مهاجم برزیلی باشگاه پرسپولیس برای انجام تست‌های پزشکی و حضور در تمرینات به تهران آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تجمع کنندگان از شهرهای مختلف کشور( ایلام، مازندران، مشهد، قم) تحت عنوان «خودجوش» با پلاکاردهایی رو به روی مجلس حضور پیدا کردند.
برترین‌ها نوشت: تصویر بنری درباره رعایت حجاب برای جلوگیری از پلمب مغازه بین کاربران فضای مجازی فراگیر شده است. لازم به توضیح است که آمار دقیقی از تعداد واحد‌های پلمب شده وجود ندارد، ولی طی چند ماه گذشته خبر‌های فراوانی از پلمب واحد‌های صنفی در برخی استان‌ها به خاطر عدم رعایت حجاب منتشر شده است.
بعد از انقلاب، آن آتش فوران کرد و هر چه بر سر راهش بود را به آتش کشید. انفجار هفتم تیر و انفجار نخست‌وزیری، بخشی از آن فوران بود. مجاهدین ترور و بمب‌گذاری می‌کردند، و نظام هم مثل برگ خزان آنان را اعدام می‌کرد. تا رسیدیم به فاجعۀ دردناک اعدام‌های سال۶۷.
رسول خادم اسطوره کشتی ایران دوباره استوری تندوتیزی منتشر کرده است.
در ادامه چند عکس تاریخی و جالب از فلکه ساعت ساری مربوط به ۹۰ سال قبل را مشاهده کنید. فلکه ساعت که با آن برج زیبای ساعتی شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی شهر ساری به حساب می‌آید. یک برج جالب که در سال ۱۳۰۹، با خصوصیات و ویژگی‌های معماری ایران و اروپایی، با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ هزار تومان احداث شد.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول به همراه همسر و دو دخترش مکه و کیان روز شنبه در آخرین دیدار لیورپول برابر استون ویلا در آنفیلد حاضر شد. پس از این دیدار که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید محمد صلاح به همراه همسرش ماجی صدیق و دخترش کیان ظاهر شد.
جدیدترین تصویر از بنر‌های ترویج حجاب که این روز‌ها بحث‌برانگیز شده است را ببینید.
تصاویری از نمایشگاه کتاب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد بنر‌هایی از جملاتی منتسب به ویکتور هوگو و لئو تولستوی نویسندگان معروف فرانسوی و روس درباره «حجاب و وقار زن» در فضای این نمایشگاه نصب شده است. در این بنر‌ها از قول لئو تولستوی اینطور آورده شده است که: «مسبب ازدیاد طلاق در اروپا، تمدن فاسد، اختلالات جنسی و نبودن حجاب است.» در بنر دیگری از قول ویکتور هوگو، نویسنده معروف فرانسوی آمده است: «وجاهت توام با وقار و عفت، به زن قدرتی می‌دهد که قوی‌ترین مردان را یارای مقاومت در برابر او نیست و مردان را به خضوع و تعظیم در مقابل زن وا می‌دارد.» کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که این جملات پیش از این هم به روش‌های مختلف از قول دیگر چهره‌های فرهنگی گفته شده است.
ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت کامل رعایت نکرده‌اند، اتفاق دیگری هم رخ داده است. این یکی مربوط به حضور تعدادی دونده زن در بخش مردان است که از قرار چندکیلومتر بعد از شروع به آن‌ها می‌پیوندند. آن‌طور که مسئولان فدراسیون در‌این‌باره خبررسانی کرده‌اند، چندین نفر از ورزشکاران زن پس از قریب به چهار کیلومتر از مسیر مردان به جمع آن‌ها اضافه می‌شوند و به همراه آن‌ها شروع به دویدن می‌کنند. موضوعی که باعث ایجاد جنجال شده، نه دوندگی آن‌ها بلکه وضعیت پوشش آنهاست که حساسیت مسئولان مربوطه را برانگیخته است.
پیامک توقیف خودرو برای حجاب آمده و کدی برای اعتراض گذاشته‌اند، اما وقتی کد اعتراض را وارد می‌کنید پیغام می‌دهد کد اشتباه است!
رسول خادم پیشکسوت محبوب کشتی ایران با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به دوربین‌های کنترل حجاب انتقاد کرد.
ورود مسافر از چین به ایران بعد از آرام گرفتن موج جهانی کرونا، سرعت گرفته است.
برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه رمضان نوشتند، کم نیستند افراد بی‌حجاب یا کم حجابی که نماز و روزه می‌گیرند و احیا را برگزار می‌کنند. حجاب را ابزاری برای سرکوب نکنید؛ مردم را بیشتر از دین فراری ندهید.
مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد: مدیران محترم اماکن و صنوف مختلف نیز با تعامل پویا و خردمندانه، نظارت بر رعایت هنجار‌های جامعه توسط متصدیان صنوف را با جدیت اعمال نمایند.
تصویری از مهدی قائدی، فوتبالیست معروف در کنار همسرش در کنار دریا منتشر شده که همسر وی کشف حجاب کرده است.
تصویر بنر اداره میراث فرهنگی و گردشگری مرودشت در استان فارس در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده که ظاهرا از شهروندان خواسته شده با توجه به این تاریخچه، حجاب خود را رعایت کنند.
سفیران انگلیس، هلند و دانمارک در اولین روز از سال نو، با پیاده‌روی در خیابان ولیعصر نوروز را گرامی داشتند.
موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی عکسی از حجاب دو زن را در سال ۱۳۱۳ در تهران را منتشر کرد.
جورجینا رودریگس، بار دیگر با پوشش خاص خود توجه‌ها را به خودش جلب کرد.
مهاجم خارجی جدید پرسپولیس در حال آماده شدن برای حضور در ایران است.
مجتمع مهر و ماه قم پس از اخذ تعهد و برگزاری کلاس‌های توجیهی درباره حجاب فک پلمب شد
«بعضی از خانم‌ها وقتی آن خانم بی‌حجاب را می‌دیدند خیلی ناراحت می‌شدند و با او صحبت می‌کردند. او هم همانطور که بین آن‌ها قدم می‌زد جواب آنها را می‌داد. البته هیچ دعوا و درگیری فیزیکی من ندیدم. فقط هر چند ثانیه یک بار چند خانم به او نزدیک می‌شدند و با او صحبت می‌کردند و دوباره از او دور می‌شدند و او هم به راهش ادامه مــی‌داد.»
«بعضی از خانم‌ها وقتی آن خانم بی‌حجاب را می‌دیدند خیلی ناراحت می‌شدند و با او صحبت می‌کردند. او هم همانطور که بین آن‌ها قدم می‌زد جواب آنها را می‌داد. البته هیچ دعوا و درگیری فیزیکی من ندیدم. فقط هر چند ثانیه یک بار چند خانم به او نزدیک می‌شدند و با او صحبت می‌کردند و دوباره از او دور می‌شدند و او هم به راهش ادامه مــی‌داد.»
او که به معبد فاتیما در پرتغال رفته بود تصاویری از آنجا در اینستاگرام خود قرار دارد و جالب اینکه برای ادای احترام با حجاب در این مکان حاضر شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ