معصومه ابتکار: امام (ره) از ابتدا با نگاه‌های سخت‌گیرانه به حجاب درگیر بودند/ همسرم از آمرین به معروف کتک خورد/، چون باورمان شده کسی هستیم، خطا می‌کنیم و عذرخواهی نمی‌کنیم/ آیا به مشکلات اقتصادی زنان همپای حجاب، توجه می‌شود؟ / پایه جهاد تبیین، گفتگو و درک حق اعتراض است/ اتفاقات ماه‌های اخیر، انباشت سال‌های طولانی مطالبات و اعتراضات زنان بود/ هیچ راهی نداریم جز اینکه اصلاحات مبنایی داشته باشیم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اثرات مثبت بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی پرداخت.
شرکت اپل طرح جالبی را برای خوشامدگویی به لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به کار برده است.
جنبشی که با نام «زن، زندگی، آزادی» شناخته می‌شود، پاسخی به مجموعه‌ای از حقوق و خواسته‌های محقق نشده جامعه ایران است که البته در کل جامعه و در پاسخ به برخی مسائل اقتصادی و اجتماعی مطرح شده است. درباره این جنبش (که البته برخی دانشمندان این حوزه معتقدند که نام آن را نمی‌توان جنبش گذاشت) اگرچه ابتدا خواسته‌ها به پوشش و گشت ارشاد مربوط می‌شد، اما آرام آرام بقیه خواسته‌ها و انتظارات هم مطرح شد.
باشگاه مونیخ 1860 برای بالا رفتن انگیزه بازیکنانش از یک روش ابتکاری عجیب استفاده می‌کند: حضور یک بوکسور سابق در تمرینات و رفتارهای عجیب او برای انگیزه دادن به بازیکنان.
بعضی از باشگاه‎‌های بزرگ در سال‌های اخیر از روش‌های مبتکرانه‌ای برای معرفی بازیکنان جدید خود استفاده کرده‌اند اما هوفنهایم وارد سطح جدیدی از ابتکار شده است.
روزبه پیروز فعال بخش کشاورزی گفت: در حوزه کشاورزی دو موضوع و معضل اصلی وجود دارد. مورد اول به صادرات مربوط می‌شود.
متاسفانه پس از سفر آقای علی اکبری به استان، دیگر ابتکار عملی صورت نگرفته است. هر چند استاندار تغییر یافته، اما هنوز ابتکار عملی که بتواند زخم‌ها را مرهم نهد، امید ایجاد کند و فضا را به تدریج آرام کند، رخ نداده است. این روند باعث نوعی از التهاب و عصبانیت در منطقه شده که نتیجه این التهابات به نفع بدخواهان کشور خواهد بود. از سوی دیگر برخی احکام اعدام صادره علیه قاچاقچیان موادمخدر و ... که سال‌ها در نوبت قرار داشتند در این بازه زمانی اجرا شدند که شاید بهتر بود به وقت مناسب‌تری موکول می‌شدند.
فرمت I۲U۲ در اواخر سال ۲۰۲۱ و تمرکز روی توسعه اقتصادی، امنیت غذایی و مقابله با تغییرات اقلیمی در منطقه خاورمیانه تشکیل شد. یک مقام ارشد پیشین اسراییل که در گفتگو‌های مربوط به این مساله درگیر بوده در این باره می‌‎گوید: «هیچ کس به صراحت و با صدای بلند این مساله را عنوان نمی‌کند، اما واقعیت این است که از روز اول این ابتکار به مساله چین مربوط بود»
معصومه ابتکار گفت: «دیگر کسی من را نماینده حاکمیت نمی‌داند، همه می‌دانند کنار هستیم و هیچ‌گونه مسئولیتی نداریم، واقعیت این است که الان حاکمیت یک‌دست شده است. با دانشجویان درباره مسائل موجود صحبت می‌کنیم آن‌ها انتظار دارند درباره مسائل پیش آمده موضع بگیرم و جاهایی‌که می‌توانم از ساختار‌های صنفی و انجمن‌ها استفاده کنیم که نظر دانشجو‌ها و مردم در رسانه‌ها و برای حاکمیت منعکس شود، در این حد گفتگو داریم، اما خوشبختانه من را نماینده حاکمیت نمی‌دانند.»
قطعاً استیم دک برای اجرای بازی‌های ویدیویی طراحی شده است اما سربازان اوکراینی از آن برای کنترل راه‌دور مسلسل‌های بزرگ بهره گرفته‌اند.
کشورها قصد دارند ارتباط‌های خود را با دولت سوریه تقویت کنند تا یک راه‌حل سیاسی را مبتنی بر ابتکار اردن برای حل بحران سوریه پیش ببرند. وزارت امور خارجه اردن اعلام کرد که پیش از دیدار وزیران در امان، فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه با ایمن صفدی همتای اردنی خود به‌طور دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کرد.
علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد گفت: برادران، خواهران، عزیزان من، اگر شما سرمایه خود را انباشته کردید و آن را برای سود بیشتر به ارز و سکه تبدیل کردید، این عمل معصیتی هم‌تراز با احتکار است. وقتی سخن از جنایت اقتصادی به میدان می‌آید، اذهان عمومی متمرکز بر احتکار است. بله این عمل حرام است و این اموال باید مصادره به نفع مردم شود، اما به‌موازات این، سرمایه‌ای هم که به امید نوسانات اقتصاد مسدود شود، سودش حرام و اصل عمل آن نیز نادرست است.
اردستان-نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصل روز قدس ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بود و امام، مبارزه با اسرائیل را در دستور کار خود داشت.
در لیگ لیتوانی با توجه به ایام عید پاک، داور یک مسابقه، از روش شکستن تخم‌مرغ بجای پرتاب سکه برای تعیین اول بازی استفاده کرد
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به انتشار مطالبی درباره اینکه به زودی تعداد افرادی که از اسرائیل خارج می‌شوند به دو میلیون تن می‌رسد، هشدار‌های پی در پی مقام‌های صهیونیست به نزدیک بودن فروپاشی این رژیم را از دیگر نشانه‌های تضعیف صهیونیست‌ها دانستند و به کنایه گفتند: ما گفته بودیم ۲۵ سال دیگر را نمی‌بینند، اما گویا خودشان عجله دارند و زودتر می‌خواهند بروند.
معمولا در مراسم عمامه‌گذاری، مرجع تقلید یا یک عالم بزرگ روی سر طلبه، عمامه می‌گذارند، اما این بار، امام جمعه رامسر ابتکار جالبی برای این مراسم به خرج داد.
توافق تهران و ریاض با ابتکار چین، نشانه دیگری از افول آمریکا و افق پیش‌رو از نظم نوین جهانی است.جهانی که شاید هنوز مختصات ایجابی آن کاملاً روشن نباشد اما بدون شک واشنگتن دیگر کدخدای آن نیست.
توافق تهران و ریاض با ابتکار چین، نشانه دیگری از افول آمریکا و افق پیش‌رو از نظم نوین جهانی است.جهانی که شاید هنوز مختصات ایجابی آن کاملاً روشن نباشد اما بدون شک واشنگتن دیگر کدخدای آن نیست.
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دولت دوازدهم، در برنامه «حضور» در حسینیه جماران گفت: در این سال‌ها نسبت به حفظ جایگاه زن در جامعه بی‌توجهی شده است، اما مسئله‌ای که فقط روی آن حساسیت وجود داشته، بحث پوشش و حجاب بوده است. آیا به آسیب‌های زنان مانند مشکلات اقتصادی، فشار‌های روانی که در خانواده‌ها وجود دارد و حتی مسائلی مثل طلاق یا زنان سرپرست خانوار، هرگز همپای مسئله حجاب توجه شده است؟
معصومه ابتکار: امام (ره) از ابتدا با نگاه‌های سخت‌گیرانه به حجاب درگیر بودند/ همسرم از آمرین به معروف کتک خورد/، چون باورمان شده کسی هستیم، خطا می‌کنیم و عذرخواهی نمی‌کنیم/ آیا به مشکلات اقتصادی زنان همپای حجاب، توجه می‌شود؟ / پایه جهاد تبیین، گفتگو و درک حق اعتراض است/ اتفاقات ماه‌های اخیر، انباشت سال‌های طولانی مطالبات و اعتراضات زنان بود/ هیچ راهی نداریم جز اینکه اصلاحات مبنایی داشته باشیم
سایۀ مردانۀ خاتمی و احمدی‌نژاد بر مناظرۀ زنانۀ ابتکار و خزعلی حامیان ورود زنان به سیاست به دنبال تلطیف سیاست بودند اما تجربه نشان داده زنان بیش از آن که بتوانند بر سیاست تأثیر بگذارند و آن را تلطیف کنند خود تأثیر می پذیرند. چندان که در مناظرۀ خانم‌های معاون رییس جمهوری در دولت های قبل و دولت کنونی، می‌شد به جای خانم ابتکار آقایان خاتمی و روحانی را نشاند و به جای خانم خزعلی هم آقایان رییسی و احمدی‌نژادِ متقدم را!
ابتکار گفت: خیلی سخت است صحبت‌کردن از اتفاقات ۹۸ چراکه بخشی آغازگر این کار بودند و از درون این اتفاقات شروع شد. آنجا هم دردناک بود. بحث تیر بر روی مردم هیچ جا مورد تایید نیست اما مدیریت یک مساله مثل این ماجرا در دولتی که همه قوا در آن یکدست است با دولت آقای روحانی که دشواری زیادی داشت؛ خیلی تفاوت دارد.
انسیه خزعلی در مناظره با معصومه ابتکار به محمد علی نجفی کنایه زد و به دفاع از دولت رئیسی پرداخت.
سردار رحیمی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در محل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: هرچند این محوطه یک منطقه نظامی و پادگانی است اما در راه امام حسین (ع) و حضرت زهرا (س) میزبان مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ