مشاور وزیر آموزش و پرورش: همسو با راهکارهای علمیاتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در رابطه با عفاف و حجاب، همکاری با دبیرخانه عفاف و حجاب وزارت آموزش و پرورش و کمک به اجرای طرح «یادآوران معروف» از جمله برنامه‌های در دست اجرای ستاد همکاری است که با افزایش مسئولیت‌پذیری و کنشگری اجتماعی دانش آموزان و مشارکت اولیاء و مربیان بر مبنای اقدامات فرهنگی و تربیتی تحقق خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان صداوسیما با رایزنی در دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی، بدون حضور نمایندگان مجلس و دولت، و بدون توصیف و تشریح «صوت و تصویر فراگیر» و حتی بدون نام بردن از «ساترا» مسئولیت‌های جدیدی برای خود تدارک دیده تا در صورت تصویب در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی، بدون داشتن قانون مصوب، مسئولیت‌های «ساترا» را قانونی جلوه دهد!
روسونری برای جذب مدافع فرانسوی سابق آینتراخت فرانکفورت اقدام کرده است.
باشگاه استقلال خوزستان خیلی زود وارد بحث زیر ساختی و رفع مشکلات برای میزبانی در لیگ برتر شد.
سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد در یک بازی ملی مراسم خداحافظی وریا غفوری از فوتبال برگزار می‌شود.
۴ سال است که خانه پدرخوانده و مادرخوانده شیما صباگردی مقدم از حضور دخترکی که امید و پناه آن‌ها بود، خالی است. زن و مرد میانسال شیما را به فرزندی قبول کرده و ۱۵ سال او را در ناز و نعمت بزرگ کرده بودند تا اینکه دختر نوجوان اسیر دست شیطانی به نام بهلول شد و قربانی جنایتی که بهلول برای او تدارک دیده بود.
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید که آنکارا در تدارک بازگرداندن مهاجران سوری به کشورشان است.
منچسترسیتی در صورت پیروزی برابر چلسی در بازی روز یکشنبه جشن قهرمانی را برپا خواهد کرد.
احتمال قطعی شدن قهرمانی در پایان هفته سی و دوم سری آ وجود دارد.
نخست وزیر ژاپن قرار است پیش از میزبانی نشست گروه هفت، سفری به چند کشور آفریقایی داشته باشد.
توانگر هشدار داد: این‌ها می‌دانند که در فضای غیر دوقطبی و مشارکت بالا از عرصه انتخابات حذف خواهند شد. پس توپخانه‌ای را تدارک دیده‌اند تا همه چیز را ویران کنند و در غیاب مردم بر سر ویرانه‌ها پرچم فتح بچرخانند. وضعیت امروز کشور، نشان می‌دهد که استمرار حضور این افراد چه عاقبتی را برای کشور رقم خواهد زد.
سرمربی تیم ملی در جلسه با مهدی تاج، تقویم بازی‌های دوستانه ایران را تا شروع جام ملت‌ها تکمیل کرد.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: بیش از ۱۶ هزار پارکینگ در اطراف حرم رضوی برای خدمت به زائران تدارک دیده شده است.
مشهد ـ معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در خراسان رضوی برای استقبال از زائران نوروزی حضرت رضا (ع) تدارک مناسب و آمادگی خوبی دیده شده است.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از تدارک ۱۰۰ هزار تن خرما برای ماه مبارک رمضان در سراسر کشور خبر داد.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از برگزاری نخستین نشست هماهنگی تخصصی سومین تمرین امداد هوایی در شهر تهران خبر داد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اخذ ویزا آمریکا برای مسابقات جام جهانی کشتی آزاد وقفه ای در اردوی تیم ملی نخواهد داشت.
مدیران آرسنال برای دو خرید زمستانی جهت تقویت تیم در مسیر قهرمانی لیگ برتر به آرتتا چراغ سبز نشان دادند.
یهودیان افراطی از صهیونیستها خواستند که به مناسبت آنچه «عید العرش» یهودی نامیده می‌شود، بزرگترین یورش را به مسجدالاقصی انجام دهند.
مشهد ـ رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی در ایام دهه پایانی ماه صفر بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه را تدارک دیده است.
سازمان صهیونیستی «کوه هیکل دست ماست» در راستای افزایش شمار صهیونیست ها در یورش علیه مسجدالاقصی، از فراهم سازی وسایل نقلیه از سراسر اراضی اشغالی به مقصد مسجدالاقصی خبر داده است.
شرایط سخت دریافت ویزا و برخی سخت‌گیری‌ها، باعث شده تا اسکوچیچ فهرست بلندبالایی از بازیکنان را برای حضور در اردوی تیم ملی تدارک ببیند.
شرایط سخت دریافت ویزا و برخی سخت‌گیری ها، باعث شده تا اسکوچیچ فهرست بلندبالایی از بازیکنان را برای حضور در اردوی تیم ملی تدارک ببیند.
فرماندار مشهد گفت: در راستای خدمت به زائران، تأمین ارزاق عمومی طی روزهای پایانی صفر در ۵۰۰ نقطه از اطراف حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.
باشگاه استقلال تهران تدارک متفاوتی را برای هواداران زن امروز بازی با مس کرمان در نظر گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ