازمان تروریستی داعش را در استان «قرشهیر» در مرکز این کشور دستگیر کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از کشف بیش از هزار بطری نوشیدنی قاچاق در انباری در شمال تهران خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه فرد ضارب هم اکنون متواری است، متذکر شد: متاسفانه در این حادثه چهار عضو این خانواده شامل دو برادر و دو خواهر کشته شده و دو نفر دیگر شامل یک مرد و یک زن مجروح شده و تحت درمان هستند؛ دستورات ویژه قضایی جهت تسریع در شناسایی و دستگیری قاتل فراری صادر شده است.
دو لیدر اغتشاشات اخیر در یکی از استان‌های غربی که به مکان‌هایی نامعلوم متواری و پنهان شده بودند، توسط مأموران یگان ویژه فراجا شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.
دو جاسوس فرانسوی که چندی پیش توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند، به افشای پشت پرده زمینه سازی برای آشوب در کشور می پردازند. نسخه کامل این مستند به زودی پخش خواهد شد. / ایرنا
دو جاسوس فرانسوی که چندی پیش توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند، به افشای پشت پرده زمینه سازی برای آشوب در کشور می پردازند. نسخه کامل این مستند به زودی پخش خواهد شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کودک‌ربا در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم به ۲ کودک‌ربایی اعتراف کرده است.
با دستگیری جوان ۲۶ ساله که «محمد – س» نام دارد بررسی‌ها نشان داد که همدست او پس از مجروح کردن دو خواهر از صحنه حادثه گریخته است؛ بنابراین گزارش، دقایقی بعد از انتقال آپاچی سوار ۲۶ ساله به مقر انتظامی، بازجویی‌های تخصصی از وی زیر نظر سرهنگ روح‌ا... شجاعی (رئیس کلانتری گلشهر) آغاز و مشخص شد که او و همدست فراری‌اش در چند ساعت قبل نیز گوشی قاپی‌های دیگری نیز انجام داده‌اند.
رسانه های صهیونیست از بازداشت دو نفر به اتهام جمع آوری اطلاعات درباره تاسیسات امنیتی حساس در فلسطین اشغالی خبر دادند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ