علم الهدی استفاده از راهبرد نفرت را نقطه مشترک تجددگرایی و سنت‌گرایی دانست و نمود آن را در استهزا، ایجاد ترس و اعلام خسارات برشمرد و اظهار داشت: این راهبرد‌های مشترک در اتفاقات اخیر کشور به خصوص در بحث عفاف و حجاب هم از سوی این نوع کفر وجود داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- سیدمحمد موسوی در دیدار ایران و هنگ‌کنگ نخستین کاپیتانی خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را تجربه کرد تا تعداد کاپیتان‌های ایران (سرگروه) در این مسابقات به عدد ۱۴ برسد.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی به نخستین پیروزی فصل خود دست یافت که بانوان نیز این بازی را از نزدیک تماشا کردند.
آبادان- مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: بعد از ۱۱۰ سال نخستین کشتی حمل گاز مایع در اسکله این پالایشگاه پهلو گرفت.
روزنامه‌نگارها، گلیسیرین را از دواخانه می‌خریدند و برای نوشتن از این ماده استفاده می‌کردند. به همین دلیل در دوره مشروطه، فروش گلیسیرین در دواخانه‌ها ممنوع می‌شود. فرق شب‌نامه‌نگاری با روزنامه‌نگاری این بوده که شب‌نامه‌نگاری در ساعات شبانه و توسط چند نفر انجام و توزیع می‌شد و دومین تفاوت در این بود که شب‌نامه دیوارکوب می‌شد، اما روزنامه این خاصیت را نداشت.
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
سمنان- معاون پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از راه اندازی نخستین خانه فناور محیط زیست استان در مرکز سمنان خبر داد و گفت: این خانه فناور، در زمینه بستر سازی فناوری ها فعالیت خواهد کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی با اعلام معرفی اعضای کابینه جدید خود تا ساعاتی دیگر، گفت: نخستین نشست دولت سه‌شنبه برگزار می‌شود.
نخستین کره گورخر ایرانی در سال ۱۴۰۲ در پارک ملی کویر شهرستان گرمسار در استان سمنان به دنیا آمد؛ با احتساب این کره تازه متولد شده، تعداد گورخرهای شناسایی شده در پارک ملی کویر به ۱۸ رأس رسید.
سمنان- رئیس هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور گفت: طرح یاریگران زندگی دو محور عمده را دنبال می‌کند که نخستین آن‌ها پیشگیری از ابتلا به اعتیاد به خصوص در بین نسل جوان است.
امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نخستین حضور در جمع وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای که به میزبانی دهلی نو برگزار شد گفت: توجه دکترین سیاست خارجی ایران به عضویت در نهادهای مبتنی بر چندجانبه گرایی است
سمنان- مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان، از برگزاری نخستین رویداد ملی جمعیت در این استان خبر داد و گفت: حمایت از خانواده و جمعیت، محور این رویداد است.
سمنان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از وقوع نخستین حادثه شب چهارشنبه سوری در سمنان خبر داد و گفت: مواد محترقه باعث قطع عضو جوان سمنانی شد.
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: تمام نیروهای امنیتی کشور، ماموران پلیس، نیروهای ژاندارمری و سربازان از نخستین روز وقوع زلزله در ۱۱ استان مشغول فعالیت هستند.
پلنگان در روستای شیخ منگره بخش الوارگرمسیری اندیمشک مشاهده شدند و از گونه‌های گربه سانان بزرگ هستند که در ارتفاعات زندگی می‌کنند و از گونه‌هایی مانند گراز و بز کوهی تغذیه می‌کنند.
دو یوزپلنگ‌ ماده «آذر» و «توران» در استان سمنان نخستین نوبت واکسن به منظور ارتقای ایمنی را در ۱۰ هفتگی دریافت کردند.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه در زمینه آموزش و پرورش استثنایی اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است، گفت: نخستین مدرسه اوتیسم تا سال تحصیلی آتی به بهره‌برداری می‌رسد.
سمنان- وزیر آموزش و پرورش برای شرکت در نخستین یادواره ۱۷۹ شهید نهضت سواد آموزی کشور وارد استان سمنان شد و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.
سمنان- «الینا صفاجو» کاراته‌کار سمنانی برای نخستین بار در تاریخ کاراته استان به عنوان عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا، موفق به کسب مدال برنز شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: ۲ توله یوزپلنگ پیدا شده در منطقه پناهگاه حیات وحش توران ماده هستند و این مهم، امید را برای افزایش جمعیت این گونه ارزشمند تقویت کرده است.
سمنان- حال و هوای استان سمنان ساعاتی مانده به نخستین بازی ایران در جام جهانی قطر، دیدنی است، قومسی‌ها پشتیبان یوزهای غیور خود هستند.
در هفته های اخیر در پی رویداد‌ها و اعتراضات اخیر محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در سخنانی عنوان کرد که حاضر است با منتقدان و معترضان این روزها دیدار و گفتگو داشته باشد و حرف های آنها را بشنود. این نخستین بار نیست که برخی از رجال سیاسی، صحبت از گفتگو می‌کنند. بعد از رویداد‌های سال ۸۸ هم چندین بار مسئله گفتگوی ملی و یا آشتی ملی از سوی فعالان سیاسی مطرح شد. اما هیچ گاه نتوانست وارد مرحله عمل شود و صرفا یک ایده باقی ماند.
سمنان- اعتیاد پدیده ای است که بسیاری کارشناسان در مقابله با آن، نقش خانواده‌ها و آگاهی پدران و مادران را اساسی می‌دانند زیرا خانواده نخستین گروهی است که شخصیت فرزندان را شکل می‌دهد.
یک رابطه مستقیم بین الگو‌های بارندگی تاریخی آفریقا و شیمی دندان پستانداران مشاهده شده است. این اولین آزمایش یک ایده بسیار تاثیرگذار در علوم باستان‌شناسی و زمین است که در مورد نخستی سانان وحشی انجام می‌شود: دندان‌ها می‌توانند جزئیات دقیق تغییرات محیطی فصلی را ثبت کنند.
دبیر کل حزب‌الله لبنان برای نخستین بار سخنانی را در ارتباط با نقش سردار سلیمانی در جنگ ۳۳ روزه مطرح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ